- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Celtis
veterán
Az üfsz első körben megpróbál a legegyszerűbb válasszal lerázni. Valószínűleg sok hülye kérdéssel keresik őket, és többségében ilyen szintű válaszok megoldást nyújtanak.
Folytatni kell a kommunikációt, küldj egy screenshotot a videokártya beállításairól, hogy a válaszuk nem nyert, foglalkozzanak tovább vele.
A másik pedig az, hogy a hiba a bejelentéstől számít. Akárhogy elhúzzák, nem futhatsz ki a garanciából. -
AL
addikt
Szia. Sajnos az Ügyfélszolgálat ( tisztelet a kivételnek ) mindig hülyének nézi az Ügyfelet és legtöbbször ( szinte mindig ) úgy áll hozzá, hogy Mi nem értünk hozzá. Mint előttem is írták folytatni kell a Csatát, ameddig egy hozzáértőhöz eljut az ügy. Nekem 4 éve az 500 ezres tévémnél lassacskán megszűnt szinte minden okos szolgáltatás, nem volt hajlandó még Joutube lejátszásra sem. Ez a készülék 3. - 4. évében volt és volt hozzá 5 éves garanciám.
Az ügyfélszolgálatosok sajnálkozva leírták, hogy ez nem a Sony hibája, rajtuk kívűlálló okok miatt van. Ilyenkor az a helyzet, hogy ÉN, MI a vásárlás során az adott márkájú termék gyártójával kötünk szerződést, teljesen mindegy, hogy nekik a " Beszállítójukkal " milyen a kapcsolatuk, szerződésük. Nekünk Ők tartoznak felelősséggel a termékért. Amikor az Ügyfélszolgálatos intézkedésével ( válaszával )nem voltam megelégedve, rendes volt és Ő ajánlotta, hogy akkor továbbítja a problémámat felsőbb szervek felé ( Garanciális ügyek ).
Kb. 1 hónap alatt sikerült a garanciális cserét elintéznem. Addig néztem, használtam a tévét, mert a képe csodás volt, csak 500 ezerért nem ez járt. Remélem sikerrel jársz ! Üdv.