- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MrAdmin
csendes újonc
Sziasztok!
Most váltottam Vodafone-ra. RED Infinity World + tarifacsomaggal 5G-n iPhone 13 Pro. Azt tapasztalom, hogy a Vodafone direkt lassítja az internetem sebességét vagy valahogy korlátozza a videó lejátszásakor a minőséget. A jelenség a YouTube-on és a Netflixen is jelen van amikor várni kell a 480P-re és NAGY NEHEZEN KICSIKAROM A 720P-t. Az internet 5G-n letöltés 130 Mbps - 150 Mbps feltöltés 50 Mbps - 60 Mbps, 4G-n letöltés 100 Mbps - 120 Mbps és a feltöltés 20 Mbps - 30 Mbps. A korlátozás csak akkor van amikor a szolgáltató látja, hogy éppen mit csinálok. Mac-en a Netflix Safari-ban tökéletes a Private Relay miatt. Telefonon amikor bekapcsolom a VPN-t az internet sebesség marad, de a YouTube automatikusan 2160P-ben játssza le a tartalmat és olyan gyorsan tölt, hogy az már vicces. Szóval a Vodafone ezt megteheti?! Direkt azért fizetek a nagyobb csomagért, HOGY NE KORLÁTOZZA A SEBESSÉGET! Létezik ilyen vagy valami más okozza? -
MrAdmin
csendes újonc
Ügyfélszolgálatot felhívtam éjszaka és a RED ügyintéző, utána se nézett csak rávágta, hogy RED Infinity World + tarifacsomag esetén semmilyen hálózati korlátozás nincs. Nem erőlködtem, nem volt kedve dolgozni.
Megpróbálok elérni valakit a hálózatiaktól. Van valami konkrét amit mondhatnék esetleg? -
MrAdmin
csendes újonc
válasz Daffni2 #68309 üzenetére
Sikerült! Megoldódott! A RED Asszisztens akit a műszaki segítségnyújtásról kapcsoltak NAGYON rendes és segítőkész volt! Meghallgatott és utána is nézett a rendszerekben, ÁSZF-ben. Végül talált egy korlátozást az egyik rendszerben, azt amelyik benne is van az előfizetői szerződésben. 1080P videó tartalom korlátozás “optimalizálás”. Ezt ki is kapcsolta majd vissza is ellenőrizte, hogy valóban átfutott-e a rendszeren. Annak is utánanézett ezután, hogy nincsen további korlátozás vagy hasonló a számomon és kész is voltunk! Leellenőriztem és MEGY HIBA NÉLKÜL!
Csak úgy mellékesen ez az egész AZ ELŐFIZETŐ KÉRÉSE ESETÉN lenne, de a Vodafone ezt valamiért automatikusan beállítja ! Mindegy már nem érdekel, az a lényeg, hogy most jó és egy újabb szuper élmény az ügyfélszolgálattól. -
MrAdmin
csendes újonc
válasz zoleebrox #68391 üzenetére
Az én történetem, bocsi kicsit részletes
Megkötöttem a szerződést, akkor még csak SIM kártyát kaptam… semmi mobil vásárlás. 48 óra elteltével nem működött a VoLTE. A beállításokban minden rendben volt és az iPhone készüléken az én oldalamon be is volt kapcsolva a VoLTE de minden hívás 3G-n épült fel. Akkor iPhone XS volt a telefonom. Este felhívtam őket, egy nem túl kompetens lerázós ügyintéző volt. Nem vitatkoztam, letettem. Másnap felhívtam az ügyfélszolgálatot és kifejezetten műszaki segítségnyújtást kertem. Kivártam az ügyintézőt, a csávó marha rendes volt azonnal rendszer szinten aktiválta és az újraindítás után minden prímán ment.Most januárban vettem egy iPhone 13 Pro-t végül SZERENCSÉRE nem Vodafone hanem Apple webes rendelés volt szóval független. (Az iPhone XS is független volt)
Már a szuper hiper gyors 4G 120-130 Mbps letöltés mellett az iPhone XS-en tapasztaltam korlátozást de kivártam… majd az 5G jobb lesz.
Amint beüzemeltem az iPhone 13 Pro-t rögtön 5G és VoLTE ment. DE MÉG ROSSZABB IS VOLT A VIDEÓ MINŐSÉG!!!! Netflix, YouTube, HBO GO, stb… mindenhol MÉG A FACEBOOK IS KORLÁTOZVA…
Akkor így kinéztem minden infót amit találtam neten, szerződésben és felhívtam az ügyfélszolgálatot. RED Asszisztensem BE SE AZONOSÍTOTT és normálisan végig se hallgatott lerázott és mondta, hogy ilyen nincs AZ BIZTOS!
Utána írtam ide, ahol megerősítették, hogy tényleg van ilyen!
Akkor egy újabb ügyfélszolgálat… már mindennel felkészülve! Végigmondtam, tényeket is mondtam. Az ügyintéző rögtön beazonosított és utánanézett a rendszerben meg mondta, hogy egy másik rendszerben is megnézi, ÁSZF-ben kutakodott.VÉGÜL, megtalálta azt az 1080P korlátozást “optimalizálást” ami az előfizetői szerződésben is megtalálható és simán kikapcsolta, deaktiválta. ÚJRAINDÍTÁS ÉS AZÓTA IS HASÍT!
Részlet a Vodafone RED Infinity World + díjcsomag előfizetői szerződésből:
“Szolgáltató 1080p felbontásban, korlátozott minőségben teszi elérhetővé. Ezen korlátozással az Előfizető a hálózati leterheltség függvényében optimalizált hálózati kapacitáshoz jut, amely elősegíti számára a videótartalmak zavartalan használatát. Az 1080p videó felbontás igénylésére és lemondására az Előfizetői Szerződés megkötése során, illetve a Szolgáltató személyes vagy telefonos Ügyfélszolgálatán van lehetőség.”Utólag mielőtt letettem rákérdeztem és azt mondta az ügyintéző, hogy elvileg ez volt az amit ki kellett kapcsolni/deaktiválni.
Eddig csak másodszorra de akkor mindig szerencsém volt az ügyfélszolgálaton ha problémám volt
-
MrAdmin
csendes újonc
válasz zoleebrox #68391 üzenetére
Előfizetői oldalon javaslat: hálózati beállítások alaphelyzetbe állítása, APN reset, APN ellenőrzés, Carrier update, iOS Software Update, teljes alaphelyzetbe állítás, SIM Kártya csere. Végső soron Apple készülék csere 14 napon belül vagy garancia de mindenképp gyártó!
Szolgáltatói oldalon: hálózatiaktól valaki aki nézzen utána talán egy VoLTE manuális bekapcsolás, a Vodafone rendszereiben ellenőrzés. Utolsó lépés panasznak vedd fel részletesen azt 30 napon belül törvényi kötelezettségük kivizsgálni!
-
MrAdmin
csendes újonc
válasz zoleebrox #68404 üzenetére
Még valami! Ellenőriztem és az iPhone 13 Pro készüléken NINCS VoLTE kapcsolóm! Az iPhone XS-en volt. Most csupa 5G beállítások és a legalacsonyabb az a 4G amire manuálisan tudok kapcsolódni de sehogy nincs VoLTE kapcsolóm már az iPhone 13 Pro-n csak megy!
Kérd a VoLTE manuális bekapcsolását és az 1080P videó korlátozás levételét!
Használd amit leírtam hátha neked is sikerül elintézni! -
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)