Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ludsimon

    veterán

    válasz DigitXT #9411 üzenetére

    Na így már mindent értek! (Most olvastam vissza, felül is írtad csak reggel még telefonról írtam és felületesen olvastam el. :D)
    Hát az egyáltalán nem gáz, megveszel mondjuk egy jó állapotút 600k-ért ráköltesz még 2-300k-t és van egy baszottjó géped ami elmegy csak kopó alkatrészek cseréjével, egy kis xadoval még fel is lehet hozni +1-2 barral a kompressziót és még jobban is fog menni, tartósabb is lesz.

    De ha levonod a szervizköltségeket, mert mindenre költeni kell akkor már nem annyira gázos azért a történet szerintem. :)
    Vételár, KGFB, műszaki, adó, üzemanyag.. Azt hozzá kell tenni, hogyha ugynezt autóra átszámolnánk arra meg a kötelező a drágább meg az adó magasabb, nem beszélve az állandó dugóról a városban (az idő pénz :) ) , a parkolási díjakról meg ott is kifoghat az ember egy lepukkant szart főleg öreg dízelesnél. :D
    Szervizelni mindent kell, csak az ár arány mértékek mások, de azt nem lehet megúszni semminél sem.

    Például amikor a hajtóművemet kellett felújítani az outimon annál 32k-volt az integrált hajtómű, 8k középrész, 8k lánc, 8k sor... Hipp hopp 60k!
    Gumik 2x 10k. 20k a szett.
    Szóval semmit nem lehet megúszni, a kényelemért fizetni kell és azért egy 50-esnél nagyobb kényelem egy 400-assal menni erőlködés nélkül. :)

    [ Szerkesztve ]

    undefined

  • csongi

    Topikgazda

    válasz DigitXT #9411 üzenetére

    Izlesek es pofonok. :). Spidermax nem egy szepseg, de nem ronda, nekem bejon. A vaz brutalisan jo. De megvan a szoporoller faktor abban is. Az elektronikat gyengebbre taktaljak mint a tobbi olaszt.

Új hozzászólás Aktív témák