Hirdetés
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
-
tresh
addikt
válasz Ghandi #16666 üzenetére
Valeo is off ugyan az a fos sagem csak matricázva van vagy átcsomagolva szürke meg nem tudom mi volt a másik szín de a lényeg hogy se valeo se sagem mert mind kettő egy és ugyan az..egy kalapsz@r nekem is az adtam meg magát kidobtam bele tettem egy minőségi angol gyújtó trafót és lás csodát hibátlan De amit írt rob az is jó beru vagy denson és az made in japan
ESP: 7-8 at meg issza simán főleg városba és ha nyomod akkor szerintem max 9-10liter de megy is cserébe csak hát ezekből is vigyázni kell mert tele van bojrészer tulajjal aki csak hajtotta de a többi dolgot lesz@rta
FerNandor: az a film nagyon nagy egyik kedvencem
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Ghandi #16698 üzenetére
Nézd hívd fel őket, kérdezz rá, ésszel, hogy ezek ugye sagem trafók, mert neked az kéne.
HA az a válasz, hogy igen lecsapod a telefont és nyugtázzuk, hogy átverés.
HA közli, hogy nem ezek ilyen meg olyan gyártmányok akkor meg megveszed és használod egészséggel.,Renault power
-
Josi
aktív tag
válasz Ghandi #16748 üzenetére
Én elég hamar megszabadultam a kazettás fejegységtől.
Egy Dension DH100 került bele, ami a mai napig szolgál rendesen.
Egy ismertető a kütyüről:
http://www.opel-magazin.hu/magazin/tesztek,-bemutat%C3%B3k/197/534-dension-a-hatartalan-zenei-szabadsag-vilaga.html''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
válasz Ghandi #16805 üzenetére
Hidd el, hogy az olaj szar, mert azóta, hogy nem az van benne soha nem villant fel az olajnyomás jelző.
Azóta próba képen tettem bele ELFet mégegyszer, ugyan az volt a hiba.Lehet csak az én Renaultom allergiás az ELF-re de az enyém nem szereti.
Én meg így nem használom, mert másik olajjal nem csinálja, ergo hiba javítva nem teszek bele ELF-et.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
just
aktív tag
-
válasz Ghandi #16882 üzenetére
A 2006 utániakban van megcserélve a két műszer.
Nekem ILYEN
Asszem nálam középen, nem a konkrét ajtót mutatja, hanem egy fix nyitott ajtós piktogram van ott.más: update és tuner listes fejek, csatlakozása, bekötése, mintha ugyan az lenne, csak más a fej hátulján a csatlakozók elrendezése
( #16883 ) rob210: pedig a ph1 m2-nél nagyon soknál ilyen óra csoport van benne, meg thaliákban láttam még, tehát igen, így jött ki a gyárból. Benzines óracsoportjuk volt egy csomó legyártva, így azt pakolták mindenbe.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Ghandi #16925 üzenetére
A Check Engine lámpa (motor kontroll lámpa) jelentheti a káros anyag kibocsátó rendszer hibáját, illetve az autó elektromos rendszerében, gyújtásában, üzemanyag ellátásában, kipufogó rendszerében történő bármilyen meghibásodás esetén kigyullad. Pontos diagnosztikához márkakereskedésekben van motorkód hibakiolvasás, vagy ha van kütyüd(ismerősnek) akkor azzal ki kell olvastatni.
Renault power
-
FerNandor
őstag
válasz Ghandi #17303 üzenetére
én újabban a turtle wax glass polish-sal tisztítom az üveget, belül főleg jó a szélvédőre, mert csak felhordod szépen, hagyod megszáradni és letörlöd. nem maszatol és mindenhol le tudod tisztítani, mert látod, hogy merre nem voltál még. nagyon szép lesz utána az üveg.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Ghandi #17306 üzenetére
pontosan, utálatos egy munka. meg igy nem spriccelődik a clin stb folyadekok a muszerfalra, sokkal egyszerubb es jobb igy. tescoban vettem, fel liter, szerintem tobb evig eleg. 1690 volt, ha jol emlekszem.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
őstag
válasz Ghandi #17306 üzenetére
Már én is gyorsmosóba járok, 500.-ból gyönyörűen lemosom. Továbbá a f@sz szomszéd általában úgy szokott hazaérkezni, hogy porzik mögötte az utca, na most egy frissen mosott autónál szálkás agyfaszt tudok ettől kapni... Viszont belül én is otthon takarítom, igaz a szőnyegeken kívül nálam nincs nagy rumli, egyedül használom az autót, se család, se gyerek, csak egy barátnő. Szerencsémre belül ablakpucolással 1 óra alatt megvagyok, a szőnyeg nekem is rémálmom takarítani.... Szőnyeget elrontottam vásárláskor, full gumis kellett volna, nem ilyen közepe gumis és a többi szövet...Kefével megkefélem és voila
[ Szerkesztve ]
-
zenke
aktív tag
válasz Ghandi #18114 üzenetére
Cseréltess mindent vadonat újra! Ha úgy is 50e az önrészed.
Ismerős ugyan így járt.
Ő neki ignise van, elbambult és 20-al belegorult az előtte lévő A6-ba. Kívülről alig látszódott valami.
Aztán valami 450e ft-s kár lett az ignácán.
-Géptető
-2lámpa (fülek)
-2sárvédő
-lökös
-hűtők
+fényezés+munkadíjGalaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
rob210
Topikgazda
válasz Ghandi #18599 üzenetére
A kapcsolónál kezdeném.
Haverom a toyotájára költött 40.000.- ot minden féle klímásnál és nem ment neki rendesen ugyan ezt produkálta.
Aztán amikor nálam volt említette, hogy járt a klímájával.
Mondom a kapcsolót néztétek már.
Azt mondja nem.
Na mondom menjünk le nézzük meg.
Szétkaptam persze, hogy kontakt hibás volt a kapcsoló.
Ott a helyszínen megcsináltam neki és mondtam, hogy 40.000.- lesz, mert egy kicsit gonosz voltam.Szóval, ha ilyen nem kapcsol kapcsol probléma van előszőr a kapcsolót kell megnézni.
Aztán persze lehet még sok minden más is, de érdemes a 2000.- kapcsolót kiszűrni elsőnek.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz Ghandi #18620 üzenetére
Motorja válogatja ezt de min 5-w40 a hdi-knél ez a gyári és ugye ahogy írtad a total
Műszerfalnál a kapcsolót bontsd ki mivel az van "állandó nyomkodás" stb-nek kitéve. Minap volt nálam egy fóka klíma hibával ugyan így nem kapcsolt be csak hébe hóba és a belső kapcsoló adta meg magát
-
rob210
Topikgazda
-
válasz Ghandi #19001 üzenetére
No, pont nemrég gondolkodtam el ezen, hogy hogyan is lehetne az index izzót kicserélni az első lámpában, mert gondoltam a rusnya sárgát kicserélem led vagy áttetsző/tükrös izzóra.
Az ablak az ilyen, bár nekem is mind a 4 elektromos, Dinamiqe Plus az enyém felszereltsége.
jöhetne a te autódról is kép + az adatai /típus, évjárat, motor, felépítmény/ priviben
Más.: Megane 2 tulajok közül van olyan, aki használ valamiféle DRL-t, vagy gondolkozik a beépítésén??
(nem a piacos ledszalagokra gondolok, hanem valami gyárias kinézetű dologra)Igazából eddig ami tetszene, az a KOAN féle megoldás.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
Reaper04
aktív tag
válasz Ghandi #19001 üzenetére
Szia!
Az a biztonsági központi zár.
2x megnyomod felhúzza az ablakot és reteszeli az ajtókat (ergo belülről sem lehet kinyitni)
ugyan ez igaz, ha szabadkéz funkciós az autód és 2x a kilincsen lévő gombot nyomod meg
Vagy ha egyszerre a vezetőoldali első és hátsó ajtó kilincsén lévő gombot nyomod meg+ Nem 2x hanem 5x villan fel az irányjelző lámpa.
A felszereltségről: Szerintem dynamique. Hány lufid van a bociban? Xenon? Ülésmagasság állítás?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen monitort vegyek?
- Gitáros topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Dacia topic
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Milyen egeret válasszak?
- ASRock lapok általában
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen