- Apple asztali gépek
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Philips LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- Google Chromecast topic
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
Én vagy az 1.6ost választanám vagy az 1.33tce-t. Az 1.33 lényegesen jobban megy és a fogyasztása is kedvezőbb, tartóssága kérdés, de még nem hallani problémákról, pedig elég sok autóba szerelik. Az 1.2est semmiképp ne válaszd.
Megkérdezhetem mennyivel olcsóbb a tesztautó, mint az új? Csak, mert ezeket pont a bejáratási fázisban rúgják, mint az állat. Hidegen, a rövid tesztúton kell megtudni mit mennek. Az értékesítőt kérdeztem, hogy elrúghatom-e neki és persze nyugodtan el lehetett, ezek ezért vannak. A 10e km alatt kaphattak szépen ezek a motorok. Renaultnál a szalon autókra is nagy kedvezmények vannak.
Elpusztíthatatlan motor meg nincs, az sce se az[ Szerkesztve ]
-
Jaded
senior tag
Nekem van 1.6SCe Grandcoupe, igaz csak Limited felszereltség. Kombiba nem venném ezt a motort, oda már szerintem gyenge lehet (a sedanba se egy erőmű, de azért nem akarsz öngyilkos lenni tőle ). Szerintem nem lehet rosszabb, mint a 3-asban lévő 1.6. Fb csoportban panaszkodnak páran olajfogyasztásra, nekem semmi gondom vele. Városban tudna kajálni gondolom, nagyjából ugyanennyit eszik az 1.33-as is, csak az a turbó miatt megy is. Én 6-6,2-t etetek meg vele, nekem elég, nem vagyok versenyző típus. 1.2 nem ajánlott.
Renault Megane IV Limited
-
#89309696
törölt tag
Most jöttek ki a hibridjei is, abba az újfajta kapcsolókörmös szinkronra illesztett automata van. Bár az ára miatt úgysem fogod megvenni. Én a duplakuplungosat hagynám a fenébe. Ha valakinek rendes automata kell akkor bolygóműveset kell keresni vagy villanyautóval járni, minden más csak vicc csak hibridben lehet elviselni. Legyen kézi inkább.
Én az 1.6 szívót kihagynám egy kombiból, lomha. Tesztautót is meg kell nézni, mint egy 20 éveset, mert a kevés idő miatt a tesztelések arról szólnak kb., hogy beül és padló. Bár nem feltétlen ilyen mind, meg lehet nézni őket, csak nagyon oda kel figyelni. -
Gombinyó
őstag
Most lesz Renault nyílt napok február végén. Sztem érdemes lenne megvárnod. Gondolom most a Capturt nyomatják ezerrel, de bele lehet nyúlni jó kedvezményekbe a Megane Grandtourra is. Annó nyílt napon rendeltük a cliot és megkaptuk a flottás kedvezményt magánszemélyként (kb 20% a listaárból).
-
Jaded
senior tag
Kérünk majd képet!
Többiek: nem azt mondom hogy mindenkinek új Renaulttal kell szaladgálnia, csak ugye ebbe benne van az is, hogy “nehogymá szar franciával járjak..”. Sokan arra se veszik a fáradtságot, hogy kipróbálják. Nyilván céges szinten a Passat/Octavia/Superb a menő és lehet hogy jobbak is. Végül is kár belemenni, ez is csak az ország és az emberek szintjét mutatja meg. BP a világ közepe, vidék az már másik földrész.
Renault Megane IV Limited
-
-
Jaded
senior tag
Ebben az esetben szerintem teljesen mindegy milyen motorral szerelt az autó, mivel semmi köze hozzá. Inkább felszereltség függő (mivel kétféle rendszer van), de neked jó lesz ha külön mutatja a nyomásokat. Renaultnál is azt hiszem 6500Ft/db, de ott megmondanák egyébként.
Renault Megane IV Limited