- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- iPad topik
- OLED TV topic
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- E-book olvasók
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Everest / AIDA64 topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Projektor topic
Hirdetés
-
Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
ph Az új szabványra épülő opció 32 és 64 GB-os verziója árat is kapott már.
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
cool13
őstag
Sziasztok!
Kedves Mágus és mindenki más.
Valamiért Diesel-t szeretnék. Most hogy lassan betiltják. Soha nem volt. De mostanában többször ültem VW csoport gázolajos autóiban, és tettszett a nyomaték.
Lecserélném a Benzines Toledo 1.6 16V-t. Egyterű vagy kombi kellene.
A kályhákról, annyi mindent hallani, ezért kérdeznék párat.
1.9 PDTDI. Sok, vagy kevés 450 ezer kilométer ezeknél? Példa. Bp-Róma közt járt a kiszemelt autó. 1 tulaj. Nem látszik a belsőn és a külsőn hogy ennyi lenne benne. Szépen jár a motor, jól mozog a gép, a doboz sem rohad. Korrekt, autó. Nincs lelakva, csak mentek vele sokat.
1.9 TDI Szintén zenész.
2.0 PDTDI 330 ezerrel. Ez felejtős? Ezt olvastam többször itt is. Jól emlékszem? A hatszög tengely átfordulás a veszélye csak? Ha a motor vételkor szép és jó, vállalhatónak tűnik, azonnali vezérlés cserekor ez is cserélve mennyit élhet még? Vannak egyéb buktatói?
2.5 V6 TDI Ennél is két tábor van. Nincs vele gond, ez egy xar. Dilemma ismét.
Évjáratok kb 2005-ig.
Direkt sok kilométerrel néztem első kőrben. Mert furcsa mód, nagyrészt 220 és 270 ezer között van a további 90% az autóknak.
Melyik az amivel a legkevésbé fáj, ha mégis beadná a kulcsot vétel után?
Parázok a sima benzines gépekkel kapcsolatban is. 1.6 TSI/TFSI kb ugyan annyi rosszat hallani.
Nem megyek sok kilométert évente. Mondjuk 10-15 ezer. De javarészt agglomeráció, vagy vidék. Per pillanat semmi nem köt a fővároshoz.
Minden autómmal gondosan bánok. Vétel után folyadékok, szűrők, vezérlés csere. Fék és futómű is megkapja ami jár neki. Rendszeres olaj és szűrők cseréje 10 ezrenként.
Szóval, nem tudok dönteni. Meghallgatnám a véleményeiteket, kérdéseiteket. Mert szeretek itt olvasgatni. Jó a társaság, adok a véleményekre, okosságokra, tapasztalatokra. Kiemelném Mágust! De sorolhatnám még a neveket.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen