- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Headbang
aktív tag
válasz sanyoka123 #600 üzenetére
Kicsit csalódtam ezekben a "B" brand es telókban. Legközelebb ha china phone-t veszek csakis a jobbak közül xiaomi, lenovo stb.
-
Zoleeee23
csendes tag
válasz leixlo80 #584 üzenetére
Üdv!
Tegnap én is szert tettem egy ilyen készülékre.
Nekem is ugyan ilyen gyenge az üzemidő.
Megnéztem az akkut és 1600mAh-s nekem is.Viszont a használati utasításában az van írva hogy az első használatba vételt követően,az első három töltést 12-14órán keresztül célszerű végezni. Gondolom ilyenkor formázódik az akku...
Feltételezem hogy ha te 3napon belül vagy/voltál így nem került sor erre.
Én kipróbálom hátha!
Viszont az akku a matrica alatt nekem is 1600mAh-s! -
leixlo80
csendes tag
Mivel mást nem tudok tenni, írtam a forgalmazónak (Hungaro Flotta) az átmatricázott akkumulátorról, jelezve, hogy ez így nem OK. Néhány órán belül jött egy ilyen válasz:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Az esetet feltétlenül kivizsgáljuk. Levelét továbbítottam illetékes kollégáimnak, akik felvették a kapcsolatot a gyártóval. Válaszukig szíves türelmét kérem."
Szóval most várok, kíváncsi vagyok mit reagálnak. -
leixlo80
csendes tag
válasz leixlo80 #610 üzenetére
Most hívott a szerviz vezetője. Nagyon szépen megköszönte, hogy jeleztem ezt nekik, elmondása szerint ők se tudtak róla, de ellenőrizték, és úgy néz ki, tényleg eljött egy ilyen széria. Kárpótlásul küldenek még egy akksit (a kettő már így ki fog bírni egy napot), illetve köszönetképpen a hiba jelzéséért egy ajándék Predator 8 tabot is. Ez több, mint amit vártam, szóval részemről megemelem a kalapom előttük.
-
Zoleeee23
csendes tag
Érdekességképp!
Jeleztem a "hibát" a Facebook oldalukon. Most nézem,törölve a bejegyzésem,illetve blokkolva vagyok az oldalon! Nem tudok kommentálni Like-olni,stb.... Hát mit is mondjak!
-
leixlo80
csendes tag
válasz Zoleeee23 #612 üzenetére
Persze macerás lehet valamennyire ha cserélni kell az akksit napközben, de ha nincs más, jobb, mint lemerülve elérhetetlennek lenni amíg haza nem érek. Én mindenképpen rendeltem volna hozzá egy pót akkut, most ezt megspóroltam. Szerintem ne Facebookon akarj velük kommunikálni, túl nyílvános egy ilyen hiba kitárgyalásához. Próbáld meg e-mailben megkeresni őket.
-
Zoleeee23
csendes tag
válasz leixlo80 #614 üzenetére
Hívtam őket. Mondtam nekik a hibát. Mondták hogy vigyem vissza ahol vettem,garanciába megjavítják. Mire is elmondtam nekik hogy nem a készülék a hibás,hanem az akku. Nem azt kaptam amit vettem. Erre azt a választ adta a hölgy hogy mailban küldjem el az akkuról a képet nekik.
Most én is kíváncsi leszek mit reagálnak.
-
Headbang
aktív tag
válasz leixlo80 #611 üzenetére
Valóban nagylelkűnek tűnnek, viszont akkor nem értem miért nem keresik meg a többi érintettet. Ez így eléggé eltusolás gyanús. Ha mindenképpen orvosolni akarják a dolgot akkor inkább egy külső akksit küldjenek. (szerintem félnek hogy fogyasztóvédelmi botrány lehet az ügyből)
[ Szerkesztve ]
-
leixlo80
csendes tag
válasz Headbang #616 üzenetére
Persze én is tisztában vagyok ezzel. Próbálják inkább több egyéni, mint tömeges problémaként kezelni. Egy esetleges termék visszahívás komolyabb érvágás lenne, még akkor is ha (elvileg) be lehet hajtani a kárt az akkumulátor gyártóján. Úgy vannak vele, hogy aki nem jelentkezik annak jó így is.
-
DrojDtroll
addikt
válasz DrojDtroll #579 üzenetére
Ma vehettem újra használatba a készüléket.
-
Lexington50
újonc
Nem akarok ünneprontó lenni, de nem az számít hogy mi van a matrica alá írva hanem hogy mennyi töltőanyag van benne!!!! Ettől ez az aksi simán lehet 1750-es hogy a házra 1600 van a matrica alá írva :-) amúgy meg 150 nem sokat számít plusz mínusz :-)
-
Zoleeee23
csendes tag
válasz Lexington50 #621 üzenetére
Lehet nem sokat számít. Viszont az 1750mAh is elég gyatra. És még ebből is lefaragtak a kínai barátaink 150mAh-t. A majd 3órás üzemidő pedig elég siralmas. És valóban 1600-as az akku,mert a tegnapi nap felvettem a forgalmazóval a kapcsolatot,és elismerték hogy egy ilyen szériát kaptak...
-
Petyka3
aktív tag
válasz Lexington50 #621 üzenetére
Itt arról van szó, hogy nem megfelelően tájékoztatnak, mert ugye általában szavatolják, ami a dobozra vagyon írva. Ellenkező esetben megtévesztik a fogyasztót, mert valakinek igenis számít az akkumulátor kapacitása. Amúgy majdnem biztosra veszem, hogy még a forgalmazó sem tudott a dologról, gondolom raklap számra rendelték a kínai OEM telefonokat, a megrendelt márkával ellátva. A kínaiak meg természetesen játszanak, nagy tételben már az 1-2 cent árkülönbségnek is nagy jelentősége van
-
leixlo80
csendes tag
válasz Lexington50 #621 üzenetére
Technikailag igazad van, azonban én eddig még olyat nem láttam, hogy a gyári (tehát nem a felmatricázott) jelzés nem a valós kapacitást írná. Ez nagyon fontos a gyártásban, mivel ez alapján kerülnek a megrendelőhöz.
Ebben az esetben, mint ahogy előttem is írták, a forgalmazó is elismerte a hibát. Nem arról van szó, hogy az a 150mAh megváltaná a világot, csak akkor ne 1750mAh legyen a leírásban, és az akkumulátorra matricázva. -
Headbang
aktív tag
válasz leixlo80 #624 üzenetére
Így van ez a fogyasztó megtévesztése, és igen az 1750mAh is gyatra nemhogy az 1600mAh. Nyilván ha tudom, hogy csak ekkora a kapacitás akkor még inkább meggondolom hogy e mellett a készülék mellett döntök. Én is felvettem velük a kapcsolatot(még nem jeleztek vissza), viszont tuti hogy a teljes megrendelésük 1600as akksival lett szerelve. (2014.szeptemberben vettem itt meg voltak akik későbbi szériákból szereztek be és mindenkinél 1600as érték nem lehet véletlen.).
[ Szerkesztve ]
-
iff
senior tag
Én 14.09 vettem a telót, azóta 2x cserélték ill. 1x akku csere volt. Ahogy olvastam a facebook oldalukon a hozzászólásokat nagyon sok mindenki panaszkodik az akku ill. %ék rossz jelzésére. Egyébként már többször ki akartam vági a telefont, mert amennyi bosszúságot okozott eddig! Az biztos, hogy NAVON "márkát" kerülni fogom a jövőben. Ez volt az első és utolsó navon cuccom.
..........""..........
-
Zoleeee23
csendes tag
-
leixlo80
csendes tag
válasz Zoleeee23 #636 üzenetére
Megkaptam csomagot, benne a pót akkuval (természetesen 1600mAh ez is), valamint a tablettel. A tab újnak tűnik, garancia papírral, de azért érdekes ez is.
Bekapcsolás, Wi-Fi beállítások után egyszer csak sötétség, és onnantól semmire nem reagált. Kikapcsolás előtt 33%-ot jelzett az akku szintre. Rádugva töltőre bekapcsolt, ismét működik, és merül (igen, töltőn) Most 12%-on van, kíváncsi vagyok meddig csökken
-
-
Zoleeee23
csendes tag
Nekem is megérkezett a Tab a pótakkuval. Viszont a gari levelet nem töltötték ki.
-
Petyka3
aktív tag
Megosztom, ezt a remek hangvételű választ, amit az akku problémára küldtek. Máskor is biztosan NAVON terméket fogok vásárolni
"Tisztelt Ügyfelünk!
Kérésére az alábbi tájékoztatást adjuk:
1. A feltűntetett 1600 mAh a tokozáson maradt jelzés.
2. Az 1750 mAh-nak megfelelő mennyiségű elektrolit lett az akkumulátorba
töltve.
3. Az akkumulátor burkolatának eltávolítása, biztonsági szempontból nem
ajánlott, és garancia vesztéssel járÜdvözlettel
szervizvezető"
[ Szerkesztve ]
-
Petyka3
aktív tag
Szerintem össze kéne fognunk és a fogyasztóvédelemhez fordulni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- iPhone X 64GB Yettel Újszerű/1 hónap gar./Akku 100%/p3380/
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- iPhone XR 64 GB Független Megkímélt/1 hónap gar./p3379/
- Bontatlan Samsung S23 - 256GB, Cream, 3 év garancia