Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stol

    addikt

    válasz kenwood3 #2454 üzenetére

    Mivel nem látok előfizetőt, míg nincs nyitott hibajegy, azt is csak saját területen, így első körben amit meg kellene nézni:

    -Router WAN portja gigán linkel-e?
    -Mikrós vég esetén POE tápfeladó gigás?
    -2. pont teljesülése esetén végponti berendezés gigás LAN-al rendelkezik?

    Értelemszerűen adott ISP központi számára kell tenni egy hibajelentést és megnézik. Router WAN-jáig képesek látni a kapcsolatot, de a fenti 3 pont általában hibajelentés nélkül is megnézhető.

    PS: Ha a végerendezés gigás lanos, saját laptopjukkal gigán linkel és a hiba laptopon nem áll fenn, de ügyfél router valamiért 100-on linkel (hiába tudna gigát), valóban nem tud mást tenni akkor és ott, mint router hibát karcolni. Saját területen is volt felhasználó, aki 2 routert cseréltetett bolttal, mert WAN-ja nem linkelt gigára, találkozunk ilyennel is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák