Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MrAdmin

    csendes újonc

    válasz Daffni2 #68309 üzenetére

    Sikerült! Megoldódott! A RED Asszisztens akit a műszaki segítségnyújtásról kapcsoltak NAGYON rendes és segítőkész volt! Meghallgatott és utána is nézett a rendszerekben, ÁSZF-ben. Végül talált egy korlátozást az egyik rendszerben, azt amelyik benne is van az előfizetői szerződésben. 1080P videó tartalom korlátozás “optimalizálás”. Ezt ki is kapcsolta majd vissza is ellenőrizte, hogy valóban átfutott-e a rendszeren. Annak is utánanézett ezután, hogy nincsen további korlátozás vagy hasonló a számomon és kész is voltunk! Leellenőriztem és MEGY HIBA NÉLKÜL!
    Csak úgy mellékesen ez az egész AZ ELŐFIZETŐ KÉRÉSE ESETÉN lenne, de a Vodafone ezt valamiért automatikusan beállítja :(( ! Mindegy már nem érdekel, az a lényeg, hogy most jó és egy újabb szuper élmény az ügyfélszolgálattól. :)

Új hozzászólás Aktív témák