- OLED TV topic
- SONY LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Amazon Kindle
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
Hirdetés
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #54966 üzenetére
Ha tempomat vs "racsing on" tempomat nelkül nezzük a dolgot, akkor nyilvan nyer a tempomat de ha direkt a fogyira jatszol labbal is, akkor okosabban lehet haladni tempomat nelkül.
Nyilvan az mas kerdes, hogy aranyat er, amikor mondjuk keresztülmegyek Berlinen, vegig 70 es tablaval a belsö "gyorsforgalmin", kanyar kanyar es alagut alagut hatan (kb 45 perc az a kisvaros )....tempomattal a sebesseggel nem kell foglalkoznom, csak a manöverezessel vagy Praga ugyan ez....50 es szakasz emelkedö/lejtö/kanyar fix trafikkal....kincs a tempomat
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Calogero #54968 üzenetére
Automaval meg en nem tudom, hogy probaltam e mar....
Ha az ember nyomogatja (huzogatja autofüggöen ) elvileg az szokott lenni a "mondas", hogy kb 5 km/h val növeli a sebesseget egy leptetes. Akkor nem igazan erezhetö, hogy mi törtenik, az ugy viszonylag finoman adagolhato. Ha viszont pl mesz 100 al palyan majd gyorsitani akarsz 130 ra es elkezded nyomni a "+" gombot, akkor az padlogazzal fog gyorsitani (vagy ha elöre be van allitva a 130 es mondjuk 100 al mesz es ranyomsz, hogy akkor tempomat "on", akkor is padlogazzal gyorsit).
Nem igazan tudom elkepzelni, hogy automata valtosba masfajta tempomatot epitenek be
Erdekes amugy ez a manual vs automata kerdes is egy jo automata tud kenyelmes lenni es sportos is....de biztos hogy lenne olyanom, hogy hianyozna az, hogy kuplung es valtas meg amiota a masik topicban a visszavaltasnal gazfröccsröl beszeltünk, sokszor jatszadozom ezzel is, hogy milyen finoman szepen lehet visszavaltani. Mondjuk az 1.7 dizel azert nem indokolja, mert nem szakit szet semmit a nyomatek meg szerintem a H astranak annyira lomha a gazreakcioja, hogy hihetetlen, de azert ha gaz "föccsöt" nem is, gaz "hosszulepest" ( ) lehet adni es akkor szepen siman vissza lehet tenni pl 100 nal 4 be
-
Declare
őstag
válasz dave93 #55279 üzenetére
Semmi összefügges nincs a szervoval. Normalis esetben nem razhat. Az akkor vagy futomü vagy felni vagy gumi hiba. Ha a felni hibas, azt a centir gep kimutatna..... Ha a gumi szalszakadt, akkor is csinalhat ilyet, de a gumis azt is meg tudja mondani. Nekem a regi teli gumim volt szalszakadt, ami a kocsin volt, azzal nem lehet mit csinalni, kuka.
Szoval szerintem valami futomü gond lehet (csapaggyal vagy ilyesmi )
-
Declare
őstag
válasz dave93 #55295 üzenetére
22 ev es 32 000 km? az nem gyenge
Amugy tök mind1 hany km, egyszer kapjon egy olyan ütest a felni, vagy a kora miatt menjen tönkre valami csapagy vagy barmi....vagy ahogy irod is egy kontar szerelö passz nem vagyok autoszerelö, de ha raz a kormany az nem normalis es nem tesz jot semminek. Normalis esetben se 100 nal se 200 nal nem szabadna meg csak rezzennie sem.
Ha nem a gumi nem a felni akkor kizarasos alapon nem marad mas, mint a futomü....tehat valami csapagy/tengely ilyesmi...
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #55317 üzenetére
Klassz
Neztem teszt videokat a neten, mindenhol dicserik(#55320) F_Gergely egy hatranya, hogy a vegsebessegben elfogynak mondjuk ez kb csak nemetorszagban erdekes, 160-180 ig tökeletes. En a következö kocsinak nagyon szeretnek egy olyat, ami az autobahnon is megallja a helyet de az meg nem holnap lesz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #55334 üzenetére
nincs ilyen, hogy hidegben bekapcsol a klima
A 130 kenyelmes es 150 nyugodtat tudja a mostani is . Nem ugyan az amikor az ember, mondjuk vezet 12 orat, vagy csak mondjuk csak egy par orat. De igazabol en 10 ora vezetes utan is lazba tudok jönni, ha jön egy versenytars ez a jo itt, hogy ha olyan kedved van nyomhatod, ha nem, akkor nem....
Nyilvan nem ez eletem fö celja es elsödleges szempontja , de azert egy 2-3 literes 200 lo környeki dizellel szivesen jarogatnek egy darabig legalabb.....lassan aztan ugyis villanyautokba fogunk ülni, szoval, addig kell a robbanomotort kihasznalni amig lehet.... kielvezni, aztan utanna atszokni/megszeretni a nema de brutal eröt
(#55337) F_Gergely pont a 4.2 nel nincs ertelme a biturbonak ....egyreszt 100% biztos vagyok benne, hogy nem hullik szet 200 ezernel, masreszt a magas övvonal a biztonsagot szolgalja. Nyilvan szerencsere mindenki vehet olyan autot amit akar van valami ertelmes erved arra amugy, hogy miert van a 2.0 lelektani hatar? Vagy ez olyan, mint a hasznaltautot keresö tipikus Magyar, aki nem akar 6 szamjegyet latni a km szamlalon? Nem tudja miert, de nem akar, mert az jajj
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Mr.QwErT #55341 üzenetére
En michelin primacy 3 at vettem tavaly, az is nagyon jo gumi
(#55339) F_Gergely nincs ertelme ma mar a ccm en pörögni egy 1.0 turbo egy mondeoba mondjuk meg nekem is furcsa de ez van Azt megertem ha valaki szereti a sor6/w6 hangjat pl, azt nem adja vissza a kis turbos de teljesitmenyben, nyomatekban sokkal jobbak, mint a regi szivok....es ha az 1.6/1,7 dizelek is elmennek 400k km eket, akkor a benzines is....minden a karbantartason mulik. Sajna fillerezös, tudatlan (turbot hidegen szetpörgetö) emberek le fogjak amortizalni a turbokat gyorsan, de majd megtanuljak....meg a turbo is egyre hetköznapibb, egyre olcsobb lesz....elöbb utobb nem fog ra tekinteni senki, mint egy ördögi szerkezetre
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Kernek egy kis segitseget, hazi autoszerelö ezermesterektöl
Megkapta a kis Hastra a nyari felniket/pacskereket + a tavaszi nagy mosast, waxolast.....kemeny munka basszus
2 dolog ütötte meg a szemem, aminek utanna kell jarnom/orvosolnom
1.:
A kepen lathato szetrepedezett gumi korong az mi? Mi a neve, mi celt szolgal? Igencsak elerte az elete veget, ezt cserelni kellene.
2.: A masik az nehezbb ügy lesz valoszinüleg tavolbol megszakerteni, de sokkal jobban erdekel/idegesit (hogy ott a futomünel az a gumi korong kipurcant 8 ev utan, azt gondolom nem meglepö ). A karosszerian oldalt, a hatso ablakkal egyvonalban alul lett valami pukli....vagy volt is, de valahogy el nem tudom kepzelni, hogy eddig nem vettem eszre . Olyasmi elös ranezesre, mintha belülröl valami megnyomta volna a kasztnit....de a festesnek a kinezetet akkor sem ertem. Egyik haverom közölte, hogy ez rozsda, alatta atlyukadt a lemez....na ez cseszte fel az agyam...hat mondom hülye vagy, 8 eves H astra igy nem rohad, illetve az egesz ksztnit atneztem, a kerekjarati iveket, mindent, rozsdanak nyoma sincs.....a masik meg, hogy kö kemeny az a bigyo....ujj bütyökkel erösen megnyomogattan, ütögettem, semmi....ha az rozsda lenne lejönne a festek, vagy be lehetne nyomni vagy ilyesmi.....de belülröl sem üthetett ilyet semmi, mert kb a küszöb fölött van 15cm el
tudom, hogy ez igy kepröl nehez....majdhogynem lehetetlen, de hatha valaki talalkozott mar ilyennel vagy van ötlete
-
Declare
őstag
válasz trassher #55573 üzenetére
köszi, rugotanyer ügy megoldva
Hat ez a rozsda nekem tovabbra is erthetetlen lenne....hogy egy ponton az auto oldalaban? Miközben mashol semmi? Raadasul akkor miert kö kemeny es ha erösen megnyomom sem törtenik semmi
Na mind1, a tippet köszi, jöhet több is ha feny derül a dologra ugyis leirom ....mindenesetre ez most nem kicsit idegesit
mod: es ha tegyük fel rozsda, azzal mit lehet kezdeni? (ok nyilvan valami karosszerias, csak az mit csinal vele?)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #55578 üzenetére
baromira bosszant na mind1, meg lesz oldva akkor ez is....csak azert na...
(#55579) tboy93 nincs ott ajto ez ilyen handicap auto....2 ajtaja van . amugy alacsonyabban van, mint emlekeztem, szeritem belülröl sem lehetne nagyon hozzaferni
(#55582) AMD Power hasznalt autonal ugye ilyet nem tudok kijelenteni, de nem tudok rola, nem latszik....ennek belülröl kellett volna serülnie, de az kb lehetetlen lenne. Valszeg ez tenyleg csak annyi, hogy kösz....lehetne kicsit precizebben dolgozni a gyarban
(#55587) Calogero ...ugyan mar....hazassag elött? Amugy ablak az van de nem nyothato....megnezem, de nem azik be, ez szinte tuti....azert az mar feltünt volna. Itt a messzi eszakon vannak azert esöaztatta orak rendesen tippet köszi
(#55590) Mikuland vagy en is beallok a sorba....most ugyis a RAT syle a divat
-
Declare
őstag
válasz haddent #55605 üzenetére
Pont ez az....ha sarvedö ivnel vagy nem tudom, akkor azt mondom oke...vagyis nem oke, de erthetö. Az hogy a kocsi aljan a csavarok, vagy a kipufogo tarto fem tök rozsda, az megint csak erthetö....de hogy nö egy pukli, mint egy pattanas a kocsi oldalan..... ....amikor a kamaszkoron mar azert tul van a kis sárkány
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #55639 üzenetére
Nekem most ugy mutat 6,5 öt, hogy kb 700km alatt 140 alatt csak akkor volt a mutato, ha muszaly volt, de java reszt inkabb 150-160 (nyilvan volt 120 as tabla, 80 as tabla stb is), illetve egy kb 60 km es szakaszon padlo közeli 180-200 között....este volt es elfogyott mar a türelmem, az autoban ücsörgessel szemben .
Meg ugye vegre nyari papucsokkal, stabilabb is az egesz kocsi.
Plussz kapott egy üzemanyag rendszer tisztito adalekot is, az is had dolgozzon...a friss olajjal asszem a külsö belsö nagytakaritas mellett, ezzel a motort es kipufogo rendszert is letudtam
-
Declare
őstag
válasz Directors #55702 üzenetére
Szerelö nyilvan azert nem ir senki, mert ilyen hibaval nem talalkozott, latatlanban meg még egy profi sem tudna mit mondani. Gugliba keress ra külföldi forumokon, hatha van pont ilyen...
(#55693) F_Gergely ez jol nez ki kerdes, hogy mutat a tompitott mellette....nekem a helyzetjelzö önmagaban szinte soha nem eg (max akkor ha nem olyan full jok a latasi viszonyok, de a xenon felesleges....de ez ritka)
En pl azert csereltem kekes szinüre, mert a sarga halogen helyzetjelzö nagyon gagyin nezett ki a xenon mellett...es ugye együtt vilagitanak.
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #55917 üzenetére
Jah, ez nagyon durva....egy V8 benzinnek szebb hangja van es jobban megy, mint egy 1.4/1.6 opel
Amugy szvsz ez az auto a kepzavar netovabbja.... az egy dolog, hogy szvsz ronda, de egy ilyen autoba nem illik ez a motor. Ha sportos, agilis autot akar az ember, vagyen egy 1er/3er bmw ....na az igen...de egy ilyen 2 tonnas tehetetlen vas kockaba, minek egy ilyen motor? kanyarban felborul/kisodrodik, egyenesben meg 20 litert eszik...roppant ertelmes
-
Declare
őstag
válasz diegho #55959 üzenetére
En is csak az ADAC teszten lattam ezt a gumit, de kerdezz ra a gumis topicban is. Ha 5 evesek a gumik, akkor azok azert lassan mindenkepp csereerettek, ha nem is mesz sokat, akkor is. Szerintem mindenkepp jobban jarsz a cserevel mar most
Ha 20 k ert valakinek el tudod adni az 5 eves hasznalt gumikat, akkor az meg külön bomba üzlet
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Miert lenne szabalytalan? a lenyeg, hogy a parkolo savba ferj be...forgalommal meg nem szemben allsz. Hamburgban minden utcaban fenykepezek Neked legalabb 3 ilyen modon leparkolt Smartot
(#55977) F_Gergely nyilvan valoan total jo gondolkodas mod, hogy amire Neked nincs szükseged, az nem is letezik es idiotasag, hiszen Te talalsz parkolohelyet a kombival is ott ahol laksz.....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #55980 üzenetére
egy szóval nem mondtam hogy az én meglátásom helyes, vagy jogos. Én igy gondolom és ennyi "
ezert irom, hogy erdemes mindig picit tovabb gondolni a dolgokat, azon kivül, hogy eppen az ember mit lat az orra elött....erre mondjak az okosak, hogy "get out from the box"
"És miért zavarna ha így parkol a smartos? Egyszerű, mert a csomagtartó felfele nyílik és nem tudok bepakolni..." copy paste
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #56008 üzenetére
1,5M ? H astrabol egy 1,6 benzines azert ennel joval olcsobb szerintem nem? Vagy igenyeket modositottal es ramesz a loerökre?
(#56024) F_Gergely +1 Neha olyn kerdesek jönnek itt a ph n is, hogy szamomra teljesen erthetetlen....amikor valaki azon dilemmazik, hogy egy 1.2 es fapad cliot vegyen 2 evesen, vagy egy kombi automata 530d börüleses 10+eves bmw-t....hat azert basszus, ennyire fogalmam ne legyen mit akarok, mire szeretnem hasznalni, mi a fontos stb
(#56039) w333 ez jo kombinacio....meg a 2.2 benzinmotornak bizti szep hangja is van
-
Declare
őstag
Ez az egyik....de most ezt a döntest masok hozzak meg?
A masik, hogy a sfeszitesen kivül azert jelentös különbseg van a kettö auto között az 1.2 clio tök jo lehet varosban, futkosos, bevasarlos kocsinak....a bmw meg egy palyan kruzolo, kenyelmes utazo auto....hat azt csak tudom, hogy en mire hasznalom a kocsit
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #56073 üzenetére
Ha jol remlik, Te ugye benzines, kobmi autot szeretnel, viszonylag alap felszerelessel. Egy benzine 1.6 vagy 1.8 H astra szerintem 1M körül kifoghato. Ha kicsit batrabb vagy Nemeteknel nezel, szerveztek egy kirandulast a csaladdal, hazahozzatok a kocsit es meg igy is kijöhet 1M körül.
1,8 H karavan (+wiesbaden gyönyörü ) .
Marmint nem megmondani akarom en, h mit csinalj, vagy okoskodni, csak 1,5M hirtelen soknak tünt egy benzines H astraert
(#56076) ateszka120 1,8 H astra az joo jo motor es azzal mar dinamikus is a kocsi ha jol karban volt tartva nagy riziko nincs benne szvsz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz goldblum #56088 üzenetére
Jo el nem olvastam csak peldakent dobtam be, kepek alapjan szep volt....de wiesbaden akkor is gyönyörü
Most rakerestem, 2005 töl Astra, kombi, manual valtoval, klimaval 4000 euroig 182db talalat van.... nehogy mar ez mind sz@r legyen
(#56087) tsigalko87 kiraly, akkor felfele megy az aruk vagy nem tudom, de en ennek csak örülök ha egy benzinest 1,8M adnak el, akkor az 1.7 dizelem meg jobban kell, hogy tartsa magat
(#56090) goldblum egyebkent ez is elgondolkodtato igen....az, hogy a klima nem müködik, nem a vilag vege, egy ennyi idös kocsinal...a motor az mas kerdes
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz #TOTTI #56101 üzenetére
"Szerintem meg igen, a jó szívó benzin 6-8 éves autóknál már drágább mint a dízel. "
ezt en nem tapasztaltam, amikor a sajatomat is vettem es en sem fogom olcsobban eladni, mint egy 1.6 benzint nem veletlen....gazolaj olcsobb es kevesebbet eszik....ezert eri meg annak a dizel, aki sokat megy...nyilvan varosba, meg evi 10k km re en sem vennek dizelt, se ujjonan, se hazsnaltan.
Az allapot az total igaz, amit leirtal.
Sajnos az, hogy a km vadaszok taborat erösited, az a Magyar valosag ma....de ezert tekerik is nektek az orat, nem kell aggodni
-
Declare
őstag
válasz #TOTTI #56105 üzenetére
Ez a varázs 200k km ....egyszer valki megírná, mi történik 200 ezer km nél az autóval ... valaki ezt kitalálta és ezt fújja mindenki, mint egy szentírást...és ezért tekerik otthon az autókat, mert ez kell a vásárlónak.....
nyilván a kevés km és fiatal autóa best...nem a zsír új, 0 km a best....azt kellene megérteni, hogy egy dízel autóba 30-40-50 ezer km lazán belekerülhet...ha a németeknél van pláne....és itt a sokkal jobb utakon, a jobb üzemanyagok miatt sokkal jobb állapotban lehet az egész autó sokkal több km el, mint otthon fele annyi km el.....nem véletlen hangoztatják ezt sokan velem együtt, hogy nem km-t veszünk, hanem állapotot.
egy 100k km es dízel vagy 300k km es dízel ugyan olyan üzembiztos állapotban lehet, mint egy egy 20k km es benzines. Ez semmi más, mint karbantartás kérdése. Egy dízelt drágább fenntartani, cserébe kevesebbet fogyaszt....ergo akkor térül meg, ha sokat megy vele az ember....namost innentől kezdve keresni a 6-7 éves 100k km futott dízeleket....nem folytatom.
én azért vettem dízelt, mert sokat megyek és azt is pályán és nem 100 al....így azt számoltam, hogy több, mint 300ezret takarítottam meg a dízel miatt, és az egr hűtőszelepén kívül más bajom nem volt motorikusan a kocsival (a váltó más kérdés, sajna széria hiba....opel, fiat stb...több kocsiban van). Persze én nem is abba a kategóriába tartozom, aki csak használja a kocsit és tankolja.....megkapja azt a szervízt, amit kell....és láss csodát, 220k kmel, (több mint 52k km óta nálam van) gyári turbó, injektor, magasnyomású....minden....és nem imádkozom és nem cidrizem, ha beindítom, mert tudom hogy minden rendben van vele.....durva nem?
Ez csak egy vélemény, a tieddel szemben, nincs személyeskedés.....sokan fújják ugyan ezt a követ....jobbára tapasztalat nélkül......ha átgondolod átgondolod, ha nem nem
-
Declare
őstag
válasz haddent #56114 üzenetére
Ritkán passzol az ízlésünk autó fronton , de ez most tetszik! grat
Van ilyen fújható fólia festék....nézz utánna neten, ha esetleg lekopik, vagy még jobbat szeretnél, azzal lehet még klasszabb és abból befújhatod valamilyen színnel, majd ha megszárad és megunod lehúzhatod és nyomnélkül lejön és fújhatsz rá másikat. Ha ismerted, nem szóltam, én youtube-on láttam múltkor és nekem új volt....de jól nézett ki
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #56298 üzenetére
En anno ezt talaltam a legjobbnak Ctek
Nekem az mxs5.0 van....nincs ra panasz, neha radugom, es szepen rendbeteszi az akkut (2 eves lesz az akku, szoval nagy csodarol eddig nem tudok beszamolni )
picit dragabb, mint amit irtal, nezdd meg esetleg a kisebb variansokat
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #56347 üzenetére
Nekem is egyböl a Blöff ugrott be, meg Borisz
(#56349) diablo1984 : Az a CTEK, amit linkeltem sz is tök könnyü es megis a legjobb töltök között tartjak szamon, amennyire en lattam. Nekem be van dobva a csomiba mindig...pici, könnyü, ellenallo
-
Declare
őstag
válasz Directors #56360 üzenetére
Ilyen hasznalat mellet abszolut celszerü egy jo töltö. Szakember en sem vagyok a temaban, neten informalodtam
Lenyeg, hogy egy ilyen "okos" impulzusos töltö erzekeli milyen allapotban van az akkud es annak megfelelöen tölti. Azzal, hogy impulzusosan tölt szulfatlanitja az akkut (ezt a kocsi nem csinalja, mert ott a generator maxon tölt mindig), ezert igy növelhetö az elettartama es üzembiztonsaga.
En 1-2 havonta radugom, gyorsan elkeszül.
Soha nem szedem ki a kocsibol az akkut tölteshez Megvettem hozza a Ledes komfort csatit es a szivargyujto töltöt is. Mivel udvarban all, igy a szivargyujto töltöt nem hasznalom, de müködik es tenyleg tölti a szivargyujton keresztül is....de közben rajöttem, hogy sok ertelme igazabol nincs.
A komfort csatlakozo viszont bitang jo. Rajta van az akkun minidig, igy tölteshez csak egy kis csatlakozot kell összedugni es kesz....nem kell pozitov negativ polusokkal szorakozni, jol ra legyen csiptetve esetleg sarukat csavarozni....azt mindenkepp ajanlom a LED es villogonak megint csak nem sok ertelmet latom igy utolag....500 ft difi miatt, mondjuk kb mind1. -
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #56370 üzenetére
nem igazan ertem amit irtal
"Ha tölti az akkut,minek még hálózatra rákötni,és tölteni ?" ez mit jelent? Mi az ha tölti meg az akkut? Az en akkutöltöm, ugy tölti csak az akkut, ha "halozatra ra van kötve"
A lenyeg, hogy erzekeli, mennyire van lemerülve az akku es annak megfelelöen tölti [link]
Es ahogy irtad, ha vegzett, akkor impulzusokkal szulfatlanit
-
Declare
őstag
Munka es munka között is van különbseg....ezek a 2000 eurok addig hangzanak jol, amig az ember tavolrol hallja, meg otthon atszamitgatja forintra....az hogy valaki napi 10 orat ül kuka csöndben magaban egy kamion fülkejeben es pisilni is egy Colas flakonba kell, mert azzal is idöt sporol, a tisztalkodast meg egy autopalya benzinkutjan ejti meg, akkor mar azert maskepp nez ki az a 2000 euro.
Az mas kerdes, hogy sokan kenyszerülnek erre, mert maskepp nem tudjak eltartani a csaladjukat
(#56410) F_Gergely annyi, hogy en a cafeteriat kihuznam a (sajat) listambol....cash aztan majd en eldöntöm, hogy etelet vasarolok beleöle, vagy nyaralni megyek, vagy üzemanyagra költöm
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #56386 üzenetére
Sajna azert az opel az elmult idöben elegge leszerepelt...nem fog egyik naprol a masikra ez megvaltozni.
Csak a fenykepeket pörgettem at....amit el kell ismerni, azt el kell ismerni....mondjuk nekem a müszerfaltol eltekintve semmiben nem tetszik jobban a renault....design alapjan nekem az opel kellene az üles összehasonlitas meg nem fair, mert a enaultban szvsz a fullos üles van az opelben meg nem
Sokat kell még melozni az opelnek ha le akarja faragni a rossz hiret, de ezzel az astraval jo utra lepett ha kihoznak egy olyan insigniat amit linkeltel, akkor meg plane
-
Declare
őstag
Felraraksz par ev alatt par millio forintot....(lemondasz mindenröl, nem csinalsz semmit...). Ok. Utanna mi van?
Szakmai tapsztalatot nem gyüjtöttel, tanulni nem tanultal semmit...egy dolgot fogsz tudni csinalni kamionozni. Nem minden a penz annyit meg nem raksz felre, hogy eleted vegeig megelj belöle
De nem kell egyfrman gondolkodnunk....
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #56434 üzenetére
Amiket az udvarrol kapsz, azok bemutato autok/proba autok/szemelyzeti autok, amiket aztan kedvezmennyel kapsz meg. Ha beballagsz egy uj autoert, akkor az jo esellyel raktarbol, vagy futoszallagrol jön
A masik meg, hogy a bemutato autok sem allnak kint az udvaron altalaban 1-1,5 evnel tovabb....azert szepen neznenk ki, ha tönkremenne a lakkozas ennyi idö alatt az en 8 eves astramnak sem a naptol van baja, semmilyenek
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
- Milyen autót vegyek?
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- BestBuy topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen