- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Op3n Dott tablet - igenis számít az ár
- OLED TV topic
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen egeret válasszak?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz rob210 #24377 üzenetére
Meg benzinest chippelni amugy is felesleges...optimalizalni viszont lehet az en cliom kb 100 le volt de az energy motoros..de nalam egyedi leomlo injektor piszka es katalizator nélkül ja meg egyedi kipuf de nem a sufni hanem jano rendszer+remus dob... elől hatul tarcsa fek (rsi ciloe)...igaz igy 8 körül evett de nagyon ment jah es nem volt benne potkerek stb felesleges dolog se zene ha jol emlekszem 900 kg volt az onsulya imadtam csak oreg volt es bontasra ment...:/ de tenyleg lampanal volt pislogas nem egyszer nem ketszer
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BYD Atto 3 menetpróba
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...