Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Rick4 #31971 üzenetére

    Az eBay-n a levelezés az nem a probléma rendezés keretében (return request, case) történt?
    Ha igen akkor megegyeztetek a megoldásban, ami újra küldés volt. Ezzel az alap szituáció rendeződött. request zárul. Ha nem érkezik meg a újraküldött, arra már nincs mit indítanod, nincs rá védelem.
    Megjegyzés: ezért nem is favorizáljuk az újraküldést.
    PayPal-n a vásárlás napjától van lehetőség dispute-t indítani az eredeti vásárlásra, nem az újra küldöttre.
    Mivel már abban az ügyben volt egy egyezséggel lezárt probléma rendezés, nem lehet tudni hogy mit lépnek, ha a cserekészülék nem érkezett meg ügyre indítanál, nincs ilyen ok a felsoroltak közt.
    Nem találkoztam még ilyennel hogy erre indított valaki dispute-t és annak mi lett az eredménye.

Új hozzászólás Aktív témák