Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Moleman

    addikt

    válasz Vesztor87 #231 üzenetére

    Most megijesztettél engem is, gyorsan megnéztem. :D De megnyugodtam, ugyanúgy túl van töltve kicsit, mint 5000 km-rel ezelőtt, pedig mostanában csak városban sietek, vagy autópálya 140-150.

    A szívóhangtompítóról kinek mi az álláspontja? A műanyag tölcsérre gondolok, ami a légszűrőház előtt van, az N16-on ilyen:

    Jelenősen leszűkíti a beszívott levegő keresztmetszetét, nagyon alacsony fordulaton érezhetően erősebb nélküle, viszont 2800 körül van egy hullámvölgy a nyomatékgörbén, 3000 fölött kap újra erőre.
    A másik aspektus nyilvánvalóan a hang, nagyon cuki mély hangja van terhelésen nélküle, mint egy sportlégszűrővel, viszont autópályán az őrületbe tud kergetni, legalább kétszer olyan hangos (nemrég vettem decibelmérőt, majd egyszer lemérem).

    Minden autón más megoldású, ideális esetben ténylegesen kívülről szívja levegőt, viszont az N16 esetében teljesen mindegy, hogy a lámpatest mögött, vagy 10 centivel hátrébb szív, ugyanazt a meleg motortéri levegőt szívja.

Új hozzászólás Aktív témák