Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz Bass #67539 üzenetére

    Hivatalosan: igen, jó bele.

    Egyébként: miért nem raksz bele normális olajat? :F Nem az a kérdés hogy miért igen; miért ne?
    Olajinfo.hu vagy mazda doktor anyagait érdems átfutni akit érdekel egy picit az olajtéma, vagy Gajdán Miklós közérthető videóit.
    Évente nem szeretek 3-4000et ezen spórolni; inkább minél kevesebb ideig tartson hidegen a sűrűbb olaj okozta kopás(ha közben alacson fordulaton az ember meg erölteti a motort mikor még nincs normális olaj áramlás), járjon könnyebben/kevesebb energiával a motor, legyen minél hosszabb idieg stabil, lebegtessen minél több koszt, minél kevésbé járuljon hozzá a koksz kialakulásához.

    Általában a castrol.de oldalon nézem meg mi az ajánlott olaj, mert kishazánkat valmaiért melegégövi országnak sorolja be, illetve néha akkor baromságot dob a magyar oldal ami még oda sem lenne igaz. Megnézem -ha van- a gépkönyvet; a szabványt. Ha ismerem a partner olajcéget (mint a psa-nál a total vagy az elf) akkor náluk is van hogy ránézek, mert sokszor újabb infó van, mint ami a tizenéves gépkönyvben szerepel. Pl így kiderül hogy az ezeréves gépkönyvben nem ltező olaj (A5) is simán mehet a TU motoroknak, és tényleg, halkabb vele, a fogyasztásra is van egy hangyáni pozitív hatása, és jobb állapotú hosszabb távon. 2-4 helyen megnézni sem több mint 5 perc.

    Jó olajjal sokat, nagyon sokat kibírnak a mai (2000től) motorok,nem egy nem két példa van fél, akár 1 milió km-re. Sűrű silányabb vackokkal garantáltan nem fognak ennyit elmenni.

    gixxergabi: Igen, valószínű, a 60/80A+ -os biztiket.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák