- Apple asztali gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Milyen egeret válasszak?
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Dell notebook topic
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Alig két hét múlva indul a Concord béta tesztelése
gp Akik előrendelik a játékot, azok néhány nappal korábban belevághatnak a harcokba.
-
Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
ph A TrendForce elemzése szerint a harmadik negyedévben tovább drágulhatnak a memóriák.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz Gombinyó #66302 üzenetére
Mindent. Pont annyi km-rel adják el ezeket, hogy ember meg nem mondja, hogy mire számíthatsz
Bár a 75 lovas szinte faék a 110-eshez képest. Ez a Clio már 1100+ kg, de akkor is olyan max. 4,5l-ből eljárhat vegyesben, télen több a felfűtések miatt. (de az 1,2-esednek is el kéne 6-ból).
Mennyit mennél, mert, ha kvázi munkaeszköz, akkor megtérülési időt, ill. a két autó várható amortizációját( két autó esetén a fehér kombiba kevesebb km fog menni) is érdemes számolni.
+számolj min. 2-300-at rá, hogy mi van, ha beüt valami? Ezt lehet, hogy el sem kell majd költened.
Mivel van másik autó, így könnyebb olcsóbban szervizeltetni, mert nem kell az esetleges azonnali javítás.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Kornelius07 #66540 üzenetére
Fogkrem evente 2x a lampakra, ha menthetoek es belul meg jok.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Kornelius07 #66545 üzenetére
Annak a szétszerelését nem tudom, de akár az is lehet, hogy ragasztva van.
Képed van a buráról?
Egy before-after kép, amikor először csináltam a M2-n, elég látványos a különbség:http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
Ő a lámpáról kérdezett, ha nem hagytam ki valamelyik hsz-ét.
Az ajtó karcot csak políroztad, más művelet nem volt?Kedvenc témánk, a csapnivaló gázolaj: most fogy ki a MOL Plus végre, de egy zsák egérxart szedetnék velük össze a finomító padlásáról...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Mukucs #66656 üzenetére
Többször újraméregetve, mérések között letörölgetve a pálcát is ennyit mutat?
(nekem pl. elég xar leolvasni, mert még több óra állás után is összevissza olajos. Úgy lenne a legjobb, hogy kivenni a pálcát egy fél órára, majd csak a mérésre belógatni)
Milyen motor? Ha dízel, akkor elméletileg a DPF regenerálás megemelheti az olajszintet.(#66657) molnarpeter: igen, de ha pl. 4,7l a töltet, akkor precíz ember nem tölti bele az 5 litert.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #66659 üzenetére
Mennyi olyan utat megy, amikor be sem melegszik legalább annyira, hogy a termosztát kinyisson? Ez a legfontosabb kérdés, mert ha nem melegszik be, akkor az olaj nem tudja magából kidolgozni a nem odavaló anyagokat, azaz mindent az adalékoknak kell leküzdeniük.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Gombinyó #66879 üzenetére
Túl van ez misztifikálva, a probléma ott rejlik, hogy túl sok a 140+ LE-s autó az utakon.
Ha bárkit is érdekelne a környezet és a bolygó jövője, nem lenne 100LE-nél erősebb autó, mert afelett csak a nyomulásra kell a teljesítmény. Dehát pénz beszél... amíg van hol beszélnie...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz sesztakbence #66925 üzenetére
Hát ez nehéz ügy, mert akár arra is gondolhatnak, hogy eladásra össze lett szögelve az autó.
+ injection faultra megoldásnak én turbó középrész cserét még nem hallottam...
GO szűrőt kicserélték?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #66929 üzenetére
Tényleg, az a cikk... az 1.5dCi meg erre amúgy épp jó alany, mert szinte bármilyen vizes lepedőt rá lehet húzni
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #66936 üzenetére
"Az eladó és a vevő kijelentik, hogy a továbbiakban a gépjárműben előforduló mindennemű hibáért egymással szemben semmiféle követeléssel nem él. A gépjármű állapotáról a vevő tájékoztatva lett, a vételár ennek tükrében lett megállapítva"
Ebbe akár beleköthetnek, mármint, hogy nem megfelelően lettek tájékoztatva.
Szóval itt nem az van leírva, hogy a vevő nézte át...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Morales72 #68107 üzenetére
Próbáltad őket?
Beülve egy M2(főleg egy világos félbőrös) és egy Thalia ég és föld!
A két autó más dimenzióban mozog.
2006-ban vettem a M2-met, előtte volt már a családban Thalia.
A Thalia előnye csakis az egyszerűsége, de egy benzines M2 sem űrtechnika.
Az olvasókról/ kártyákról lehet hallani, hogy érzékenyek, bizony, ez a kártyás rendszer nemhogy előny, hátrány!
Bankkártya méret, csak vastagabb. Vigyázni kell rá, nem ráülni, leejteni, stb..
Több elektronika, több hibaforrás, főleg, hogy egy autóban legalább -20-tól +60°C-ig éri a stressz.
A lényeg, hogy igazából bármibe bele lehet nyúlni nem szerencsésen, mert nem tudod, hogy a gyárban milyen melós volt bent épp, vagy mennyire rúgta a gazdája.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #68186 üzenetére
15 év feletti autókra semmit sem lehet kötni!
+ az assistance mit csinál? Elviszi a kocsit a legközelebbi szervizbe, ahol horror áron megjavítják esetleg?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #68626 üzenetére
Nem a dugó a lényeg, hanem az élvezet.
Ezt most sztem félreértetted. A dugónál arra gondolt, hogy a kúp adó/kapóért, vagy az éppen szembejövőért száll le a sárga helikopter.
Az erős autó elveszi a józan észt... viszont a folyamatosan safety cart játszókkal is kellene kezdeni valamit, mert a 2x1 sávos utakon az őrületbe ÉS veszélyes előzési manőverekbe kergetik a normálisan közlekedni kívánókat a gyökér csigatempójukkal.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Köszönöm, talán majd a ráncfelvarrás után
Egy MIV kombi teszt, kb. minden benne leírttal egyetértek, kár, hogy azt az idétlen böhöm nagy emblémát nem említik meghttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #68758 üzenetére
Bár, hogy mire kell, azt nem tudom, azért a számok háborúja is ez.
A Meganenál az a nagy hátsó "küszöb" el is veszi a 100l-t.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #69009 üzenetére
Ha 30 napon belül mész, akkor a dátum ugyanaddig lesz érvényes, mintha a lejárat napján mennél.
Szóval menj mielőbb.
Én mindig így viszem. Odamegyek időpontra, eddig a legtöbb 1,5ó volt, amit vártam, hogy kész legyen.
A nem legolcsóbb helyen meg max. 30p volt eddig.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #69165 üzenetére
Addig nincs baj a kókányolással, amíg 1: a feladatát megfelelően ellátja, 2: esztétikailag nem látszik ki.
( csak a nagy magyar szakmai társadalomban egyik sem szokott teljesülni... )http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
A tákolás magasiskolája:
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #69367 üzenetére
Ha minden igaz, ez egy sima NTC, műanyagba építve. Igazi filléres xar.
Csere előtt még egy ki-bedugdosást, kontakt javítási próbát megérne, mivel láthatóan nagyobb ellenállást mér, mint kellene.
Azért ez barátságosabb ár, igaz u.gy. : [link]Más valamit esetleg vezérel még a kocsi ez alapján?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Nekem a M2-ben minőségi világos szövet van, igaz a B1-et már javítottam, mert azt a sarkam elkoptatta.
Ha használtan vetted a kocsit, akkor esetleg már kibaxták belőle a gyárit.
A Lagunában meg a gyári gumi van, azon mondjuk a B1-et néha meg kell igazítani, szerintem nincs meg a patentja.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #69475 üzenetére
Nem voltam szívbajos, egy darab jóféle padlószőnyegből.
Jobb lenne, ha mondjuk a pedálok alatt a szöveten is lenne műanyag koptató betét.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #69509 üzenetére
Ez már adBlue-s, de évi 50e-re ezt érdemes venni, de ugye dízel esetén levegőben lóg a klíma-bohóckodás (mert az nem környezetvédelem, hogy legyártatunk minél több új járművel)miatti esetleges kitiltások lehetősége is. Új és sokat futó autó esetén a érdemes megvenni a legtovább kihúzható garit.
Kíváncsi vagyok, hogy a befecskendezők miben változhattak, elég régóta Continental van a 110-esekben.
VDO/Siemens/Continental: egyről van szó.
Illetve lehet, hogy papíron szép és jó az 1.33, de ha jól tudom, hosszú távon még nem bizonyított.http://www.flickr.com/photos/4ceberg