Hirdetés
-
Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
it Az ír adatvédelmi hatóság kérése miatt a Meta befékezi az AI-modellek kiadását Európában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro
ma Állítólag a OnePlus idei táblagépe nem a második generáció lesz, hanem az első modell Pro változata.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
Nézitek a napfogyatkozást?
Milyen térdprotektort vegyek nyárra? Farmeron viselhető kellene, nem pedig az a merev műanyag fajta. Az Asesso-t nézegetem. Esetleg van annál jobb ajánlat?
-
Hauptmann
addikt
Látom ez a mániád.
A Bálnán az egyik index kezd felválni, mivel ragasztottad oda? Van itthon ketoldali ragasztószalag, csak az nem időjárás álló.
Grillo,
Városban nekem sem hiányzik a váltogatás. Autóban is automata van. De amúgy nem elképzelhetetlen, hogy ha jól el tudom adni a Habanát, veszek valami 250 cm3 körüli váltós, öreg motort. Pl. késői Pannónia, bár ahogy olvasgatom, magas a szopóroller faktora.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
-
Hauptmann
addikt
Melyik Asesso-t vettétek? Három hosszban lehet kapni?
A Darázs Garázsos is jónak tűnik.
Úgy döntöttem, hogy kell egy magasszárú motoros cipő is, ebből tudtok ajánlani valamit? Hiába volt rajtam a balesetkor magasszárú túracipő, azt nem erre tervezték.
-
Hauptmann
addikt
válasz
Something_ #7983 üzenetére
Valami ilyesmire gondolok. Városban ez lenne talán az ideális. Tartja a bokát, plusz protektorvis van benne, és nem hosszúszárú.
-
Hauptmann
addikt
válasz
Something_ #7992 üzenetére
Akkor mit kéne venni, hogy rendesen védjen? Hosszúszárú csizma?
Mondjuk, cipőt nem vennék neten, mert van 44 körüli a lábam, van, amikor a 45-ös jó csak.
-
Hauptmann
addikt
válasz
tatabike #8023 üzenetére
Pestre 250-es robogó szerintem. A 125-ösökről továbbra uis azt gondolom, hogy irreálisan magas lett az áruk a B125 jogsi után. A 150-180-200 cm3-s vadhajtásokkal nem tudom, hogy érdemes-e foglalkozni (bár huszinak pont 180-as Majesty-je van), sok közöttük a Rotax, illetve az egyedi blokkos, drága alkatrészek, nincs jó minőségű utángyártott.
-
Hauptmann
addikt
A 250-es Atlantic sem lehet rossz, no meg a 250-es Scarabeo. 16-os kerekek, ellenben az üléspozíció nem mindenkinek kényelmes. A Piaggio X9 sem rossz, nincs telenyomva elektronikával, mint az 500-as. Alkatrész van hozzájuk dögivel, bontott cuccok, idomok is, ami a Kymco-nál nem magától értetődő. Vagy ha nem tömegmotor, akkor Malaguti Madison 250, de abból a facelift-es Piaggio blokkos.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz
-Mosquito- #8054 üzenetére
Lehet, persze, de egy keskenyebb 250-essel kényelmesebben el lehet férni a sorok között.
Sajnos azonban a dög nagy motort sem mindig veszik észre az autósok, lásd az esetemet.
-
Hauptmann
addikt
válasz
-Mosquito- #8063 üzenetére
Elég beteg. Milyen lehet ezzel esni? Bár nekem nem tudna sok újat mutatni.
-
Hauptmann
addikt
Na, gyerekek, itt ülök a Honvéd kórházban, kívül-belül el van törve a bokacsontom, várom a sorsom, hogy gipsz, vagy műtét.
-
Hauptmann
addikt
Végre itthon, csak fél 1-től 9-ig ültem a Honvédban. Bokatörés, a szalagok nem szakadtak, hanem inkább a csontban tettek kárt. Igen, ma derült ki a törés, mert hirtelen ötlettől vezérelve lementem az SZTK-ba a magam megnyugtatása végett, aztán a Honvéd Traumatológián kötöttem ki. IJB. A mentőben, amikor megvizsgáltak, nem mondták, hogy törés gyanúja áll fenn.
Holnap ki kell váltani bokarögzítőt. Ami szopás, hogy négy hét pihenés. Hát, hogy mi lesz a cégemmel azt nem tudom.
Valakit kerítenem kell, hogy levigye a motort a szervizbe. Mondtátok, hogy jelentsem be a biztosítónak a sérülést, a kárfelvevőnek mondjam, vagy az ügyfélszolgálatnak?
-
Hauptmann
addikt
válasz
Something_ #8139 üzenetére
Jó kilátás, mindegy, bejelentem, aztán meglátjuk.
Hú, nem volt egyszerű hely a trauma, mindenféle ember megfordul, büdös hajléktalan, drogos kiscsaj...
-
Hauptmann
addikt
válasz
Bogyó bá' #8149 üzenetére
Tudom,hogy versenyblokknak tervezték, ezért vágtam egyből az égéstér formáját. De nem értem, hogy két karburátor helyett miért nem alkalmaztak egy kéttorkút, akár szinkron-, akár gyorsító torokkal. Ez utóbbira példa a Warnyú Jikov karburátora.
A két 17,5-ös toroktól mennyi teljesítménytöbbletet vársz?
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Azt mondja, hogy 400 ezer Ft körül csak problémás olaszok vannak, az olajzabáló Burgman jobb választás. Aha. Ennyit az japánbuzi TB-ról, főleg hogy a cikkben csak japán motorok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz
pjohnny #8164 üzenetére
Üdv a rolleresek között. Szerintem itt nincs rajtad kívül Sportcity tulaj, de ki tudja.
Más. Úgy döntöttem, hogy a bokatörés miatt ügyvédhez fordulok, kaptam is egy nevet, hétfőn beszélek vele. Ha már ez történt, meg kell fejni a biztosítót, amennyire lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz
Something_ #8170 üzenetére
Mindenesetre megpróbálom, amint járóképes leszek, elmegyek az ügyvédhez, hogy mit javasol. Ennyit megér a dolog, bizonytalanba meg úgy sem vágok bele.
pjohnny,
Abban azt hiszem Piaggio Quasar blokk van, az tartós, és van hozzá alkatrész dögivel.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz
pjohnny #8174 üzenetére
Az Aprilia Atlantic 250 (Sprint)-en is elgondolkodhatnál.
A japán gépekhez általában drágább az alkatrész, ezt vedd figyelembe, a japán megbízhatóság meg csak duma (félig-meddig Honda szopórollerem is van, most épp pont szervízben, igaz készen, de jelenlegi állapotomban nem tudok motorozni).
-
Hauptmann
addikt
A tegnapi TB cikkben ajánlott Yamaha XJS400-hoz 400 ezer a két hátsó teló. Remek gépeket tud ajánlani a TB, hisz japán, soha nem romlik el.
-
Hauptmann
addikt
válasz
-Mosquito- #8184 üzenetére
Azon megy a csodálkozás, hogy a TB olyan motort ajánl 400 ezer Ft-ból, ahol a két hatsó teleszkóp ára annyi, mint maga a motor.
Az az érzésem, hogy valami cikket összeírtak, hogy legyen valami, és nagyon felületesek voltak. Azért egy ilyen 'mit vegyünk x pénzért' cikket jóval több hozzáértéssel kellene publikálni, nem pedig bedobni n+1 japán típust, hogy több legyen a karakter.
csongi,
Sejtettem, hogy van olcsóbb alternatíva, a tartósság meg egy másik kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Na mi van, atomvillanás volt a topicban?
Semmi gond a rollerekkel, vagy mindenki szereli?
-
-
Hauptmann
addikt
válasz
huszi.gyb #8265 üzenetére
Na, én kb. ennyit költöttem összesen a kis 50-es szopórollerre, amit láttál. Nagyon el kéne adni már, mert áll benne a pénz, csak be kellene szerelni a km spirált, meg egy-két apróság, csak jelen helyzetemben ugye...
Majd lökd a Stilo-ról a pontos infókat, nekem is volt, igaz 1,6-os.
-
Hauptmann
addikt
Végülis valóban ritka a magától tönkrement injektorfej, a legtöbb okozatként döglik meg (pl. feszültség szabályzó). De ott vannak a szenzorok, amik közül ha csak egy is kontaktos időnként, már szopóroller van (én ezt a soha el nem romló Honda Accorddal játszottam végig).
Végülis mindegy, hogy karburátoros, vagy befecskendezős a gép. a szopóroller faktor eleve bele van kódolva.
-
Hauptmann
addikt
A III-ban a Kék Holddal van tapasztalatom, de csak gumiszerelés terén, nagyon korrektek és gyorsak voltak. Motorszerelés ügyileg DigotXT tudna mondani róluk véleményt.
Érden a Tmotors jó hely, segítőkészek,csak tudni kell róluk azt, hogy néha iszonyú lassúak, bevállalnak ezer motort egyszerre, és utána meg úsznak.
A XI.-ben, a Budaörsi út elején van az Opalrent, gyors, ha megígéri, hogy másnapra kész a motor, akkor kész is van, jól dolgozik, ha valami nem várt dolog van, egyből hív, viszont drága.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA