Hirdetés
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Sziasztok. Egy fura kérdésem lenne, hátha valaki tudna segíteni. Adott egy Aprilia Atlantic 500 nagyrobogó 2002-es (nem a Sprint verzió). Édesapámé. Már sokmindent megnéztünk, cseréltünk, javítottunk rajta, végülis tökéletesen működik. Viszont van egy banális problémánk. Egyszerűen nem tudunk hozzáférni vagy nem tudjuk hogyan kellene hozzáférni a tompított izzóhoz. Minden izzót viszonylag egyszerű kicserélni, de a tompított az olyan helyen van a lámpatestben, hogy nem lehet hozzáférni. Még a csatlakozót sem tudjuk lehúzni. Nincs róla videó, kép, semmi. A könyv, service manual használhatatlan, amit leír, az nem tükrözi a valóságot. Mindent tudunk már róla szinte, beállítottuk az alapjáratot, tudjuk hogy kell motorolajat, közlőműolajat, cserélni.
Ha véletlenül valakinek ilyen motorja van és cserélt már tompított izzót, az ne habozzon, mert bosszantó a szituáció.
Előre is köszönöm, ha bárki tud segíteni!Ui: Már a motoros fórumba beírtam és ott valaki próbált segíteni, de még mindig küzdünk ezzel a problémával. Gondoltam hátha valaki van itt is, akinek ilyen robogója van és tud tippet adni a tompított izzó cseréjéhez.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz csongi #24213 üzenetére
Az alapjárathoz ahogy leírták, azt a bizonyos torx fejű csavart állítottuk. Azzal max annyi gond volt, hogy megfelelő méretű csavarhúzót találjunk. Azt külön venni kellett.
Az óracsoport melletti idomokat levéve max a többi izzóhoz lehet hozzáférni. De oda le, középre a tompítotthoz nem. Hauptmann-nak írtam privit, neki nem kellett cserélnie és hozzád irányított. Azt írta kérdezd csongit. Akkor kérdezem, Te hogy cserélted a tompítottat? Mosquito34 azt mondja, alulról. De mi hiába forgatjuk akármelyik irányba el a kormányt, nem érem el rendesen a tompított izzót, arra esélyem sincs, hogy lehúzzam a csatlakozót és elfordítva kivegyem az izzót. Pedig nincs nagy kezem.
Szóval?
Már arra gondolunk, hogy kivesszük az egész lámpatestet, de nem hiszem el, hogy egy izzócseréhez szét kell bontani a fél motort.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz -Mosquito- #24224 üzenetére
A Sprint verziónál úgy működik. A kesztyűtartót lehet levenni és onnan cserélni, viszont ez nem a Sprint verzió. Ez még az eredeti 2002-es. Ennél bonyolult a kesztyűtartót levenni, egyben van a műszerfal műanyagjával.
-
veterán
válasz -Mosquito- #24241 üzenetére
Hm. Ez érdekes... Na majd megnézzük... Köszi. Ez lehet a megoldás.
-
veterán
Sziasztok.
Lenne egy akkumulátoros kérdésem, nem tudtam hol tegyem fel, gondoltam itt talán tud valaki válaszolni. Autós fórumban is kérdeztem, egy két szavas válasz érkezett eddig.
Szóval adott egy olyan akksi (lényegtelen a márkája), ami szárazon érkezett és mellékelték a felsavazáshoz szükséges dolgokat, kellékeket, savat. Ez egy motor akksi.
A kérdés az lenne (mindenki mást mond ismerősi körben), hogy ha még nem szeretném kicserélni a régi akksit erre az újra, akkor hogy jobb tárolni? Hagyjam így szárazon és majd amikor cserélem, előtte savazzam fel és töltsem fel? Vagy inkább most savazzam és töltsem fel és aztán amíg be nem szerelem, addig időnként töltögessem CTEK töltővel? Melyik a jobb, a szárazon vagy a savasan (feltöltve) tárolás? Előre is köszönöm a választ! -
veterán
válasz rstwingo #24297 üzenetére
Oké, értem.
Nem is akartam desztvizet önteni rá. Kaptam hozzá savat, majd azzal lesz feltöltve. Igazából a kérdés nem a hogyan savazzam fel az akkumulátort volt, hanem amíg nem használom, hogyan tároljam... És mivel mindenki aki válaszolt a szárazon tárolást ajánlotta, marad a jelenlegi állapotában. Ha majd használni akarom, előtte fel lesz savazva. -
veterán
Sziasztok. Adott egy Aprilia Atlantic 500 nagyrobogó. Szétszedtük Édesapámmal és a variátor szíjra voltunk kíváncsiak. Le még nem szedtük. Megmértük spárgával a külső kerületét, ez 1043 mm, a szélessége pedig 26,2 mm. A gyári szíjméret 1038x28 mm.
A hosszát még csak el tudom fogadni, mert a motoron egy spárgával (levágva és mérőszalaggal megmérve) mérve belefér 5 mm tévedés. De a szélessége tolómérővel 28 helyett 26,2 mm. A kérdésem, hogy mennyi ennek a megengedett kopása? Olvastam egy másik fórumban, hogy a variátor szíjnál mennyi a megedett kopás %-ban, de kíváncsi lennék, itt mit mondtok. Az egész arra megy ki, hogy cseréljük vagy sem. Repedezést nem látni rajta, fogak nem hiányoznak, nem laza. Írás nincs az oldalán. Nem tudjuk mikor lett cserélve, így vettük és az eladó kereskedés nem tudta, mikori a szíj. Mi a véleményetek a cseréről és a megengedett kopás mennyiségére lennék kíváncsi. Illetve, hogy a szíj hosszát hol kell mérni? Mi ugye csak a külső kerületét tudtuk megmérni.
Hálás lennék, ha valaki tudna válaszolni.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sziasztok. Egy kérdés Honda robogóval kapcsolatban. Honda PCX150.
Alapjáraton indítás után nagyon enyhe vibrálást lehet megfigyelni az elektromos rendszerben. Úgy értem a műszerfalon, az első-hátsó lámpák esetében enyhe fényingadozást, vibrálást lehet látni, ahogy a motor jár. Gázadásra így sűrűsödik, majd szemre eltűnik a vibrálás magas motorfordulaton. Ez utalhat bármilyen hibára?
Egyébként semmi más jelenséget nem tapasztalni. A töltésre rá lett mérve, az egyenletes, nem ingadozik. Tehát a generátor jól tölt. Akksi agm, új.
Itt, ebben a fórumban még nem tettem fel ezt a kérdést.
Előre is köszönöm a választ! -
veterán
válasz csongi #25418 üzenetére
A legtöbb válasz arról szólt, hogy normális a jelenség és volt olyan is aki azt írta, hogy az új motorja is csinálja ezt az enyhe pulzálást.
Az akkumulátort 14,6 V-al tölti a generátor.
Amúgy az alapjárat jó kérdés. Nincs fordulatszámmérő műszer a műszerfalon.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Sweet.tv - internetes TV
- iPhone topik
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Steam topic
- 3D nyomtatás
- Direct One (műholdas és online TV)
- Milyen routert?
- Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
- További aktív témák...
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra