Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Celtis

    veterán

    válasz NYPD #51088 üzenetére

    Az üfsz első körben megpróbál a legegyszerűbb válasszal lerázni. Valószínűleg sok hülye kérdéssel keresik őket, és többségében ilyen szintű válaszok megoldást nyújtanak.
    Folytatni kell a kommunikációt, küldj egy screenshotot a videokártya beállításairól, hogy a válaszuk nem nyert, foglalkozzanak tovább vele.
    A másik pedig az, hogy a hiba a bejelentéstől számít. Akárhogy elhúzzák, nem futhatsz ki a garanciából.

  • AL

    addikt

    válasz NYPD #51088 üzenetére

    Szia. Sajnos az Ügyfélszolgálat ( tisztelet a kivételnek ) mindig hülyének nézi az Ügyfelet és legtöbbször ( szinte mindig ) úgy áll hozzá, hogy Mi nem értünk hozzá. Mint előttem is írták folytatni kell a Csatát, ameddig egy hozzáértőhöz eljut az ügy. Nekem 4 éve az 500 ezres tévémnél lassacskán megszűnt szinte minden okos szolgáltatás, nem volt hajlandó még Joutube lejátszásra sem. Ez a készülék 3. - 4. évében volt és volt hozzá 5 éves garanciám.
    Az ügyfélszolgálatosok sajnálkozva leírták, hogy ez nem a Sony hibája, rajtuk kívűlálló okok miatt van. Ilyenkor az a helyzet, hogy ÉN, MI a vásárlás során az adott márkájú termék gyártójával kötünk szerződést, teljesen mindegy, hogy nekik a " Beszállítójukkal " milyen a kapcsolatuk, szerződésük. Nekünk Ők tartoznak felelősséggel a termékért. Amikor az Ügyfélszolgálatos intézkedésével ( válaszával )nem voltam megelégedve, rendes volt és Ő ajánlotta, hogy akkor továbbítja a problémámat felsőbb szervek felé ( Garanciális ügyek ).
    Kb. 1 hónap alatt sikerült a garanciális cserét elintéznem. Addig néztem, használtam a tévét, mert a képe csodás volt, csak 500 ezerért nem ez járt. Remélem sikerrel jársz ! Üdv.

Új hozzászólás Aktív témák