Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • just

    aktív tag

    válasz giigz #30476 üzenetére

    Hát a klíma az megváltás, az biztos. Ha hűvös helyről indulok akkor a venti fél-álláson lehűti kellően az utasteret kb 32fokig napsütésben. de ha már áll a napon fél órát(pl ma délután 36fokban), minden átforrósodik akkor kell a max fokozat legalább 10 percig hogy észhez térjen a benti levegő.
    Ehhez kapcsolódóan, múlt héten voltam szervízben mert állandóan ment a ventilátor a kocsi orrában elől, ha kell ha nem, és a klíma nem hűt megfelelően. Srác rádugta a gépét a szelepre, nyomás tökéletes(tavaly töltve gázzal). Clip elő, rádugta, nini, 19 bárt mutat az 5,5 helyett, azért kapcsolja be állandóan a ventit az ecu. Szerencsére tudtam szerezni klíma nyomáskapcsolót bontottat, csatival együtt, úgyhogy el lett vágva és újraforrasztva a másikkal, és így a hibakód kiütve, tökéletes. Össze volt oxidálódva, valamiért leesett róla a szigetelés és beázott, kontaktspray se használt.

    [ Szerkesztve ]

    Two things what i hate. People that can't count...

Új hozzászólás Aktív témák