- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz gzbotii #5352 üzenetére
Két fő dologra lehet használni az app-ot, az egyik az app-on belüli szolgáltatás vásárlás, a másik pedig az érintés nélküli fizetés. Az előbbihez bármilyen bank kártyáját lehet használni, viszont utóbbihoz csak OTP-set. A kártya beregisztrálása után még aktiválni kell az érintéses fizetést, ha használni szeretnéd. Egyszerre csak 1 kártyán lehet ilyen. Az app-ból nem szabad kilépni, mert ezután újra kell digitalizálni a korábban megtett kártyákat. Ez kvázi egy védelmi funkció. 10 fizetési tokent tölt le az app, amit offline is lehet használni, ezután netre van szükség az új tokenek letöltésére. Ha frissítés jön az app-ból, akkor érdemes felrakni, mert volt már olyan, hogy csak ezzel működött tovább az érintés nélküli funkció. Ekkor az app-ot is jó elindítani, mert néha újra el kell fogadni a kondíciókat. Párszor jártam úgy, hogy valahogy kijelentkeztetett az app, aztán a boltban nem tudtam emiatt fizetni... A fent említett funkciók ingyenesek, további bővebb infók a szolgáltatás honlapján.
-
MrPeekaboo
senior tag
Mivel többeteknél láttam, hogy több hazai banknál is van számlátok meg nem akar jönni az új OTP-s push-os app, így megfordult a fejemben, hogy esetleg a gránitnál is nyitnék egy fiókot a meglévő OTP mellett. Mivel a ph-n nem találtam ehhez fórumot, így privátban várnám a lebeszélő vagy rábeszélő üzeneteket. OTP-vel szembeni előnyök/hátrányok, mobilapp kezelhetősége/megbízhatósága, Apple Pay, sms-t kiváltó push üzenetekkel kapcsolatos tapasztalatok érdekelnének elsősorban. Kizárólag csak netbankot használok, mindenhol kártyával fizetek.
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz Bogyi007 #5445 üzenetére
Nézz át a "Folyó- és bankszámla, ..." topic-ba, mert ott pár napja épp erről volt szó és egyéb kiegészítő infóhoz is juthatsz. A KV-s MC-ről a legutóbbi PlayIT során nem sok jót olvastam az üzletszabályzatban... Havi díja is van és szinte mindenért fizetni kell, kivéve ha a KV-ban intézed ezeket.
-
MrPeekaboo
senior tag
Állítólag a családomban olyan levelet kapott valaki, hogy november 1-től összeborul az OTP és a takarékbankok, így az OTP SWIFT kódja meg fog változni. Kb. 1 évvel ezelőtt volt valami kacsa, hogy a takarékbankokat összevonják és a BB vagy MKB-hoz csapva alakítanak valami nagy bankot. Ki mit tud erről?
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz madagaszkar #5896 üzenetére
Mintha már én is jártam volna így, csak nem webkártyával. Nekem sem tudták levonni, hiába volt rajta pénz, így aztán kitöröltem a kártyát és újra hozzáadtam, utána megint ment rendben.
-
MrPeekaboo
senior tag
Az AFR kapcsán még azt vettem észre, hogy a nyitvatartási időn kívűl indított értéknapos belföldi Ft utalás már rögtön befogadásra kerül, viszont a státusza várakozó helyett végrehajtva lesz és a jövőbeni utalásoknál várakozik. Fizetési határidő előtt pár nappal szoktam utalni értéknaposan. Mivel ez esetben nem működik az AFR, így továbbra is kénytelen vagyok nézni a naptárat, hogy banki munkanapra essen az utalás... Ezt igazán jó lenne AFR-be vonni, hogy ne kelljen nézni vagy az app-ba berakni a dátum mögé a nap nevét is.
-
MrPeekaboo
senior tag
Nálam ma reggel egy számlafizetés/díjnet menüből korábban indított értéknapos utalás feldolgozás során elutasítva hibával nem teljesült. Újrapróbálva sikerült. Korábban nem tapasztaltam ilyet.
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz namenlos #7007 üzenetére
Az Android-os Dolgozói Pilot app is kapott frissítést 03.31-én. Pár kép az adatlapján látható is az új app-ból. Ezek szerint akkor már a Supercharge marad a fejlesztő. Remélem a teszt nem húzódik el vagy függesztik fel, mint legutóbb. Az app jelenlegi verziójához OTP-s digitális felhasználói fiókot kell létrehozni. A későbbiekben ezzel lehet majd igénybe venni a megújult app-ot és Internetbankot.
-
MrPeekaboo
senior tag
Az igaz, hogyha OTPdirekt telefonos szolgáltatást szeretnék igénybevenni, akkor a telekódon kívűl valami 7 számjegyű titkos jelszót is meg kell adni? Mert annó kb. 20 éve amikor nyitottam a számlát nem emlékszem ilyenre, hogy lett volna, elég volt a telekód is a szolgáltatáshoz.
-
MrPeekaboo
senior tag
Ránéztem az új app-ra iOS-en és pár dolgot ki is szúrtam, amit majd lehet megírok nekik, mint javaslat. Push-ra utaló jelet sajnos nem találtam. Ha valaki fizet vele megírhatná, hogy kapott-e.
-
MrPeekaboo
senior tag
A dolgozói app mostmár csak a bétás app letöltését engedi, szóval történik valami a háttérben, ahogy írtátok. Egy email-t mindenesetre eleresztettem, hátha bevesznek a "buliba".
[ Szerkesztve ]
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz vodrosjozsi #7478 üzenetére
Egyelőre sajnos csak a kiválasztottak tesztelhetnek, regisztrálni sem enged. Az iOS app-ot is le lehet tölteni, ami a Testflight alatt fut és a hol tölthetem le az app-ot kérdés alatt van a link-je.
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz MasterMark #7561 üzenetére
Én próbáltam, de nem adtak. Elvileg SMS-ben jön majd üzenet, ha engedélyezik a regisztrációt. Nekem ezt írták:
"A tesztelők körének bővítése és a szolgáltatások, funkciók kiterjesztése fokozatosan történik. A tesztelők kiválasztásánál a legfőbb szempont az, hogy az elérhető funkciók és szolgáltatások megfelelőek legyenek az ügyfélnek. Ha a paraméterek alapján Ön is bekerül a tesztelők következő bővítési körébe, arról e-mailben kap értesítést."
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz Grande Ale #7710 üzenetére
Engem ma engedett. Nálam is látszik a gyerekek számlája, mert a számlájuk nyitásakor én voltam jelen, mint törvényes képviselő. Ez a funkció most kapóra is jött, mert kíváncsiságból belenéztem a számlatörténetükbe (engedély nélkül) és az egyiket rajtakaptam, hogy közel 1 hónap alatt in-game cuccokra elverte a nem kevés megtakarított pénzének több, mint a negyedét... Persze most én lettem a rossz, mert erre fényt derítettem.
Az app-ról általánosságban azt tudom mondani, hogy eléggé bug-os még. Regisztráció közben is találtam hibát, meg a számlaműveleteknél is belebotlottam jópár elszállásba iOS-en, pedig csak a felületen próbálgattam a szűrést és nézelődtem. Gyűjtöm a hibákat és továbbítom a kapcsolattartó email-re.
-
MrPeekaboo
senior tag
iOS-en dettó, hiba a kommunikációban, mobilneten is. Az új app működik.
-
MrPeekaboo
senior tag
Most nagyon pörög ez a tájékoztatás nélküli kártyaletiltós dolog, de nem igazán világos még mindig nekem. Ez csak azokat érinti, akik panaszt tettek korábban, hogy néhány terminálnál nem tudnak Paypass-szal vagy chip-pel fizetni?
-
MrPeekaboo
senior tag
A 19.20-as SmartBank app iPhone 6-on induláskor elszáll, mert nem találja a szelfis számlanyitás funkcióhoz a FaceKomSDK library-t. HWSW-n megjelent, hogy "Élesedett az OTP új mobilbankja és internetbankja", akkor lehet 09.30 után már lesz havidíj is.
-
MrPeekaboo
senior tag
Mostanában szokott olyan előfordulni, hogy NFC-s fizetést hibával dob vissza a terminál, de ennek ellenére beterheli? Most vásárolt az asszony a Sparban önkiszolgáló kasszánál és 2x lett beterhelve az összeg... Lehet visszavonják a hibásat, de korábban nem tapasztaltunk ilyet, hogy hiba esetén is beterhel.
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz MrPeekaboo #11818 üzenetére
Pár nap után a dupla terhelést lekönyvelték, így megírtam a panaszomat ezzel kapcsolatban. Kíváncsi leszek mennyire könnyen fog menni az ügyintézés. Blokkom van, a kártyaterminál nem ad ki papírt, szóval érdekes lesz. Aki belefutott mostanában ilyen nem sikerült és újrapróbált kártyás fizetésbe és nem kap push-t vagy SMS-t erről, ránézhet a tranzakcióira, mert simán járhatott hasonlóképpen.
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz GabN73 #11834 üzenetére
Köszönöm a tippet, el is küldtem nekik!
Más. Mióta az új mobil app-ot használom, azóta párszor már előfordult, hogy egy értéknapra rögzített utalás nem teljesül (feldolgozás során elutasítva). Persze erről nem kapok üzenetet, meg semmi sem jelzi a főképernyőn, így jobb esetben csak a következő utalás során szembesülök vele, hogy hátralékom van egy szolgáltatást illetően. Eddig megúsztam késedelmi díj nélkül az utólagos fizetést, de emiatt nem szeretnék pluszban fizetni. Persze mindig nézhetném a Tranzakciók/Folyamatban ablakot, hátha ott megjelenik egy korábbi lyukra futott utalásom, de ezt nem kellene erőltetni. Más is járt már így? Mindenesetre ezt megírom az app fejlesztőknek, hogy az ilyet jelezni kellene valahogy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- További aktív témák...