- Apple notebookok
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Milyen széket vegyek?
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Gaboman #20355 üzenetére
Lesznek ellenvélemények is, de túrázni nem robogót vennék.
Xciting 500-asom volt, van típusbaja is, ezzel együtt kényelmes, szerethető, és valóban inkább hosszabb utakra való, semmint városba.
Nexusom nem volt, de amennyire tudom nem túrázós stílusú, nem kanapén fetrengős
-
csongi
Topikgazda
válasz Gaboman #20355 üzenetére
Attól függ mennyi az éves tervezett vagy elképzelt túra km?
Ezek a nagy robeszek kb 6ezer km és olajcserések.
HA az éves mennyiség kb ebbe belefér akkor jó lehet. Ha ennél többet tervezel, akkor inkább egy kardános valami.
Persze függ a pénzügyi kerettől is.kcsa jó írta. Kymco nagy vas, kényelmes stabil darab. Gilera budin ülős, és inkább sportos karaktere van.
Ha túra robogó... akkor inkább
Kymco, spidermax, atlantic(Bálna), Burgman 650,[ Szerkesztve ]
-
-
csongi
Topikgazda
válasz Gaboman #20363 üzenetére
Igen!
Azért hétvégente 2-400km egybe motorozás már nem olyan kevés.
köztes értékkel 300km.Az havonta 1200. Egy szezonba gyorsan meg van a 10000Km.
Teljesen jó egy nagyrobogó erre. 500ccm-től.
De költségesebb mint egy kardános.Sűrűbb a servce intervallum, és a lehajtás ezeknél a ccm-nél már igen drága[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Gaboman #20363 üzenetére
Fárasztó azzal nincs semmi gond. Többet kell edzeni. A kérdés hogy melyik pozícióban mid fáj. Én túráztam nagyobbakat (500km felett naponta) túramotorral, sportmotorral és robogóval is. Legkevésbé a sportmotoron fájt a seggem/hátam utána, de ezen fáradtam el a legjobban.
Érdekes hogy xmaxon valahogy nem volt gond a 700km-es napi menet sem. Tökre élveztem. Kicist a derekam fájt utána. De mostanában érzékeny, szóval lehet csak emiatt. A függőleges üléspozíció hosszú távon nem annyira jó nekem mint a sportmotoron. Pedig az ember fordítva gondolná.
200-400km-re sztem bármilyen motor jó amivel lehet normálisan előzni (20le plusz). 200kmre még egy supormotoval is elindulnék
Robogót szerintem akkor vegyél, ha egyébként ki szeretnéd használni a robogó tulajdonságait. Pl használnád városban, szükséged van a jó pakolhatoságára folyamatosan.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Gaboman #21778 üzenetére
Bal hátsó oldalán hiányzik az Atlantic felirat,törve/sérülve volt. Kb 20-30eft
Jobb tükör szárat eléggé meggyötörték,miért?Amire érdemes figyelni:
Töltés lámpánál ~13v,nélkül ~14V környékén kell lennie,fesszabályzó hiba elég gyakori.
Jobb oldalt a kifuff felfogatás felett a blokkon van egy túlfolyó. Ott semminek sem szabad folynia. Ha mégis,akkor vízpumpa tengely,tömszelence,szimering csere,magyarán vizpumpa felújítás. ~30Eft.
Alapjárat: 1450-1500 kell lennie.
Aksinál érdemes megnézni a biztosítékokat,túlfeszültségnél megég.
Hátsó kereket megmozgatni,ha túl nagy előre/hátra a holtjáték akkor hagyd ott.
Szíj,kuplung milyen állapotban van? Szíj 12eKm csere. Kuplung kb 50eKm könyékén cserés.
Variátor 6-8 görgős? Állapotuk?A 15/14-es kereknek hála jobb mint a Burgman 13/14-es kerekei,bár annak nagyobb 60L a csomagtartója.
Attól is függ mit szeretnél,kényelmes/fotel/nagyobb csomagtér vagy sportosabb kisebb csomagtér.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz Gaboman #21780 üzenetére
Inkább itt válaszolok: xcitingnak is megvan a maga baja, nem megfelelő olaj használata esetén vezérműtengely kopás várható, és ez gyakori hiba, mert a bele való 5w50 olaj ritka és drágább mint a 10w40 amit szó nélkül beleöntenek mindenhol.
Cserébe egy kényelmes, de tohonya dög, városba dugózni nem ezt választanám (annak ellenére, hogy szerettem használni), de hosszabb távokra, tempós ingázásra ok.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Gaboman #21789 üzenetére
Olyat kérdezzél/nézzél aki használja is a gépet. Lehet évi 1-2eKm-nél semmi baja a 10év alatt,míg aki rendesen használja annál meg előjönnek a hibák rendesen. Általában elmondható,hogy a legtöbb baj az olaszok közül az X9-el van.
X9 fórum: [link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Gaboman #21792 üzenetére
Az X9 fórum adminja a 600-ast hajtotta valami 100ekm-t és cirka 125eKm-el adta el. Variátort,teleszóp szimering csere,kötelező szervizek kb ennyi. Legtöbbször külföldön ment vele,2-3-4 eKm gurikat. De mondhatnám a víz/gáz szerelő ismit,aki télen/nyáron használja a már 3.-ik kicsi SW-t. [link] , [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
#50433536
törölt tag
válasz Gaboman #21825 üzenetére
Én nem ismerem a 650-est, de azt tanacsolnam, hogy vásárlás előtt mindenképpen nezesd át a sajat szervizeddel, ahol leszedik a burkolatot es megmernek, ellenőriznek egy csomó mindent. Sajnos ez az egyetlen módja, hogy megtudd a valódi műszaki állapotát. Ha az eladó nem megy bele, akkor már tudhatod hogy elhallgatott valamit és jobb ha motor nélkül tavozol.
Tényleg igaz, hogy drágán kétféle motort vehetsz, jót es xart.
Az ilyen huszonéves mocik hamar szoporollerré változhatnak, erről többen is tudnának beszélni ezen az oldalon.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Gaboman #21825 üzenetére
Abból a K5-től azaz 2005-től és Exetutive-t érdemes venni.
Szíj szokott szakadni, kb 60-70eKm környékén,cvt váltóban a műanyag fogaskerekek szoktak eltörni/kopni,cvt-ben az ék szintén. Olyan ~250eFt ennek javítása munkadíjjal együtt,de ha Amerikából rendeled az alkatrészt akkor a feléből megvan. Út mellett ezt nem javítod meg! 2db ilyen gépem volt,imádtam de ez a szíj,hogy mikor szakad el,mindig motoszkált bennem. A kintről behozott ilyen gépek,mondhatni mind időzített bomba,ha csak nem cseréltek már benne bizonyítottan szíjat/fogaskerekeket. Hozzá képest az SW 600,egy tök egyszerű szerkezet.
Hehe itt az egyik Burgim. [link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz Gaboman #21847 üzenetére
Iszonyat drága gépek, alkatrész is drága. Csillió éves: karbis, ha húzod
neki bezabál 9L-t, simán... Amúgy futómű penge, robogók között egyik
legjobb, ha úgy tetszik ez inkább motorkerékpár CVT-vel, mint robogó.*Természetesen sokunk álma, bár kevesen próbáltuk, főleg az ára miatt.
De mivel ez a szopóroller topik, pont jó lenne ide egy olcsó T-Max.
Ha megveszed, egy jelentkező már van is próbakörre: cserébe mehetsz
a méltán híres Madisonnal, ami sajnos már nem tudja azt, amit régen...
(Pl. T-Max-ot reggelizni.)*: cserébe a csomagtartó jelképes.
Szerk: a konkrét példány most került be az országba (valóban, ahogy
írja a leírásban), szóval az előéletéről az ég világon semmit nem tudni.
Az óraállás szinte garantáltan kamu, de ezt gondolom sejtetted.Szerk2: videón alapjáraton forgatja a kereket, ez sok jót nem jelent...
(Esetleg az lehet, hogy hideg, és még szívatón van, akkor. De amúgy
tipikusan sz*r hajtást jelez, pedig a hirdetés szerint most lett felújítva.
Kérdés, hogy mit ért felújításon. Varió, görgő, szíj, kuplung, minden?)[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Gaboman #21850 üzenetére
Nem akarom fölöslegesen fikázni a motort, hiszen se nem láttam, se nem értek az öreg tmaxokhoz De. 570e ft-ért árulja, most költöttek rá vagy 100-150ezret a leírás szerint. Az import és a forgalomba helyezés sem ingyen volt. Honnan kukázhatták ezt vajon?
Igazából ennyit megér ha jól működik. De készülj fel bármire. Lehet elmegy évekig gond nélkül, vagy lerohad alattad 1 héten belül. A másik veszély hogy nemcsak öreg sok kilométerrel, de lehet hogy egy korábban fossá tört összelegózott példány.
-
DigitXT
félisten
válasz Gaboman #21850 üzenetére
Azért szopni nem szeretnék vele.
Szeretnél, vagy sem, ilyen áron, egy friss import tekert órás motor ezzel fog
kényeztetni: belenéztem a videóba is, még szerkesztetem az előző HSZ-be.
Vagy nem volt felújítva a hajtás, vagy hidegen mutogatja. De az elég gyanús,
hogy forog a hátsó kerék, ráadásul nem kicsit... Lehet, szar a kuplung, vagy
az alapjárat nagyon magas hidegen, de ennyire nem szabadna megforgatnia.
Sajnos most nincs kéznél szoftver, amivel ránézhetnék, mennyi az RPM...Baromi kíváncsi lennék arra a szervizszámlára, ami megcsinálta a hajtást.
Csak egy új szíj az oem-partson 55K-ba fáj hozzá, 10%-a vételárnak.Szerk: hirtelen nem esküszöm meg rá, hogy ennek a szekunder hajtása még
láncos-e. De ez csak annyiban előny, hogy eggyel kevesebb a szíj. Annyiban
viszont hátrány, hogy elég horror árakat látok az előbb írt oldalon a lánc(ok)ra:
lehet remélni, hogy nem cserés... Az SW600 egy jóval egyszerűbb szerkezet.
(Ahogy korábban írták, ugyanez a baj a 650-es Burgival. A csodahajtás drága,
ha letérdel, és nem javítod meg az út szélén egy akkus ütvecsavarozóval...)[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Gaboman #21850 üzenetére
Az, hogy ennyiért adják ezeket, nem jelent semmit. Szerintem ennyi pénzből egy 250-es cb-t szabad venni (ha tényleg nem akarsz sokat szopni, így érdemes magyar előéletű, fiatalabb motort választani), igaz az motor, kicsit gyengébb is, de ennyiért jobb állapotút kapsz abból.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Gaboman #21847 üzenetére
Drága alkatrészek (kuplung,szíj) és fenntartás,cserébe jó futómű,fék (1x mentem ilyennel,nem figyelsz fejre állsz vele) motor,bár a karbis tud enni.
Elevennél szervizelték,akkor arról számla is van.
Ahogy Yoda is írja mennyi lehetett ez a gép.. Illetve minek adja el,ok nepper..Nyugo:
Az igen.. Legnagyobb szívás a Burgival lenne.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz Gaboman #21855 üzenetére
Itt valami nagyon félrement azzal az SW600 linkkel.
http://yodamastahON: úgy tudom az SW600 kutyaközönséges CVT, a robogókra jellemző jó nagy
rugózatlan tömeggel a seggében. Kollégámnak volt. Azt mondja iszákos. Pedig
injektoros, de 5-6L-t simán bekér. Röhögtem rajta, mert annyit az enyém is. És
az nem 50LE, csak 30. Vagy már annyi se, ha az utóbbi időket nézem.Szerk: próbakörre azért elvittem volna, de sajnos eladta. Pedig ABS + 50LE és
még Hondából is van, tehát "sosenemromlikel". De nem volt* rá 7-800K-m.*: úgy egyben motorra soha, most sincs. Pedig hosszútávon gazdaságosabb.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Gaboman #21888 üzenetére
A nyúlósságot a cvt-re értem, főleg egy régi vágású motorhoz képest (tdm), ahol, ha elveszed a gázt, érzed a hajtáslánc terhelésváltását rendesen. Nem mondtam, hogy rosszak a nagyrobogók, városban mindennapi (ez fontos!) használatban a legjobbak, de én inkább azon küzdök, hogy ne kelljen mindennap bemenni a városba. A kényelem relatív, fiatal vagyok még, amire ráférek, azon elülök egy darabig, az biztos (bicikliztem már egyhuzamban 600 km-t, idén lenyomtam a Kinizsi 100at stb.).
-
Burt1793
veterán
válasz Gaboman #21969 üzenetére
Na jó, de nem fair az összehasonlítás.
A cbf600 igaz, hogy ccm-ben egyezik, így kb. maximális nyomatékban is, de az a 4 hengeres motor sokkal pörgősebb karakterű, a vezérlése a felsőbb tartományra van hangolva. Amúgy meg, ha te lenyelezed az SW-t, az felvált az egekbe (még ha csak a névleges nyomatékcsúcsig is, de ott a nagyobb fordulaton sokkal nagyobb a teljesítmény, így a keréken jelentkező vonóerő is), ő meg akkor 60-nál (ha mondjuk hármasban hagyta), a 3500 körül forgó 4 hengeressel nem tud gyorsulni (ha azt vesszük, hogy kb. azonos a nyomaték, de fele a fordulatszám, akkor az fele teljesítményt jelent, innen meg már nincs min csodálkozni), egy ilyet 60-nál még bőven lehet egyesben nyektetni.
Nekem a cbf600 is nagy favorit, de tényleg kéri a fordulatot és a hangja se ilyen szép kispolszkis. TDM 60-nál 3-asban 3500-at forog, ha ott lenyelezed, NOHAB mozdony hanggal lódul, úgy emeli az orrát, hogy a tompított az egekbe világít. És talán mire visszavált az SW, addigra már még jobban összeszedi magát, de persze ez már 900 ccm, de ez is még lópikula.
A nyitott kipufogó amúgy sokszor hátrány, a tdm-nél pl hangolva van, a módosítás sokszor elrontja a gázlengést, a kisebb lánckerék kell is, úgyse megy az ember 150 felett egy idomos túramotorral sem.(#21970) DigitXT: Héé, lassú voltam.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Gaboman #21972 üzenetére
Nem azt mondom, hogy rossz, biztos király, hogy egy gázkar csutkázásra ott van rögtön 50 ló. Annyit akartam megemlíteni, hogy nem egyenlőek a feltételek. Egy ilyen cbf600 kb. 6000es fordulaton tud 50 lóerőt. 3000-es fordulaton meg 25-öt, ezért kell visszaváltani, ha lépni akarsz.
-
Burt1793
veterán
válasz Gaboman #21974 üzenetére
Persze jó tud lenni az automata a városban, ember és igényfüggő. Van aki szeret váltogatni, de ha futárszinten városi a használat, akkor nem jó a váltogatás. 2 éve van A jogsim, azelőtt A2-vel nem is vezettem váltós motort, csak az autós iskolánál egy 400-ast. Az elmúlt két évben kb. 1500-2000 km-t mentem szezononként váltós motorral, most 2 hónap alatt még 2000-et a tdm-mel és simán megy olyan magabiztosan, kényelmesen a váltás, hogy nem okoz gondot, gyakorlat kérdése (és az átlag motoros azért ennél többet megy, én csak most kezdem). Ennél az SW-nél már erősen elvész az a városi könnyedség. Én a 90 kilómmal és 202 centimmel úgy tologatom az sh-t, mint egy biciklit és az időjárásállóság mellett ez a második érv a robogó mellett.
Amúgy ma a cégnél összefutottam azzal a kollégával, aki sh150-essel nyomja. Elmesélte, hogy vett egy garis sh300-ast (2012-est), de folyton szét akart esni. A dream-ben volt a motor folyamatosan, ingyen szervizelték, de sose lett jó. Így egy idő után becserélte náluk egy 150-esre (ha már az előzővel is olyan jól járt). Mondja, hogy 2,5-et fogyaszt, 90 körül van az utazója (óra szerint ) és tetszik neki, hogy még 20 kg-mal könnyebb. Mondjuk ő napi 25 km-re használja összesen (én meg 60-ra, főleg most, persze nyáron nem minden nap...). Meg van vele elégedve, mondta, hogy majd kipróbálhatom, kíváncsi vagyok rá. Kérdeztem, hogy nem forog-e sokat a 300-ashoz képest, erre nem nagyon válaszolt, vagy nem értette a kérdést. Még annyit mondott, hogy a 300-as túl veszélyes, mert szinte mindenhova beférsz vele a nagyobb erő miatt. Nem akartam mondani, hogy motorral még több helyre beférek (amúgy neki is van motorja, arról már nem beszéltünk).
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Gaboman #21977 üzenetére
Láttam a motoros csoportban a felhívásodat, sajnos nem értem rá, plusz múlt héten a bakonyban volt tdm találkozó, mentem aznap 500 km-t a Gerecsében, Vértesben, Bakonyban, Balaton-felvidéken, nagyon jó volt. A következő héten nyaralás lesz, de július első 2/3-ában melózom, így hétvégenként megy majd a motorozás. Én zsír új Road3-as gumikkal vettem a mocit idén, a BajnaHéreg-en le is jártam mindkét oldalát! Robogóval is el kéne menni, mert néha megszólnak, hogy használatlan a két széle, pedig a robin is jó gumi van (Angel Scooter, van bennük 12 ezer, de még tutik), de a bejárás közben nem lehet akkorát kanyarodni.
-
Burt1793
veterán
válasz Gaboman #21979 üzenetére
Az szívás, nekem nincs ilyen bajom, 500 km után úgy szálltam le a motorról, hogy na, ma nem csináltam semmit (de nem gáz, mert én Budapest mellett vagyok, nekem még le kell jutnom hozzátok). Apám aznap 1100 km feletti távot ment mocival, bejárt pár hágót a dolomitokban (amiken az út 8 m-es hófallal van szegélyezve). Áprilisi a motorja és van benne már 10 ezer km.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Gaboman #21974 üzenetére
de helyzete nem javult egészen 160-ig, addig sem ért utol.
Továbbra sem jó az összehasonlítási alap, ez így semmit nem jelent a két
motor viszonylatában. A CBF-en a pilóta bal lábában van a váltó, az SW-n
meg már a műhelyben eldőlt, hogy mit fog csinálni nyélre. Egyet nem tud:
nyomatékgyorsulást. Mondhatnám, hogy már a gyárban eldőlt a setup, de
mivel mindenféle aftermarket varió/súly kapható, cserélheted magadnak is,
HA a gyáritól eltérő karakterisztikát szeretnél. Ahogy előttem írták, biztos,
hogy nagyon jól megy így is, tiszta sor... Ám az is biztos, hogy ki lehetne
belőle még hozni többet is, hiszen gyárilag csak nyomatékcsúcsig hagyja
felpörögni, pedig ha feljebb hagyná, teljesítménycsúcsig, jobban gyorsulna.
Cserébe természetesen nőne a fogyasztás, esetleg motorkopás stb.Ilyen szempontból a 650-es Burgi az érdekes állatfaj a SECVT-vel. Elvileg
meg tudod csinálni, hogy felkapcsolod vmi jó magas fokozatba, és onnan
nyelezed le. Nem tudom, hagyja-e ezt az elektronika. De az alap, hogy a
normál üzemmódban lomhább, "Power" módban meg erősebb, és a kettő
közt nagyjából az az eltérés, mint egy hagyományos variónál a gyári súly
és a megfelelően kiválasztott, könnyebb súly közt. A probléma, hogy egy
súlycserét csak műhelyben állva tudsz megcsinálni, az ilyen a E-CVT-vel
menet közben is tudod optimalizálni a fogyasztást/teljesítményt/mire kell.És akkor visszakanyarodva a CBF-re. Mindegy, hogy 160-nál már 8500-at
forog: ha el is éri a 160-at, még mindig pontosan ugyanakkora hátrányban
van (távolságra), ahhoz, hogy utolérjen, konkrétan jóval gyorsabban is kell
mennie, ha viszont ezek a feltételek, akkor kijöhet, hogy jé, "gyengébb"...
Pedig valójában, ha a bal lábával visszarúg kettőt (vagy többet), s legalább
nyomatékmaximumig hagyja pörögni mint a CVT, akkor fordul a kocka, és
állva hagy, mivel jóval könnyebb vas. Egyáltalán nem életszerű, hogy nagy
fokozatban nyelezgeti és aztán csodálkozik, hogy nem történik semmi.Viszont a konklúzióddal teljesen egyetértek: épeszűekkel túrázva biztosan
nem kell egy nagyköbcentis fotelrobogónak "szégyenkeznie". Erős, gyors,
kényelmes! (El tudok képzelni olyan száguldást, amiben már nem partner,
de az nem is igazán való közútra: pl. a 270-nel lángosért sztori a minap...)Szerk: nekem most fog elkopni a Power Pure, de inkább váltok másra...
Nem volt rossz, összességében, de pl. a felfestésekre igen háklis, amiből
meg sok van Budapesten. Szóval nekem a City Grip, vagy valami tök más
jobb lesz. (Sajna elég fura a Madison kerékmérete, nincs nagy választék.)nem forog-e sokat a 300-ashoz képest
Burt1793: nincs fordulatszámmérő egyiken se, erre honnan válaszoljon?
Más a hangja? Az ziher. De hogy mennyit forog a rosseb se tudja.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Gaboman #21979 üzenetére
Jo gumi :). Minden valtozik vele.
Edzeni kell a gerinc servre. Illetve mckenzie torna.
Nekem roasszabb, nyilt gerinc 3 csigolyanal. :).
Celiranyos izom csoportot erositsd. Menni fog a tobb napos tura is. :).
5-600km sem problema. A vegen amugy is elfarad az ember. :).A Cyti Grip nalam jol muzsikalt a Balnan. Hauptmann azzal ment az elejen.
Nemn tudom, hogy neki tetszett e?
Ezek a nagy dogok nem veletlen tura robogok. :).
Nagyok mennek, gepeszkeni nem kell. Viszont mashogyan kell hasznalni.
Nekem bejott hegyi emelkedos szerpentinen a megbocsajto gazadas.
Akkora loero nincs, hogy meglepjen egy emelkedos szakaszon, ahol nagy sebesseg sincs :).
Viszont isznyat jot lehet dontogetni. Ott megszunik a motor tomege, de megiis erezni a stabilitast, hogy ott van alattad a 200kg. Nem biciklis erzes, mint a kisebbeknel.
Egy jo muszaki allapotu vasnal, illetve mehfelelo tapadas mellett, messze nem tudtam kimotorozni ami benne van.
Elkepeszto volt. Ugy ereztem a kanyarba elcsuszok. Mar kezdtem kimezni a landolas helyet.
De huzok meg rajta egy kicsit, lesz ami lesz. Es lass csodat, elfordult. Hihetetlen erzes volt.
A cyti grip tokeletesen tette a dolgat. Ott volt ahol lennie kellett, nekem hatalmas valtozast jelentett a hasznalt gumi utan. Irto mazlim volt, ha egy jarmu szembe jon, mar reg nem szednem a levegot.:).[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
-