Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Puma K

    veterán

    válasz snecy20 #9725 üzenetére

    Ezen teszt alapján pontosítanék az állításomon:

    NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti PCI-Express Scaling - link

    23 játékban tesztelik az RTX 2080 Ti-t 1080p, 1440p és 2160p felbontásokban.

    1080p-nél nagyobb felbontásban ha a CPU nem tudja elég adattal kiszolgálni a VGA-t -holott az még tudna számolni- akkor előfordulhat az, hogy a CPU _által_ a PCI-E korlátozó tényezővé válik.

    Tehát a PCI-E 3.0 még mindig nem az ami maga a korlátozó tényező, hanem adott esetben a CPU ereje.

    Viszont az RTX 2080 Ti már olyan szintű teljesítményt tud leadni, hogy ez a jelenség kimérhető különbséget az x8 és x16-os PCI-E 3.0 között.

    (#9726) Duracellm...

    Tehát nem mindegy, hogy egy adott játék-program hogyan van megírva és-vagy mennyire van optimalizálva.

    Plusz:

    "Kis kapcsolati kiterhelésnél az előbbihez képest rettentő sokáig tart egy-egy kis csomagnak átjutni rajt, mert még a mélyebb energiagazdálkodási szintből sem ébred fel."

    Ha ezalatt az adott CPU-VGA órajel generátorára gondolsz ami megállapítja, hogy éppen mekkora órajelen és emellé milyen feszültségen kellene járatni éppen az adott számolóegységnek, akkor egy fixált órajel CPU esetén BIOS-ból vagy a maximum érték közelében tartott VGA órajelek driver-ből (2D-ben ugyan úgy vissza veszi) segít némileg ezen a témán. De mint írtam nem teljesen oldja meg az optimalizálatlanságból adódó gondot.

    [ Szerkesztve ]

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

Új hozzászólás Aktív témák