- E-book olvasók
- Milyen videókártyát?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple notebookok
- RAM topik
- Dell Precision munkaállomások
Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MrAdmin
csendes újonc
válasz Daffni2 #68309 üzenetére
Sikerült! Megoldódott! A RED Asszisztens akit a műszaki segítségnyújtásról kapcsoltak NAGYON rendes és segítőkész volt! Meghallgatott és utána is nézett a rendszerekben, ÁSZF-ben. Végül talált egy korlátozást az egyik rendszerben, azt amelyik benne is van az előfizetői szerződésben. 1080P videó tartalom korlátozás “optimalizálás”. Ezt ki is kapcsolta majd vissza is ellenőrizte, hogy valóban átfutott-e a rendszeren. Annak is utánanézett ezután, hogy nincsen további korlátozás vagy hasonló a számomon és kész is voltunk! Leellenőriztem és MEGY HIBA NÉLKÜL!
Csak úgy mellékesen ez az egész AZ ELŐFIZETŐ KÉRÉSE ESETÉN lenne, de a Vodafone ezt valamiért automatikusan beállítja ! Mindegy már nem érdekel, az a lényeg, hogy most jó és egy újabb szuper élmény az ügyfélszolgálattól.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)