Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gban

    Közösségépítő

    válasz AMD Power #53855 üzenetére

    Dízel - benzin, turbó - nem turbó témához:
    Valóban már ugyanazokat a gyenge pontokat belepakolják a benzinesbe, így ez a faktor kilőve.
    Viszont korábban is elég drágák voltak a dízelhez a cuccok a benzineshez képest, és azért voltak extra cuccok a szívódízelnél is amik ha tönkrementek, igen sokba kerültek (porlasztócsúcs, meg ki tudja még mik).
    De ez mindegy is, a lényeg: véleményem szerint azért drágább, meg romlandóbb egy dízel (ha drágább és romlandóbb), mert ha jól tudom, nagyobb nyomáson dolgozik jóval, mint a benzines. Szerintem.
    Jól tudom, hogy nagyobb a nyomás mindenhol, befecskendezésnél, meg sűrítéskor is?
    Szóval én úgy gondolom, ez az egyik alapvető eltérés, ami mellett mindegy hogy van-e kettőstömegű vagy nincs, alapvetően meghatározza az eltérő működést és meghibásodási okokat, jelenségeket.

    Véleménynyilvánítás: észrevetted, hogy a "kis igényűek" általában toleránsak, és nem akarják meggyőzni a más preferenciájúakat, csak az kap mindig, mindenhol (az egész PH-n, nem konkrétan a topicra értem), aki meg tud elégedni kevesebbel is? Előbbi réteg miért nem mondja soha hogy hogy lehetsz ekkora marha hogy nagyot / erőset / benzinfalót / régit / újat / drágát / kéket, nem pirosat veszel? És az utóbbiak miért akarják mindig meggyőzni az előbbieket hogy ha mást preferálnak mint ők, akkor csak idióták lehetnek? Láttál már olyat, hogy á, hülye vagy, fele olyan erős / drága / gyors is elég? És az ellenkezőjét?

    [ Szerkesztve ]

    Postázást nem vállalok.

Új hozzászólás Aktív témák