- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Vezetékes FEJhallgatók
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Apple notebookok
- E-book olvasók
Hirdetés
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
PROHARDVER!
"Itt a tavasz szele, és a nyúlpörkölt hihi, haha, huhu, hehe..."
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabx76
senior tag
A járda nem a közútkezelő dolga. Ami az utakat illeti, úgy gondolom a helyzethez, a sózandó úthálózat hosszához és a gépállományhoz viszonyítva (ami főleg pénzkérdés) jó munkát végeztek.
Hazafelé már csak latyakos úton kellett mennem. SZVSZ mostanában már csak divatból leszóljuk a közútkezelő munkáját, és nem gondoljuk végig, milyen sziszifuszi munkával kellett pl. most hajnalban is szembesülniük. Mellesleg -5 fok alatt a sózás sem sokat ér.Félreértések elkerülése végett - nem vagyok közútkezelő dolgozó.
-
Kobe
veterán
nálunk reggel 8korindultak az első buszok pécsre.....durván 2x annyi idő alatt értek be, mecseken nem verekedték magukat át előtte. Olyan 15 járat tuti kimaradt....
Én ma vizsgázni nem tudtam bemenni. gyanítom holnap sem, örülök, minden 1 hétre csúszik, 2 szigorlat, 3 vizsga, és jön a hó...na majd MSN en távvizsgázás .....Barátnőm pécs somogyból nem tudott kikeveredni, mert a 14es busz amivel ment volna, árokba csúszott, utána a sószóró a faluban az egyik háznak dőlt....beszélgettem egy pécsi ismerőssel aki ide komlóra jár ki melózni, meglepődött, hogy miért nem indultam el, mert ő kocsival 45 eprc alatt simán kiért. (amugy 20 perces út)....mondom, busz híján cinkesen....kocsival még el is lehetett evickélni a mecsekben ezek szerint, de amit pécsről mutattak, az durvább volt mint itt. No gondolom az hogy órákig nem jártak a helyijáratosok, nem a jó felkészültség eredménye....
legalábbis én mindig meglepődöm, hogy az előre bejelentett események télen mekkora riadalmat keltene ilyen szempontból....tél van bazze, az a minimum, h ilyenre számítasz, főleg ha előre megmondják
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
10+éve vásároluk 80%+ban náluk és nem véletlenül favorizálom őket.
vszeg nagy adagot vettek 4830bol még amikor nem 288volt az euro és amíg kitart a készlet addig ennyiért tudják adni, ez rendszeresen előfordul náluk (is). Egyébként nem real time a lista, 1-2naponta frissítik, erre érdemes figyelni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Naaaa. Ma már nem hozhatnak forgalomba PFC mentes PC tápot, ezt törvény írja elő, mivel ha nincs pfc, akkor a táp bemenetén lévő két batár kondi töltése impulzus szerű áramfelvételt okoz, ami elég szépen hazavágja a hálózati "kvázi" szinuszos feszültség alakját, ami bizony problémákat tud okozni a user számára, mert visszahat a hálózatra, és így más berendezés is torz, felharmonikusokkal teli táplálást kap.
Én biztos nem bíznám a lakás többi cuccát ilyen egyszerű hiányosságból eredő problémákra... - lényeg, hogy nem marketing célból van ott a pfcJanoska26: nem "fos" az a passzív, csak abban tekercs van, a tekercsben meg réz meg fém, az meg drága... Egyébként a passzív pfc jobban viseli pl. a szünetmentes tápok gyakran nem szinuszos kimenetét és hatásfoka is picit jobb az aktív megoldásnál.
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
#TOTTI
őstag
Vidd el meg is megcsinálják annyiba de lesz majd egy oltári nagy hiba leríják hogy életveszélyes az autó és 120ezer lesz.. valszeg fékek vagy olajfolyás lesz a panasz.. és amit mondanak azt nézesd meg egy szerelővel.. Erre tökéletes.. Csak álltalánosságban beszéltem a 80%-ban tanulókat alkalmazó márkaszervizekről.. Nem tom a Renault ilyen e..
-
Hm, milyen LCD-be?
általában tök szabvány fénycsövek vannak bennük, de k***** törékeny, szóval nem egyszerű cserélni. Én eddig kettőben cseréltem, szerintem mind a kettő alatt öregedtem 10 évet
Notebook bontókban érdemes érdeklődni, hogy azonos méretű törött LCD-jük van-e, és abból általában át lehet gányolni.
Amúgy biztos hogy a fénycső ment el? Nem az inverter?
Bár az sok esetben gázosabb mint a cső.
Nekem van egy elfekvő inverterem, ami valószín sok mindenbe blefaragható, 1 csőhöz való. Meg akad otthon egy 4 csőhoz való, de marha nagy
(Asztali monitorokban 2-4 cső szokott lenni, notikban 1.)@Saint, nesa : Bizonyos esetekben hatásos a féktisztító, bizonyos esetekben nem. Hát most ez nem ez volt.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
Na, hát a Hoax leírta, mi is van.
A fénycső letesztelhető úgy hogy egy másik (működő) laptop inverterére dugod (ez a kijelzőkeretben szokott lenni amúgy, egymás mellé a két gép, és áthúzod a másikhoz a drótot). Mivel kb. szabványos cuccok (még a csatijuk is), semmi baja sem lesz semminek. Ha másik gépről világít a tiéd, akkor az invertered rossz.
Én jövő csüt. estig nem vagyok, de utána tudok segíteni egy tesztben.
http://logout.hu/cikk/notebookok_kicsit_maskeppen/teljes.html
Ebben leírtam egy inverter tesztet (a HP Omnibooknál), csak sajnos a képek már nincsenek benne, mert a PH!image olyan jó. Ha dobsz egy e-mail címet, akkor elküldöm a fotót hogy hogy is néz ez ki.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
nbl2
senior tag
-
MZsoltee
veterán
-
4 évet lehúztam a TTK-n és 4 évet a Pollackon. Nem azért végeztem el őket, mert ne tanultam volna mint a kisangyal.
A Pollack azért 4 év volt mert a szerencsétlen hőtanjukat, meg a Fizika II címén a mechanikát annyira követelték, hogy nagyon. (Nekem meg ehhez nem nagyon van affinitásom, világéletemben árammal működő dolgokkal foglalkoztam. Nem mondom hogy ezek hülyeségek, de meghagyom őket a gépéseknek, építészeknek.)Persze informatikusként mindennap termodinamikai egyenleteket kell megoldanom. Meg integrálni is sokat kell. Minden nap
Nem beszélve arról, hogy rendszeresen kell egykarú tartókat számolni. Ne tudd meg...Amit te leírsz, hogy sokan elbliccelik a tanulást, és csak azért vannak egyetemen, hogy ne kelljen dolgozniuk, nem csak a Pollackon van. (Bölcsészek között sokkal több az ilyen ember.) Persze ezek is elég hangosan hőbörögnek hogy milyen szar az iskola.
Nekem nem azzal van bajom, ha vizsgákon követelnek. Azzal, hogy mit? Meg az egyes tárgyak súlyával.
Ha a C és a Jelek&rendszerek aránya pl. fordított lenne, mint most, egy büdös szót nem szólnék.Amúgy amiket én írok, azok az info szakra értendőek, nem tudom a gépészen, építészeknél mi megy, bár azok sem szoktak elragadtatva lenni.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
Az előbb linkeltem
Amúgy én inkább az előre beállítható downclock profilokat preferálom... Vagy inkább, mivel most feltöltök épp brutális mennyiségű adatot, ezt egy laptopról teszem --> kevesebbet eszik, mint ha az asztali gépem megy egész éjjel.
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
Stirlitz
senior tag
Vásártéren az összessel jó lesz vigyázni!
(figyeld meg, megnézed a kocsikat, az összes gép 80ezer, 120000ezer és 150000ezer km környékén van óra szerint. Na jó, 75%-a biztos. Megnézed, hezitálsz, és már jön is a duma a kereskedőtől, ma már nézték, és csak pénzért mentek el, most vedd meg, holnap már nem lesz meg, stb. ehh... Nagyon kell figyelni, nehogy szart vegyen az ember)
[ Szerkesztve ]
-
rnrn
tag
Szerintem is leírhatnád itt az esetet.
Én is voltam kint néhányszor, egy 5 éves Seat Ibizát néztem meg és próbáltam ki. Lötyögött a váltója, égett a motor piktogramja, hangos, ketyegő hang jött a motortérből. Mindenre volt magyarázata a muksónak. Ugyanolyan évjáratú és típusú autóm van, ezért volt összehasonlítási alapom. Az én autómban a hirdetett autónál 3x(!) annyi km volt, de 100-szorta jobb állapotban volt.
Mindenképpen át kell vizsgáltatni az autót szakival, mert több autót is vettem és mindegyiknél tudtam alkudni műszaki kifogásokra tekintettel, amit persze az eladó minden esetben elhallhatott előlem. -
GTheo
csendes tag
Autócity mellett van egy kereskedés, az autócitysek és a weltautosok csinálják. Ők szerintem megbízhatóak
Amúgy milyen autó kéne és mennyibe gondolkodsz?
Van/Lesz egy eladó VW Polo 1.4 2003 benzines, 100 ezer km-el, szervízkönyves, fasza állapotbanAmúgy valaki ismer Pécsen fasza bmw szervízt, ahol értenek hozzá és nem is túl drága? BMW E46-t szeretnék venni
Amúgy E46 is érdekelne, ha van vkinek, ismerősnek. -
-
Egyhapsi
csendes tag
Én is voltam ma a pécsi vásárban.
Megnéztem volna azt az opelt..
Énhozzám egy szőke cicababa ugrott valamikor tavasszal, amikor egy G Astrát nézegettem.
Azzal kezdte, nyugdíjas állatorvosé volt az autó, nagyon megkímélte.
Persze, sportkipufogóval..
Meg amikor elindította, kapásból égett a sárga motorkontroll lámpa.
Lehet az lambdaszonda is akár, ami kisebb vagyon.."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen