- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen alaplapot vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- RAM topik
- NVIDIA® driverek topikja
- Milyen asztali médialejátszót?
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
Hirdetés
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Faith
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Munkábajárós autót keresek és van egy kinézett darab ami itt van nem messze tőlem.
A kiszemelt darab: [link]Ezeknél a tipusoknál mire kell figyelni ha elmegyek megnézni illetve a 2.2 dci egy problémás darab? Napi szinten 130 km autópálya lenne vele.
-
Faith
aktív tag
válasz
rob210 #66336 üzenetére
Rendben akkor kimarad a megtekintés is.
2.0 dci-t mondjuk még nem találtam ilyen áron, de akkor megvan a miértje.
Gabady: Pont ez a gond, hogy nem szeretnék visszatérő vendég lenni egy szervízbe. Nyilván csodát nem várok egy ilyen idős és értékű autótól de ha már alapvetően problémás darabról van szó akkor megpróbálom kerülni.
[ Szerkesztve ]
-
Faith
aktív tag
Sziasztok
Hozzám került egy 2002es Laguna V6 szívó motorral mondhatni aprópénzért autós viszonylatban. Összvissz két tulaja volt a második több mint 12 évig. Jelenleg óra szerint van benne 241 ezer. Gyanúsan túl sok olajcsere nem volt a váltóban, érdemes lehet még ilyenkor cseréltetni vagy ilyenkor már mindegy? A fokozatokat szépen váltja, ha sebességbe rakom sem ránt, viszont néha csinál hülyeséget nagyobb sebességről fékezve egy erősebbet úgy gondolja hogy érdemes visszadobni 2-3 sebességet és 5ezer fölé pörgetni a motort.
Köszönöm a válaszokat.
-
Faith
aktív tag
válasz
rob210 #81362 üzenetére
Hát alapvetően a szívás része annyi lenne ha megadja magát a váltó, hogy be kell tolnom a legközelebbi bontóba. A 400 ezer forintos javítás teljesen felejtős, majdcsak a duplája mint amit fizettem a teljes autóért.
Ezért kérdeztem, hogy ennyit még megér, hogy cseréltessek olajat vagy használjam így amég megy. Egyedül a hangja az ami megtetszett az egész autóban, városi szaladgálásra lett megvéve nem elsődleges autónak. -
Faith
aktív tag
válasz
rob210 #81367 üzenetére
Hát úgy tudom ez a v6 szívó egyedül ezzel az automatával volt árulva de nagy az esélye hogy hiányosak az infoim. De még egy váltóolajcserét rászánok a dologra akkor. Esetleg bármi ajánlás Kecskemét vagy Debrecen környékén megfelelő szervízre?
LamerGyuri: Az autóértéke nem igazán indokolna számomra ekkora ráköltést (400e). Tényleg csak egy olyan miért ne, ilyenem úgy sem volt még felindulásból lett vásárolva.
[ Szerkesztve ]
-
Faith
aktív tag
Sziasztok
Nézegetem a Laguna hármasokat, leginkább a 2.0 dCi motorokkal. Az lenne a kérdésem, hogy a 131,150 illetve 173 lóerős motorok között a teljesítményen kívül van-e más eltérés? Vagy melyik felé billenne a mérleg fenntartás szempontjából?
Köszönöm.