Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Markizmark #61241 üzenetére

    Üdv,

    Akkor googlizd meg a "Z22SE Problems/issues" opciót is, és legalább ennyi fórumot fogsz találni a negatívumokról :))

    Ez nem egy rossz fórum például:
    [link]

    Nem károgás, csak tapasztalat, én is minden alkalommal, mikor autót néztem/nézek, ez az elsö, hogy rákeresek, milyen motorral volt ( motorkóddal ) elérhetö, és aztán a szimpi motorral egyszerüen beütöm a motorkód+problems szópárost a keresöbe, sokszor borzasztó érdekes dolgokat dob ki, nem egy autót dobtam emiatt a kosárból. :)

    Ahogy már írták a Motor láncos, és a korai szériákon a nem megfelelö kenés, láncfeszítö miatt nyúlhat/szakadhat a lánc, emiatt összeakadhat a motor, elvileg Volt is rá visszahívási akció, ilyent is olvastam.

    Ennek elöjele, ha járó motornál " lánczörgést " hallasz, akkor vagy megnyúlt a lánc, vagy nincs rendesen feszítve.

    Ettöl függetlenül egy vezérléscserét kompletten ( lánc, feszítök, vezetök, tömítések ) be kell tervezni, ha ilyet veszel. Ezt a legtöbbször egyébként is megejti az ember használt autó vásárláskor ( legalábbis én ), mert ez minden motornál fennáll, hogy ha az elpukkan, viszi magával az egész kócerájt. :)

    Nem lebeszélni akarlak, ha az ember úgy áll neki, hogy betervez egy alapos átnézetést, ezt azt kicserél, utána jó kis Motor lehet, van köbcenti is, nyomaték....Szerintem.

    Láttam ilyen 2.2-est beavatkozás közben, szeretek szerelgetni, de ezt én Sem csinálnám mosolyogva :D

Új hozzászólás Aktív témák