Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • chuck91

    tag

    Hallosztok.
    Lenne egy igen érdekes kérdésem, venni akartam Webshopba egy telefont részletre egy Samsung galaxy 3 -at ma fel is hívtak , mondtam hogy tanuló vagyok de rendelkezem állandó fizetéssel/ösztöndijjal/ , erre kérdezte hogy mennyi is a család összes bevétele mire közölte hogy csak korlátozzottan vagyok hitelképes és csak ugy van lehetőségem venni ha kiperkálok még 50000Ft ot , amit persze késöbbiekben lebeszélhetek.???? Hát annyiból már megis tudnám venni egy összegbe a telefont , akkor miért kellene a részlet?
    Most akkor ez hogy van? Mert egyik ismerösöm is igy vett de tőle nem kérdezgettek ieneket.
    Ha boltba venném akkor is igy kiba*znának velem?

  • chuck91

    tag

    Ma bementem a T-be a webshopos eset után elkérte az okmányokat és már kérdezte is hogy már akartam-e a napokban vásároni, mondtam hogy igen , és már lökte is hogy csak ugy tudom megvenni a 44ezer forintos készüléket hogyha kiperkálok elsőnek 50ezer forint kaukciót és a kezdő részletet .... hát én ezt már tényleg nem értem akkor miért van a részlet ha egybe oda kell adnom ráadásul még több mint 10ezerel többet.. nem tudom ott milyen okosok vannak de ha már van 54ezrem akkor már a 44ezres készüléket kitudom pengetni... hát azthiszem a T-mobiles pályafutásom eddig tartott.

    [ Szerkesztve ]

  • chuck91

    tag

    válasz Z0C! #6138 üzenetére

    Igen diák vagyok mondtam , de amikor még 2hónapja felhivtam őket akkor azt mondták hogy ez nem akadáj .. akkor most nem értem kapok havi 25 ösztön díjat mondtam is , akkor én nem értem ha elvileg még keresetit se kérnek akkor már teljesen nem értem az egészet.És ez az 50 elévül valamikor? vagy 10év mulva bemegyek és ugyanugy látni fogja hogy csak akkor kapok ha kipengeted 50 papirt?

    [ Szerkesztve ]

  • chuck91

    tag

    válasz dedike #6143 üzenetére

    Ma is voltam benn a T-be kértem hogy nézzék meg mi az amiért 50ezret kértek , azt mondták hogy mert túl fiatal vagyok... na puff...

  • chuck91

    tag

    Sziasztok!

    Picit hosszú, de hátha más valaki is fut bele ilyen "hibába".

    A történet tavaly nyáron kezdődött, amikor is 1-2 hetente kaptam hívásokat hogy mikor érkezik a pizza,miért nem hozzák még, stb. Elsőnek azt gondoltam biztos a számom valahol megvan adva ehhez a pizzériához, napokig keresgéltem a google és társaiba de semmi. Míg egyszer egy nem fogadott hívást vissza hívtam, és a vonal másig végében lévő úriember közölte hogy igen hívott pár perccel ezelőtt egy számot "mikor ér ide a pizza" miatt, de nem az én számom volt, sőt még a közelébe se.
    Ekkor már Október-November lehetett.
    Felhívtam az ominózus pizzériát hogy hát mégis mi lehet a hiba, amire azt a választ kaptam hogy kivizsgálják majd 1 héten belül vissza hívnak.
    Hívni nem hívtak vissza, de úgy voltam vele hogy sikerült megoldani a problémát, egészen Januárig, akkor ugyanis megint keresték rajtam a pizzát,
    Így megint telefonáltam, sajnos az előző telefonos hívásról nem volt "bizonyíték" ezért újra kezdődött a herce-hurca, annyival előrébb lettem hogy írtam e-mailt hogy legyen "nyoma".
    Én ez idő alatt 3 szor beszéltem a Telekom ügyfélszolgálattál, akik mindig hárítottak hogy a pizzéria rendszerével lesz a probléma, én hiába adtam meg a pontos időpontot és a számot ahonnan hívtak.
    Megint jöttek 1-2 hetente a telefonok akár este 10!!! órákkor, de mindig csak az ígérgetéseket kaptam a pizzéria ügyfélszolgálatától.
    Majd amikor már heti szinten hívogattam őket akkor azt a választ kaptam hogy az ő rendszerükbe minden rendben, és tudják hogy elég frusztráló hiba, de sajnos nem tudnak segíteni.
    Így megint telefonáltam a Telekomnak, azt most skippelnél hogy "Vanda" nem nagyon értette a problémámat egyszer se, össze vissza akart minden hova kapcsolni, de szerencsére elég hamar kapcsolta az ügyintézőket.
    Most szerencsémre olyan illető vette fel a telefont aki meg próbált segíteni..... ÉS SIKER.
    Kiderült hogy a tavaly tavasszal aktiválásra került órámba lévő muti sim virtuális száma ennek a Pizzériának egy panasz bejelentési belső száma volt, igy amikor az a szám foglalt volt ,nálam csörgött a órán lévő multisimen keresztül a telefonom.
    Az ügyfélszolgálatos se értette hogyan történhettet meg ,hogy azt a telefon számot osztotta ki a rendszer, de ingyen át változtatta egy másik telefonszámra.
    És végre úgy tűnik megoldódott a probléma.

  • chuck91

    tag

    válasz 4Grider #139497 üzenetére

    Akkor valamit nagyon elronthattak a központba, mert kicsörgött, sőt fel is vettem jó párszor. És a telekom fiokba kiküldött dokumentumom ott a multi szim régi telefonszáma,
    és bizony az a szám 303888XXX az én számom pedig 309507XXX. Szóval elég nehéz lenne elgépelni több alkalommal is.

  • chuck91

    tag

    válasz csaszi75 #139510 üzenetére

    Szia.

    Van nekik 0630 as telefon számuk is.
    Elötted a kolléga irta hogy multisim szám nem csöröghet ki nálam a telefonon.
    Nekem csak 1 telefon számom van ami igy kezdődik 06309507XXXX ezt elég nehéz lenne többször félre irni 8 as számokkal. Szóval valahol nagyon nagy gumabanc vólt.
    A telekomos ügyintéző mondta hogy a mutli simem virtuális száma egy ennek a pizzérinak a belső “szàma”. Amikor az ügyintező megváltoztatta a számat akkor a dokumentumba tényleg ott volt az a telefonszám( megjegyzésbe hogy miért ingyenes a szám csere oda is van írva az indok) , amit sikerúlt lemodósitania. Azóta nem kerestek rajtam pizzát szerencsére.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés