Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    veterán

    válasz Burt1793 #19045 üzenetére

    Nincs 4T 125-ös robogóm, csak mondtam egy számot. Akkor legyen 90-100. De nem is ez volt a lényege a mondanivalómnak. 125 vs 400. :)

    [ Szerkesztve ]

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #19045 üzenetére

    Sajnos nem tudom, pontosan miről szól most a csevely, mert a felét nem látom,
    de ha már meg vagyok szólítva konkrétan: szerintem a 400-as ereje nem csak a
    végsebességben mutatkozik meg, hanem, ahogy oda jut. Elég jó dinamikája van
    még a városon belül is: van benne tartalék, na! Persze, ha van egy szélesebb út,
    ahol pirostól jön az SW600, az odavág, tiszta sor. (Láttunk már ilyet.) De csak a
    következő pirosig. Igazi előnye csak akkor lesz, ha eléri az előző zöldet, LOL.;]

    Azon már volt itt anno egy kisebb vita, hogy egyszer egy T-Max-ot tartottam vele.
    Ez persze nem az utazás kategóriája, de még csak nem is a közlekedésé: nem
    versenypálya, szabályok feszegetése, de 0-70-et nem tilos mérni, ahol 70 a limit.

    Ha elmegyünk együtt gurulni, cserélhetünk, és megnézed, hogy lomha szar-e.:DDD
    Szerintem amúgy az, mert a J.Costa botrányosan nehéz. Malaguti szervizvezető
    szerint meg tök jól lép. (Mert nem próbálta, milyen amikor 2 másodperccel jobb.)
    Oké, valószínűleg nehéz seggre megmondani, hogy a 0-60 az 3.6 mp, vagy 4.2...
    Viszont amikor 60-ról kéne kilőni az előzéshez, számítanak azok a másodpercek.
    Szerk: és ott már nem az élvezet miatt, hanem mert rövidebb megtett távon, jóval
    gyorsabban, biztonságosabb az előzés. (Majával egész más élmény volt a Balcsi
    kör, mint a Madisonnal: kamion előzése pl. adott szituban "lehetetlenség" volt.:DDD)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák