- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PHM
addikt
válasz mirci18 #1989 üzenetére
A Megadrive korábban jelent meg.
Szintén 16 bites architektúra, s bár mind grafikában, mind hangban
gyengébb volt, nem cenzúrázták a játékokat, és sok játéktermi
átirat jelent meg rá. Ráadásul, bár nem volt olcsó, a MegaCD is
sokakat elcsábított a sötét oldalra. Szerintem.
+ programkínálat szempontjából a NES-nek nem igazán volt ellenfele.[ Szerkesztve ]
Ma olyan bizonytalan vagyok... Vagy mégsem?
-
Sirandrish
legenda
válasz mirci18 #1993 üzenetére
Nekem az élmények miatt a 64 a kedvenc.
Zelda, Zelda MM, Mario64, Banjok, és hát természetesen az éjszakákba nyúló 3-4 fős Golden és Mario Kart partyk...
Persze Zelda az új gépekre is van, de közel sincs akkora durranás mint az OOT akkoriban. És hát a Mario Kart a haverokkal is egy teljesen más dimenzió mint most.Vagy mikor bementünk a játékterembe és kértük a Mario Kartot amire azt a választ kaptunk hogy az nincs, de van valami hasonló, aztán ideadták a DKK-t. Végig szidtuk a csókát is és a játékot, de nem hagytuk volna abba akkor sem
Ááá a régi szép időkPHM Azóta PC Master Race?
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Goldwin
aktív tag
válasz mirci18 #1989 üzenetére
A SEGA 1988 nyarán jelentette be a Master System utódját, mely a fejlesztési időszak alatt még Mark V névre hallgatott, de nem sokkal a japán premier előtt a SEGA vezetői úgy döntöttek, hogy megváltoztatják a konzol nevét. Körülbelül 300 lehetséges név közül a Mega Drive-ra esett a választás. A jól csengő név és a remek sajtóvisszhang ellenére a hazai piac közömbösen fogadta a Mega Drive-ot, így hát a SEGA minden erőforrását az észak-amerikai piacra összpontosította. A SEGA agresszív reklámkampányának és az Electronic Arts hathatós támogatásának köszönhetően a konzol eladásai a premiert követő első év után ugrásszerűen megnőttek az amerikai kontinensen. A Genesis-hez gyártott számtalan periféria meglehetősen csábítóvá tette a konzolt az amerikaiak számára, még a Super Famicom nyugati megjelenésére várókat is sikerült a SEGA-nak átcsábítania. Hosszú évekig befoghatatlannak tűnt a Genesis az észak-amerikai piacon, de a Donkey Kong Country megjelenése végleg pontot tett a Genesis és a Super Nintendo Entertainment System közötti küzdelem végére.
[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
legenda
válasz mirci18 #2020 üzenetére
Ezzel nem mondtál újat. Mármint hogy a kézikonzoloknak köszönheti a bevétele java részét. Főleg ezekben a korszakokban mint a WiiU pl.
Az Amiibokkal meg ismét hatalmasat durrantott. És ezt ők is tudják, ezért jön ki sok-sok új Amiibo.
Remekül csinálják szó se róla.
Bár kicsit komolyabb erőfeszítéseket is tehetnének asztali fronton...ha már "van miből"..Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
válasz mirci18 #2114 üzenetére
Még ez sem tekinthető 'igazinak', a N nem volt hajlandó ezúttal sem kommentálni semmit. Valami hasonlót pletykáltak még a kezdetekkor, hogy afféle öszvér gép lesz. Nekem tetszene ez a handheld-asztali elképzelés, de az erőforrás-igényesebb játékok szerintem nem fogják szeretni.
Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd
-
Sirandrish
legenda
válasz mirci18 #2114 üzenetére
Valamivel le kell húzni a WC-n a Pokemonból meg az Amiibokból befolyó összeget...
Nekem ez a véleményem.Persze aztán lehet bombasiker lenne..
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
válasz mirci18 #2119 üzenetére
Azok nem tervek, csak koncepciós vázlatok. Egy szabadalom levédéséhez ennyi is elég, csak hogy a működési elvet demonstrálhassák. Ettől fizikailag még bárhogy nézhet ki, ha megvalósítják (de jellemzően nagyon keveset valósítanak meg).
Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
válasz mirci18 #2121 üzenetére
Üzleti szemszögből nézve nem tűnik rossz iránynak egy ilyen koncepció. A hagyományos asztali konzoloknál legalábbis nem rosszabbnak, mivel érezhetően szűkül ez a piac, a mobilitás javára. A Wii U miatt gyakorlatilag nem lett profitja a cégnek ebben a ciklusban, viszont ezeken a mobilos vackokon meg hülyére keresik magukat. A pitbull már biztosan azzal a kérdéssel kel és fekszik egy ideje, hogy ne mozduljanak-e el jobban a mobilabb gépek felé, ha a lóvé inkább onnét jön. Ettől még nem biztos, hogy lemondanak a hagyományos otthoni konzolokról, de lényegesen nagyobb kockázatot így sem vállalnak, ha a mostani trendekhez igazítják a hardvert.
Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd
-
-
ayo
addikt
válasz mirci18 #2336 üzenetére
10 dollár a kezdő ár, akciózás mindig van, tehát akinek drága, az szokásosan kivár egy picit. Egyelőre én is csak a demózást láttam....meglátjuk hogy mennyi tartalom és szórakozás fél bele az első komolyabb nintendós appba, aztán utána lehet mondani hogy drága vagy nem az.
http://jateknaplo.blog.hu
-
Sirandrish
legenda
válasz mirci18 #2452 üzenetére
Zelda - Ocarina
Zelda - Majora
Banjo 1-2
Mario 64
Mario Kart
Golden Eye
Perfect Dark
Conker's Bad Fur Day
Dk 64És mindez a géppel együtt a tied lenne? Hát én vennék vagy 5öt
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
woros
őstag
-
ayo
addikt
válasz mirci18 #2527 üzenetére
iOS-en nyomtam, de nekem annyira nem jött be. Az ingyenes részt se toltam ki, inkább a többi Nintendós cuccba fektetem a pénzt, azokat a Mariókat jobban csípem; mobilra szerintem összesen 15-20 eurót költöttem max. Itthon meg úgy is az APK-t várja mindenki, ha jó, ha rossz a játék szóval sok értelme nincs, főleg ha tényleg nem próbálták...
[ Szerkesztve ]
http://jateknaplo.blog.hu
-
adalbert1
veterán
válasz mirci18 #3163 üzenetére
Szerintem a sikere annak köszönhető, hogy nagyon jól megvalósították azt, hogy egyszerre van egy asztali és egy hordozható konzolod, illetve tényleg jó a termék, ezen kívül pár elég jó címmel is megtámogatták.
Hát, az árazása itthoni zsebbel tényleg nem annyira baráti, de ha mondjuk egy új 3DS XL-hez hasonlítod, ami 60k környékén megy, akkor annyira nem is vészes - én pl. azt érzem túlárazottnak (igaz, van több gépem is a DS-3DS generációból, így az annyira nem is bolygatta a fantáziámat).
Mindenesetre én örülök, hogy ennyire sikeres, remélem minél több fejlesztő dönt úgy, hogy Switch-re is fog fejleszteni, így még szélesebb kínálat lenne, ami még jobb eladásokat generálna.
Ami viszont nem tetszik, hogy Xbox One-ra és PS4-re vannak ténylegesen egész nagy akciók néha, az átlag N árakhoz képest akkor gombokért lehet játékokat venni .
Szerencsétlen Wii U tényleg elég nagy bukás így a számokat elnézve, főleg, hogy a Switch kevesebb mint 1 év alatt túlszárnyalta annak az életciklusa alatti eladásait. Ennek ellenére szeretem azt a gépet is, van még egy rakás játékom rá, amit végig kellene játszani rajta, illetve így pár év múlva sokkal nagyobb kuriózum lesz, mint egy Wii vagy egy Switch. -
adalbert1
veterán
válasz mirci18 #3165 üzenetére
Én nem tudok arról, hogy lenne újabb széria, persze attól még lehet, hogy jött ki egy újabb revízió belőle, de szerintem arról már olvastunk volna valamelyik topicban.
Ez a dokkoló hiba tényleg valós dolog volt, de szerintem itthon senki se karcolta így össze a kijelzőt, a topicból a nagy többségnek első naptól fólia van a gépen, illetve volt, aki óvintézkedésként a dokkolónak azokat a pontjait kibélelte, amik karcolhatnának. De ha jól emlékszem, ott ténylegesen a dokkoló volt kicsit ferde, és ezért karcolt - de elenyésző számban volt jelen ez a hiba. -
Dr.F.E.R.I.
addikt
válasz mirci18 #3262 üzenetére
Wii-vel én már nem kínlódnék, hacsak nem egy régi szériással, ami viszi a GC lemezeket. Az U már csak azért is megéri, mert eleve kevesebbet pörögtek, sok minden egyszerűen letölthető rá és nem utolsó sorban a hdmi kimenet miatt. Nekem nincs is itthon olyan megjelenítőm, amire rá tudnék egy Wii-t dugni.
Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd
-
adalbert1
veterán
válasz mirci18 #3302 üzenetére
Nekem annyiban jobban tetszenek a 8-16 bites játékok, hogy azok egy része sokkal inkább játék a számomra, mint a mostani alkotások - ugye ott még sokkal kevésbé tudták leképezni a valóságot, ezért egyszerűbb a megjelenítés is, sokkal egyszerűbb a játékmechanika, kevésbé komplex a story, tehát sokkal inkább megvan az embernek az az érzete, hogy ez egy játék. Illetve sok olyan van köztük, ahol simán leül fél-1 órára az ember játszani, kikapcsolódni.
Rengeteg olyan 8-16 bites játék van, amit 2 személy szintén játszhat egyszerre (nyilván mondjuk egy retro focis játékkal nem ülnék le játszani a gyerekkel majd, max., egy próba erejéig, hogy megmutassam neki, hogy ilyen is volt, de egy retro platformerrel, brawler játékkal sokkal hamarabb eljátszanék vele, mint egy jelenlegi genre készülttel). -
ldave
félisten
válasz mirci18 #4028 üzenetére
Ezt nem tudom sajna, ennyire nem követtem a dolgot, erről a Zeldás Pateron dologról is csak most olvastam. Amit még láttam említve, hogy dolgoztak valami saját Nintendo Online rendszeren, hogy a Yuzuval is lehessen online mutlit játszani és az szintén Patreon mögé lett volna téve.
A Slime draws near! Command?