Hirdetés
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #16676 üzenetére
Azon nagyon felb.sztam magam, láttam te is kommenteltél az okoskának... De alatta is, mindenki nyomja, hogy biztos 200-zal ment... Oké, én sem szoktam lassan menni, de Azért lakott területen a 200 brutális tempó, olyat még sosem láttam motorostól... Lakott területen kívül még elő fordul, bár ott sem túl gyakori.
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16679 üzenetére
Ráhibáztam. Kb mindennapos ott, csak ekkora tragédia van ritkán.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #16685 üzenetére
És a tények minimális ismerete nélkül hibáztat olyan embert aki nem is biztos, hogy tehet róla...
Szerk.: Ha már Tények... A boltos nő nyilatkozata is eléggé bicskanyitogató... A motoros gyorsan jött, mert hangos volt és hallotta*... Speciel gyári dob van a motoron, bár ha herélt lehetett hangos... De ugye a CVT váltó miatt hang alapján megmondani, hogy azért 6kRPM mert gyorsít, vagy azért mert nyélen meg... Persze a média is ezt kapja fel, mert jönnek a fröcsögő kommentek, és legalább nő a kattintás... El van b.szva ez az egész úgy, ahogy van... Az ilyenek csak egyszer legyenek a lóf.sz rosszabbik végénél...
*Mire kiért már újraélesztették? Akkor tényleg gyorsan jöhetett, ha addigra a mentő is ott volt... No comment.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #16689 üzenetére
Nem kell azokat a kommenteket olvasni, az emberek nagy része úgyse látja.
Ha 60-nal ment, akkor már 15m, 70-nél meg már 20m is kellhet.
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #16771 üzenetére
Minden cserelvw lett.
Erosebb kontraszt, gyari kuplng rugok, a tarcsak tokeletesek.
Vario gorgok gyariak, csuszkak gyariak. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16832 üzenetére
Persze, ezen nem spóroltam. Ezen sem. Sőt, van komplett "átmosó" cuccom
hozzá, mert olyan szinten rozsdás volt a régi termosztátfedél annak idején, hogy
attól féltem, tele van a vízkör rondábbnál rondább lerakódásokkal. De nem volt.
Mondjuk ez egyfelől jó másfelől viszont kidobtam a szivattyúra, szűrőre mindenre
egy csomó zsetont... de sebaj, két év után megint átmosom, ártani nem használ. -
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16841 üzenetére
10 éve csak injektoros robogóval járok, pont a "mindenki ért hozzá de valahogy mégsem" karburátoros szívások miatt, de ilyet még nem láttam,tapasztaltam, hallottam.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16845 üzenetére
Elfogadom. De én még nem találkoztam vele A fos tervezés.. hát igen, az ilyen.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16858 üzenetére
Igen ez. Ha Karintiában vagy pár napot nagyon ajánlom, szerintem dupla ennyit spóroltam, mint amennyibe került
Ezeket jártam végig:
Malta Hochalmstrasse
Nockalmstrasse
Villacher Alpenstrasse[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16858 üzenetére
Debizony lelazul... Nyomatékkulccsal, gyári nyomatékra húzva is.
Kék Holdban is mesélték, hogy jött vissza a robogós tag, pár nap
múlva az új gumijával, hogy elhagyta a kerékanyát. (Mindezt arra
mesélte el a szerelő srác, hogy velem is megtörtént a lelazulás...)Ui: azóta jobban odab*szok neki, biztos ami biztos alapon...
Sajnos ez részben öngerjesztő, mert utána már tuti kevés a gyári
érték. Azt arra találták ki, amíg új + mindig pont betartva szerelik. -
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16863 üzenetére
Definiáld a "rendest". Mert ha előírt nyomatékra húzva lelazul... (nálam persze nem ez volt, de ez részletkérdés)
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16867 üzenetére
Ja, hát így valóban korrekt a megállapításod.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16834 üzenetére
A 20 fok difi csak zárt termosztátnál normális, nyitottnál természetesen sok...
Kiolvastam a logot a fedkompból: 28-án délután még jó volt, estére sz*rt be.
Honnan tudom? Motorhőmérséklet (hideg oldalon) VS. mért olajnyomás érték:
75 fokos, üzemmeleg motornál is 30 PSI volt a nyomás alapjáraton. Fordulaton
meg 50-55 között... Ehhez képest este már be sem melegedett rendesen, már
a hideg oldalt nézve. Ellenben az olajnyomás fordulaton is 45 PSI körül maradt,
tehát valójában bemelegedett a blokk, nagyon is, csak a hűtővíz nem kering jól!Alapjáraton meg amikor átmelegszik a hideg oldal is ilyen sz*r áramlás mellett
az olaj már nagyon bemelegszik, és a 30 PSI-ből csak 25 marad... Ma délelőtt
konkrétan paráztam a kútra menet, hogy ne forrjon fel a víz: 90-95 fokok simán.Azon is gondolkodtam, hogy besz*rt a KOSO mérő, de ennyi mérés után nem,
ja és természetesen dolgozik a venti is ahogy kell... Szét kell borítani, mert ez
így nem járja, hogy (lényegében) el van dugulva a vízkör: ez ugye a rosszabbik
termosztát hiba, ami előfordulhat... A nyitott állapotban ragadás kevésbé káros. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16882 üzenetére
Szerencsére a szivattyú lapátjai fémből vannak: cicereg is már egy ideje...
Nem hinném, hogy mostanra kopott teljesen le. De ha igen, az sz*pás, mert
akkor jobban meg kell bontani a blokkot, ahhoz meg kinek van kedve/ideje... -
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16910 üzenetére
Egyszer nekem is felszívódott a víz, sehol nem távozhatott, így valószínűleg a kupak nem zárt légmentesen, arra gondolok hogy ott párolgott ki (így ugye nyomás sem alakult ki, ergo hamarabb forr a víz). Amióta kupakot elpucoltam, és visszaraktam, nem tűnt el egy csepp sem.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16910 üzenetére
Csak az első decit ne kérdezd, a többit már meg tudom mondani.
Ahogy kcsa írja, valószínűleg elforrt: mivel múlt hét szerda este óta lett vmi
gebasz a keringéssel, a blokk felőli oldal attól kezdve mindig túlmelegedett.
És a helyzet egyre romlott! Tegnap pl. már 30-40 fokos különbség is volt, a
keringés teljes hiánya miatt. Valószínűleg, amikor kellően sikerült hőtágulni
a még bent lévő folyadéknak, akkor még körbevánszorgott: ez magyarázza,
hogy idővel azért a hideg oldal is bemelegedett valamelyest. Szóval 1L az
nagyon sok, de gyanítom, hogy nem pikk-pakk egyben tűnt el, hanem így...huszi.gyb: hát ez kimaradt, de ha úgyis mész villanyász boltba, csak kapsz
fogót is... Nekem amúgy is viszonylag gagyi van (occó), azzal simán el lehet
rontani pár krimpelést. Aztán szentségelni, hogy újra kell csinálni. A sarukat
amúgy értem (csúszósarú néven ismertem), de abból is van sokféle - gyakori
a 6,3 mm-es (na vajon miért), sajnos nekem abból alig van. Nem t'om, neked
pontosan milyen kellett volna. De simán lehet, hogy 88-féle másikból néhány.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #16946 üzenetére
Mert? Kb. ugyanazt írja a két cikk.
Azt a röhejes akkus eszmecserét kcsa linkelte, és valamelyik fanboy írta ott, hogy a Honda logó +2 év.
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #16948 üzenetére
De az is vicces, hogy amint valaki negatív jelzővel illeti a 'nagy és szent márkát', azonnal megjelensz.
-
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #16961 üzenetére
Ezt én is leírtam, lehet, hogy nem jött ki a kételkedés a fenti hsz-emből, természetesen nem hittem neki, de illedelmesen végighallgattam.
Semmi baj nincs a robimon lévő gumikkal, ha olvastad a hsz-eimet, láthattad, hogy azért egész sokat használom, vagy legalább átlagosan, csak bejárásra, évi 6 ezer km-t. Vészfékezést próbáltam a tavalyi robogós vezetéstechnikai tréningen, jók a gumik még, ne aggódj.(#16962) yodamastah: Persze, robogónál az egyik legfontosabb, hogy amerre megállsz, ott merd hagyni. Én Pesten ritkán járok, Budán bárhol ott merem hagyni, sőt, általában mindig parkol ott a járdán más motor is, sokszor kint van az utcán a kicsike, kormányzárral és hátsó keréken egy komolyabb Abus colstok zárral.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz -Mosquito- #16958 üzenetére
Scarabeon nekem is gyári volt 10 évesen, olyan 18k km-nél. Mondjuk cserélni is kellett.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16977 üzenetére
Ő csak Escorthoz ért
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17053 üzenetére
Piros rugóval meglesz.
TROLOLO
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17055 üzenetére
Nono, ne keverjük, kéremszépen! Tralala VS. Trololo. Na ugye, hogy ugye!
ON@Grillo: igazuk van, adott esetben új varió olcsóbb és több mindent megold.
Jövő hétre remélem sikerül előtúrni az összes szerszámot: jó részük megvan!
Szerk: lehet, hogy a Malossi görgők is ilyen "önkenők", mint a Pulley? De azért
a Multivarhoz adnak zsírt. Ki érti ezt. A Pulley meg alig kopik. A Malossi inkább.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17053 üzenetére
Egyébként nagyon nem biztos, hogy egy bőrszerkós faszival szeretnék
összemosolyogni: elbuzulok én a műszereimmel. Meleg gyorsulások...
Ha 8.6 ms lenne a 0-100, az nagyon fájna: 3230 m/s², azaz "329g"ON: milyen megoldás van? Erősebb kontrasztrugó megint? (Esetleg az
egész hajtáslánc kukázása, és átépítés DCT-re? Injektorral, turbóval.) -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #17062 üzenetére
A doktor úr módszere a "tuningra" hatékonyabb és jóval költségtakarékosabbnak tűnik: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #17118 üzenetére
Vagy hagyja még kopni egy kicsit, és lesz egy "majdnem DCT-" váltója....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17118 üzenetére
Nem kizárt, hogy a csíkokat a balatoni túra csinálta: ott haladtam szabályosan. Amúgy a Suzuki külső tárcsa 2015.09.15-én 39159 km-nél került beszerelésre, és 2016.05.27-én került vissza a torpanós gyári, mivel sikerült ledarálni a Suzuki hűtő lamelláit a varióanya lelazulásának következtében... A gyári TÉNYLEG csíkos volt! Konkrétan 1 db árok volt rajta, aminek átugrása torpanásként érzékelhető volt: nem is bírtam vele együtt élni túl sokáig, így 2016.06.17-én, 43037 km-nél visszaraktam a Suzuki tárcsát. Miért írom le? Mert ezt a sokcsíkosságot nem láttam rajta eddig, soha. Szóval lefutott 3500 km-t felületi nyomok nélkül, különböző variók mellett. A J.Costa felülete is patyolat 3000 km futás után. Ha még megvan a hirdetés: fotók A vacsiúj gyári variót idén március végén raktam be 47034 km-nél... Most van a ketyerében 48865. Eddig nem láttam ezt a csíkosságot... Valami az utóbbi időben csíkozhatta össze ilyen viccesen, szabályos távolságokban max. 1800 km alatt.
Bár most, hogy előtúrtam a képeket, azért csak látszik rajta, merre járt a szíj.
Bogyó bá': először is LOL! Másodszor meg az a vicc, hogy ez tkp. nem is vicc... Mivel lehet krúzolni vele alacsony fordulaton (innen jött ki a 3,7-es fogyi a balatoni túrára), viszont ha ugyanazon tempónál adsz egy pici gázt, akkor rögtön visszavált! Nem gyorsul még, meg nem történik semmi más, hanem mintha visszadobnál egy fokozatot (akár DCT-vel), és magasabb fordulaton haladsz tovább ugyanúgy. Finom gázkezeléssel ez abszolút érzékelhető, reprodukálható... és megelőzi a gyorsítást. Persze, ha lenyelezed, akkor szinte egyszerre történik meg ez a visszaváltás és a "kilövés", így nem tűnik torpanásnak, menet közben meg nem darabos egyáltalán, szép egyenletesen húz. De qrvaérdekes ahogy ez kinéz... Ilyet még nem láttam. Mondjuk egyet megfigyeltem: 100 km/h körül visszaejti a fordulatot párszázat. Megjegyzem, nemigen tűnne fel, ha nem lenne az orrom előtt a fordulatszámmérő.
Van amúgy fokozatkijelzőm is (Pont az ne lenne? CVT-re ugye!), azt így lőttem be:
N: értelmes tartományon kívüli fordulatszám/sebesség arány, vagy nincs fordulatjel
1: nagy - 2.36 csúszik a kuplung, hiszen a gyári legkisebb áttétel alatt vagyunk itt
2: 2.36 - 2.00 elméletben már betapadhatott - lassú haladás feltételezhető ekkor
3: 2.00 - 1.50 Kb. "hasraütéssel dolgozva"...
4: 1.50 - 1.00 ...elfeleztem ezt a tartományt.
5: 1.00 - 0.88 ez már overdrive "fokozat"
6: 0.88 - kicsi Vigyázat! A gyári legnagyobb áttétel fölött vagyunk! Ez motorféken
jellemző + Pulival tempónál is: utóbbi hatása lehet, hogy belever a szíj a deklibe. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17128 üzenetére
Akkor vagy álmomban 10x voltam balcsin, vagy lámpafényben nem látszik a csík.
Bevallom, most szedtem szét először a vasat szabad ég alatt, garázs hiányában.Eeegen, én is láttam régen is, hogy kicsit összeb*szkodják egymást. De, ebben
a gépezetben köztük sose volt hézagoló... vagy ha volt, Luigi szedte ki. Ellenben
van egy GYÁRI hézagolóm, amikor kifizettem 8000 Ft-ot én barom, de nem jövök
rá (a robbantott ábra ellenére), hogy azt hova kéne elhelyezni, mert nem fér el!Szerk: de ezt már írtam (csak most nem tudom belinkelni, mert nem találom). Itt
együtt sem jöttünk rá mi lehet a bibi... Visszaraktam a dobozba, és használom a
gépet, ahogy eddig. És továbbra sem értem. Sose lesz gyári hajtásom.Szerk2: távtartóként hivatkoztam rá, mert nem a két tárcsa közé kell elvileg.
Ez a jó keresőszó is. És ott a HSZ is, mikor raktam be a variót: nincs sok km.
(Persze, a külső tárcsában jóval több. De ha tök szimmetrikusan csíkosak...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17135 üzenetére
Pontosan ezt csinálta. A balatoni túrán. Városban nincs tartott tempóm,
vagy csak kevésszer. Amúgy csalóka a kép: csíkos, de nem hullámos...
Hidd el, hogy a varióban csak 1800 km van, én magam raktam be.Hézagoló funkcióját ismerem... Én is azért voltam a linkelt helyen, hogy
megfelelő laposalátétet vegyek, esetleg a "kilövést" is javítva. Persze a
szabvány alátét pont nem ment rá a ricnire, reszelgettem, majd mikor a
mű elkészült, és összeraktam, indításra jött a nyekk: nincs benne 2 mm
mozgástér sem, hogy hézagolgassak, közvetlen ott jön a dekli. Ez ilyen.Valószínűleg amúgy úgy is volt: másik motoron ültél... Általános elvek
azok átmenthetők, de típusspecifikus dolgok nem... (MMSK meg halott.) -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16910 üzenetére
Hát, ma eszembe jutott ez a HSZ... Szétkaptam a motorkát, és a
tartályban már megint semmi. Nulla. Zéró. Ellenben még keringett,
mert pénteken kb. 60 km-t nyomtam a városban, probléma nélkül.*Nagyon kíváncsi vagyok, hogy kb. 1 hónap, ill. ~400 km alatt hova
lett a hűtővíz egy része. Remélem nem hengerfejes, vagy valami...
Ilyen fehéres lötyit engedtem le belőle. Termosztát (szemre) jó, de
volt némi kosz/eltömődés az átmenő lyukban: ki tudja honnan jött.*: hőfokok normálisak, venti működik, amikor kell: nem értem!
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #17220 üzenetére
Jesus. Szinte megéri
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #17220 üzenetére
Nem is éri meg Hondát venni Sokkal jobb a Bajor vas
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17220 üzenetére
Ahogy olvastam egyre jobban ment fel bennem a pumpa...
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #17254 üzenetére
Működőképes jármű Symbi haverjával? Ennél csak akkor lenne szarabb, ha Hondája lenne
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17254 üzenetére
Szerintem jó pár évet állni bármelyikünk vasa képes...
-
Debilon
addikt
válasz -Mosquito- #17277 üzenetére
néztem már, de gőzöm sincs, hogy melyik lehet az.. bánatért olyan titkos/nehezen hozzáférhető halandónak az ilyen vackok mérete
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17275 üzenetére
Te voltál az üdítő kivétel. Amúgy meg biztos van, csak olyan árban.
Nekem pl. sosem volt 2 millám egyben a motorra. (Az, hogy bőven
többet költöttem rá az évek alatt, az más kérdés - ismert sztori.)Szóval ha valaki pici pénzből vesz vmi sz*rt, instant "topiktag" lesz.
Ezért hívják szopóroller topiknak, ha már runner kérdezte: örökzöld
téma természetesen! Kis pénz, kis foci. Amúgy meg: nyilván direkt
akarunk olaszból behozott "fele annyiba" kerülő, tuti km-es gépet...Én is elmentem az első nepperhez, akinek Luigi volt a keresztneve.
Ja nem. Honda Dream. Egy álom volt a motor. Megbízható, fasza...
(Magyar rendszámmal természetesen, ami nem jelent ma semmit.)Tudod mi a baj, amúgy? Egyrészt ugye kibicnek semmi se drága...
Másrészt utólag okos az ember. Harmadrészt meg az, hogy mihez
képest kerül fele annyiba? Lehet, hogy a romot kipofozták, kamu a
magyar szervizkönyve 8x vissza volt tekerve, de mivel magyar... Az
ugye tuti vétel, tehát megkérik az árát. Attól még lehet szar... Az a
baj az okoskodásoddal, hogy egyirányú. Ami olcsó, általában szar.
Viszont az, hogy valami drága, még nem feltétlen lesz tuti vétel...A tuti vétel, ha besétálsz a szalonba, elhozod a T-maxot 3+ misiért.
Ui: a Dream-ben eredetileg egy T-maxot néztem meg. (900K = fos.)
Amúgy hányszor átbeszéltük már ezt, te jó ég... Ja: van az a pénz.Debilon: azért "titkos", hogy megvedd a gyárit horror áron...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17283 üzenetére
Dehogy volt magyar... 3 évvel korábban jött olaszból. A Dream csak árulta.
És adta hozzá a körítést, hogy ne fogjon gyanút az egyszeri álomkergető.HGabor Majája is olasz volt eredetileg. Itt a topikban nem is nagyon tudok
mondani olyan vasat, ami magyar volt, és jó. Talán Burt SH-ja. De az nem
jó példa, mert az Honda, szóval az akkor is JÓ, ha eredetileg olasz volt.
Ja nem, mert kcsa olyat vett, aztán azzal volt is para rendesen... Érdekes.
Már csak azért is, mert nem az árkategória aljáról vette, mégis sz.pás lett.
Amúgy pont az a nagy Maja volt a legjobb vétel. Hiába volt olasz eredete...
Már írtam, hogy gyakorlatilag nem kellett költeni rá + az le se rohadt soha.
Persze, nem kellett szar szerelőhöz vinni, hanem otthon rendberakni.
(Amivel előtte sz.pott Gábor, azzal nekem már nem kellett. Ő költötte rá.)Ooh és még hányszor fog még feljönni a szopóroller.
Én azt vágom, hogy Te ezt élvezed, és mindig megcsillanthatod, hogy sok
pénzből kellett volna vásárolni, aztán ha szerencséd is van, nem sz.pó.
Remélem nem kanyarodunk megint arra, miért nem veszek occó T-Maxot.
Arról pl. állítottad, hogy "ki lehet fogni". Csak ezzel pont homlokegyenest
ellene beszélsz annak, hogy ami jó, az drága. Ha meg ki lehet fogni, nos:
mindenki pont azt a tuti vételt keresi. Ami nem azért olcsó, mert szar is...
Hanem mert fogalmatlan vidéki idős orvos árulja, és áron alul adja. Amúgy
se járt vele soha, kilométer sincs benne, gumija még gyári, karcmentes...Tele van ilyennel a használtpiac, csak válogatni kell a tuti vételek közt...
Ja nem, bocsi, mióta Te eladtad a Burgit + Atlanticot, sajnos ilyen nincs...
(Sőt, olyan faszán megtuningolt Atlantic se lesz több a piacon... Kár érte!)Szerk: igen, a riasztó, de be lehetett volna azt kötni rendesen is.
Mondjuk ha az utóbbi pár napban 3-4 db 7,5A-s biztosíték nem durrant el
szerelés közben, akkor egy sem. Rövidzár itt, rövidzár ott, Pumukli máris
rábaszott. De a távirányítós csomagtartó nyitás nagyon fasza lesz.
(Már rápróbáltam a seggét, elfér a burkolat alatt a motor hálistennek...)Szerk2: a gyújtáskapcsolóm viszont konkrétan halódik... Olyan átmeneti
ellenállása van, HA egy kicsit is megfeszítem a kulcsot, hogy ihajj. Csak
most nincs "kedvem" venni egy új szettet (29K-ért), így inkább kikerülöm.
(Működik így is, csak az indítózás durván lerántja a feszt a műszerfalon.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17291 üzenetére
cm3, Le nem lehet potolni semmivel sem
Azért ez nem igaz: súlycsökkentéssel még esetleg...
A variótuning leszólása amúgy az a kategória, hogy b*sszuk
le bogyóbát, ha visszarúg kettőt a Yarisnak, ha előzni akar...Instant ki kéne rángatni az autóból, és rábeszélni nagyobbra.örülnék neki ha nem kéne annyit szerelnetek
Van amúgy olyan szerelés, amit az ember még élvez is...Összetartja a társaságot: együtt szerelünk, nyehehe.és azt az időt mondjuk gurulással töltenétek.
Na ez az, amiért viszont "kár a gőzért". Ez nem az a topik...
Vagy nem járnak ide túrázós arcok, vagy nagyon jól titkolják.
Lehet itt keseregni/nevetni (kinek mi) rajta, hogy szopóroller,
de ha varázsütésre mindenki gépe hibátlan lenne, akkor sem
indulna a túra mondjuk Erdélybe holnap délután kettőkor...Ha nekem "hibátlan" is lenne, biztos kitalálnék valamit, hogy
mivel lehetne még tuningolni. Miért? Mert ez is egy hobby.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17301 üzenetére
Höhö: tudod mennyivel könnyebb így ide-oda tolgatni, mint idomokkal?
A tuning nem "kinövés" kérdése... Bogyó idősebb, mégis visszavált kettőt,
ha kell... Márk fiatalabb, aztán mégsincs a Runnerében még Multivar se...
(Mondjuk abba pont nem is kell, ha folyton kerekezni akar gyári setuppal.)Ui: kurvára unalmas, hogy bármikor szóba kerül, hogy nem ördögtől való
dolog, ha vmi "nem az igazi" gyárilag, azt jobbá tenni, avagy testreszabni,
jön a vegyél nagyobbat mantra. Neked miért van a bukócsöveden lámpa?
Gyárilag nem volt. Tuningoltál!!! Pedig van motor, amin alapból van, tehát
csak olyat kellett volna venned. Emlékeim szerint a 99% gyári Runnerben
is van egy kicsi, de annál hasznosabb tuning: utólagos szivargyújtó-csati.
Pedig istókuccse van a piacon motor, amiben gyárilag szereltek ilyesmit!De hát vegyél másikat, vegyél nagyobbat, mégiscsak a gyári motor a jó.
Pont ugyanezt csináltuk a kisrobogó topikban: tuningoltak agyba-főbe, mi
meg folyton beszóltunk, hogy egy 125 4T gazdaságosabb. Ami tény ugye.
Viszket az ember tenyere, ha nem írhatja be? Lehet, passz... Én nem járok
oda amióta van saját topikunk, és nincs ezzel gond. Élni, és élni hagyni.100x is leírhatom, hogy egy Dr.Pulley nekem miért előnyös dolog. Te meg
101x leírhatod, hogy vegyél nagyobbat. Nem kéne neked is saját topik?
Ludsimon is ki lett baszva, mert összeférhetetlen volt. Neked legalább ott
van a sok év tapasztalatod és a hasznos tanácsaid. Meg sajnos a mantra.
Olyat nem lehet, hogy egy bizonyos témában inkább nem segítesz?[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #17347 üzenetére
Latom. Csak azert mert azt irjak ra... Nem tudom mi az a muszaki tartalom, ami miatt motoros?
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #17491 üzenetére
Nem feltétlenül. Van jobbjobb baljobb de nálam persze balbal. Egy balos csavarom van is de az ugye pont nem elég.
Domo arigato
Ui. : nekem konkrétan csavar kell
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #17503 üzenetére
Ezek üresen is ilyenek.
lehet ezért nem az igazi kanyarban, mert ezek tényleg farnehezek.
Rohadjon meg, veszek egy F60Gs-t oszt léxarom
Árkon bokron át..................
Ami nem napszítta már nem is jó
Az mind gagyi, semmi patina nincs rajtuk.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #17508 üzenetére
Mennek
Most teljesen at alakultak a dolgok. Szabad ido nulla, mikor meg van, akkor meg 1500-os karikakat mehetnek.
A fene se tudja mi a jo. .Kcsa: Foresightba sincs, megis 3000Km. Igaz ott 1.2L szoval mariseg van a magyarazat.
tigipuf: Sajna ahogy nezem ez pont az ellenkezoje.
6500 max Nm 8200 nal max LE. szoval porog rendesen, es pont itt lenyeg az olaj minosege.
Tobbe van a km-es uzemi koltsege mint egy 500-as piaggo blokknak.
. Pedig szep darab es tetszik. Ami meg durva 190Kg az 500as meg 215.
Brutal, hogy telibe betettek a kis blokkot a nagy vazba.
Meg vannak az elonyei. Uttartas, fekrendszer, stb.
Nem sokkal nehezebb a nagy blokk, pedig meretben, terjedelemben duplaja.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #17514 üzenetére
Pedig korábban a Kymco-t még tartottam is valamire. De az h szűrő nélkül gyárt motort..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #17713 üzenetére
Akkor Neked szerencséd van, vagy nem tudom, de a többségnek nőni fog, vagy szinten marad nagy valószínűséggel. Én most az autóra leszek kíváncsi, hogy vajon az érdi lakcím mennyire fogja csökkenteni. Nemsokára kiderül. Yamaha 1200 Ft-al drágább lett a tavalyihoz képest a bónusz besorolás javulása ellenére. Oké, nem nagy összeg, de a biztosítótól ezt is sajnálom.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #17715 üzenetére
Fővárosi lakcímen vagy amúgy? Mert ha igen, és úgy csökkent annyival, amit írtál, az kisebb csoda. Nemrég beszéltem haverral, neki az Audijára 19 ezer Ft-al többet hozott ki az Allianz a bónusz emelkedése ellenére is.
-
Debilon
addikt
válasz -Mosquito- #17831 üzenetére
sejtettem, hogy ezzel a megjegyzéssel gond lesz :-)
fenn semmi gond nem volt az út minőségével, sőt sokkal jobb volt mint lenn a főútnak csúfolt utakon amiken mentünk. kiegyeztem volna fenti útminőséggel abban a pár napban végig, legalább nem kellett volna zötykölődni a kátyús szar "utakon".
igaz, hogy a tempó nem volt összehasonlítható egy normális motoréhoz képest, de robogóhoz képest úgy gondolom jól teljesitett a gumi tapadás tekintetében, nem volt megcsúszás
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Debilon
addikt
válasz -Mosquito- #17833 üzenetére
meglepően jó idő volt amikor voltunk, pedig előrejelzés szerint nem kellett volna annak lennie, az út minősége meg tényleg meglepően jó volt
majrécsík nem sok maradt de sajnos nem volt nálunk tojás, hogy süssünk a forró gumin, így hagytuk a francba
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
veterán
válasz -Mosquito- #17975 üzenetére
Csak úgy írta mint aki pár órája azzal ment, ezért nem értem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!