Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LantosBerry8

    senior tag

    Sziasztok!
    December 5.-én vásároltam egy mosó-szárítógépet az extreme digitaltól és PayPal-al fizettem....
    A termék volt/van raktárkészleten a honlapjuk szerint és 2 napos szállítást vállaltak....
    Nos a mai napig nem adták át a terméket a futárcégnek, ami számomra rendkívül idegesítő, mert nagy szükségünk lenne a gépre a gyerkőc miatt....
    Miután letelt a két nap, minden nap hívtam az ügyfélszolgálatukat, ahol igencsak lekezelő stílusban mindig azt a választ kaptam, hogy majd holnap....
    Nos ma megelégeltem és délután ismét felhívtam őket, érdeklődtem a rendelés állapotáról, de csak a szokásos duma.... - ezért közöltem az ügyfélszolgálatossal, hogy beszerzem máshonnan (ez meg is történt), kérem vissza a pénzem.

    A biztonság kedvéért a paypal felületén is írtam nekik, hogy kérem vissza a pénzem.

    Kérdésem felétek:
    Hogyan tudom a leghamarabb visszakapni a pénzem?
    Ha bankártyához van rendelve a paypal fiókom, akkor a bankszámlára kapom vissza automatikusan a pénzem?

Új hozzászólás Aktív témák