Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Declare #80348 üzenetére

    Nem tudom, hogy ezeknél a bérautóknál vajon a bérlö cég definiálja a motyókat bele, vagy a gyártó csinál ilyen pakkokat "mi kell majd késöbb a vevöknek" alapon...
    Az állandó 4 kerék szerintem is felesleges, lehet kérni FWD-ként is.
    Az átlagfogyi 9-en állt átvételkor, visszaadásra lemászott 8,7 literre, szerintem a 4 kerék nélkül egy 0,5-1 literrel biztos lejjebb lehetne.
    Vannak benne - számomra - szimpatikus megoldások, jól élhetö kisautó, a magas szék miatt elég jól elöre is látni - már amíg el nem szaporodnak ezek persze -, jól lehet "tervezni a közlekedést", jól felszerelt modell volt.

    Az OPC eladás egy nagyon összetett kérdés volt egyébként, több pont is szólt mellette.
    1. Mivel van már egy reszelös/projekt autó a GSi személyében, amihez gyülnek a cuccok ezért nem volt jó, hogy van mégegy ilyen. :D
    Egyfolytában azon pörögtek a neuronok, hogy mit lehetne moddolni rajta, könyvjelzöben már volt software, csigusz, dBilas szívósor, motorbelsö, két kútba viszont nem szerettem volna szórni a pénzt. :)

    2. Haza szinte mindig autóval megyünk, amire csak korlátozottan volt ideális, a Caravan kasztni fasza volt, de nem túl hosszú az F23-as váltó, 140-nél ~3,5-4 ezret forgott, a "nyitott" kipu is hangos volt már ilyenkor és a motornak is volt hangja, amit 9-10 órán át hallgatni nem volt az igazi.

    3. A túlzott maximalizmusom miatt is egy halom pénzt tudtam/terveztem volna rákölteni, megvolt a másik LET nyügje is (szelepszárszimmering), tehát egy komplett generált csináltattam volna rajta, akkor már új kuplung, meg ami még kell mellé, új futómü is lassan kellett volna, elég szép listát írtam össze, ami abszolút nem lett volna rentábilis.

    Így ezen három pontok kombinációja végett jött a váltás gondolata.
    Néha hiányzik persze, mert különleges volt, és megvolt a maga bája, nagyon sportos kiállása volt, de nem bántam meg, hogy elment, tágasabb is a Vectra, szuper utazóautó, a V6 gyönyörüen szól, a hangszigetelése is annyival jobb, hogy például pályán 140-nél csak egy nagyon pici morgás jön a 6 hengerböl, és a "racionális" kereteken belül gyakorlatilag semmilyen tuningolhatóság nincs, egy kompresszoros átépítés ugyanis 6-7 ezer €, odáig meg nem merészkedek már el, azon az áron már ott a Vectra OPC. Ami ellenében még tartom magam, nagyon vonzó opció, de egyelöre gyöz a józan(?) eszem... :D

Új hozzászólás Aktív témák