- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Logitech Z906
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen házat vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
1430
senior tag
válasz
guppy_83 #25765 üzenetére
Eltekintve attól, hogy mennyire vagy jól és pontosan fizető ügyfél (mert ezt nem áll módomban megállapítani, és csere szempontjából nem is számít), a garanciális ügyintézésnek is van egy menete.
1. A készüléket nem a Magyar Telekom gyártotta és a garanciát - legalábbis közvetlenül - nem a Magyar Telekom vállalta, hanem a gyártó, jelen esetben a Nokia.
2. A Magyar Telekom nem ajánja fel a készülékcserét (a refurbished iPhone-tól eltekintve) a vásárlástól 3 munkanapon túli meghibásodáskor, mert azt a gyártó fogja eldönteni, ő fogja kiállítani a csereigazolványt, ami alapján a Telekomtól új készüléket kaphatsz. Ebből következik, hogy a Telekomtól ezt hiába kéred, mert "piszkosul jól fizető" ügyfélnek kell lenned, hogy miattad be akarjanak bukni egy Lumia 820-at.
3. Akár közvetlenül a gyártói szervizbe is viheted a készüléket, náluk már inkább joggal reklamálhatsz.
4. Az nem derült ki, mi a jelenlegi hiba, de nem tartod tulzásnak, hogy egy hiba esetén rögtön cserét követelj? Android??? fórumtárs tudna arról mesélni, mi kell hozzá.
5. A jótállási jegy 5. pontja azt is tartalmazza, hogy ha "a Magyar Telekom Nyrt.-nek a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne...". Tehát ha olcsóbb a javítás... lásd 2-es pont vége.
Azért sok sikert, remélem megnyugtatóan zárul az ügy, de az én tanácsom, hogy szervizeltess, illetve ha olyan súlyú a hiba, akkor menj a gyártói szervizbe.St3ven
Alapvetően működik, ha az S csomagot még nem vetted igénybe az elmúlt 90 napban. 1-étől pedig biztos nem lesz már ilyen akció az S csomagra, mert márciustól lezárásra kerül a Go!Net S, vagyis nem lesz aktiválható.Keksz
Nincs ilyen.sgery
Ha csak előfizetést veszel (hűség nélkül), akkor 5000 Ft belépési díjat kell fizetni. Ha eszközre (pl. modem)is szükséged van, az nyilván ilyenkor drágább. Továbbá elképzelhető, hogy előleget kérnek (pl. 35 ezer Ft-ot), de annak összege "leforgalmazható", vagyis a számlákat abból vonják, míg tart.tengo24
Sokba. (kötbér + maradék részlet + 15.000 Ft)''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai