Hirdetés
- Gaming notebook topik
- 3DMark (2013) eredmények
- 3D nyomtatás
- Asztrofotózás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Computex 2023: zsebrevágható Zotac mini PC, szilárdtestalapú hűtéssel
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egon
nagyúr
Ez nagy segítség lehet azoknak a fejlesztőknek, akik a készülő programjuk ellenőrzéséhez nem tudnak AMD GPU-t vásárolni a RenderDoc és Radeon GPU Profiler interoperabilitás kihasználásához, viszont rendelkeznek NVIDIA GPU-val
Sírok...
Persze, életszerű, hogy csóringer fejlesztőnek nem telik AMD vga-ra, és a piaci részesedés a dGPU piacon smafu szempont a fejlesztés során..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Indie fejlesztők nem feltétlenül rendelkeznek mindegyik hardverrel. Márpedig GeForce-on eddig vakok voltak. Nem tudta pontosan behatárolni a program, hogy hol a hiba a kódban. Ezzel a változással legalább valamennyi hibát látnak. Mindet nem, mert ahhoz nem elég teljesítményszámlálókra építeni, de a semminél azért több. Szerintem ez nem rossz dolog.
Akinek kevés, az vesz egy Radeont, azzal hardveres nyomkövetőt kap, amivel mindent lát.
A piaci részesedés azért nem hasznos, mert itt most hibakereséséről van szó. Lásd az Epic mára elhíresült sztorija, amikor az első Radeon GPU Profiler verzió feltárt egy súlyos hibát az Unreal Engine 4 akkori verziójában. Ez a gond azt eredményezte, hogy az első rajzolási parancs végrehajtása előtt 517 darab erőforrás-áthelyezést csinált, és ez tulajdonképpen egyenértékű volt a hardveren belüli gyorsítótárak 517-szer való egymás utáni ürítésével. Az Epic ezt kijavította, és az újabb verziójú kiadásokban minden hardveren nagyjából 10%-kal gyorsabb lett a működés. Tehát itt az NV is jól járt, hogy az Epic AMD GPU-kra váltott a fejlesztésnél, mert láthatóvá váltak a motorban olyan hibák, amiket NVIDIA GPU-kon a szimpla teljesítményszámlálókkal nem láttak. Egyszerűen nem adtak az Epicnek a korábbi fejlesztőeszközök visszajelzést arról, hogy az első rajzolás előtt egymás után 517-szer kitörlik a semmit a hardverek a cache-ből. Sajnos a hibakeresés alapja, hogy megtalálod-e a hibát. Ha nem, akkor azt hiszed, hogy jó a szoftver.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu nem jössz még rá hogy ezen cikkek megírása közben annyira átlátszó már hogy "elbújtatod" benne az Amd felnyalást minden ilyen Nvidia hírnél? Nem értem miért olvasom el. illetve mindig reménykedek, hogy egyszer átlépsz a saját árnyékodon, de te már nem változol.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
ph Mostantól könnyebb lesz a készülő programoknál a hibakeresés az Nsight Perf SDK-val.
- BESZÁMÍTÁS! Palit GamingPro RTX 2070 Super OC 8GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MANLI RTX 3080Ti 12GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ASUS GeForce RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X LHR (TUF-RTX3070TI-O8G-GAMING-V2) - 1 éves - eladó!
- Eladó MSI GeForce RTX 3060 Ti 3X 8GB OC GDDR6 256bit LHR videokártya
- ASRock RX 6600 ITX
Állásajánlatok
Cég: Servergarden Kft
Város: Budapest
Cég: KIFÜ
Város: Budapest