- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- eGPU tapasztalatok
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 3D nyomtatás
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Befellegzett az Alone in the Dark rebootját fejlesztő csapatnak
gp A játék vegyes értékeléseket kapott, de nem gondoltuk azt, hogy ez lesz a sztori vége.
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
-
Lamborghini – Lian Li együttműködés
ph A három L betűs kooperáció eredménye az O11D Evo RGB egyedi, limitált kiadású példánya lett.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AttyVin
aktív tag
Lehet, hogy nagyon láma a kérdés. Akkor bocsánat.
Kocsi
Fluence, 2012, K4M motor, +103.000 km, legutóbbi R-szervizes felülvizsgálat, olajcsere, stb. +91.000 km-nél.Olajszint
- hidegen olajszint nívópálca felsó jelénél, kijelzőn 000000.
- melegen (legalább 15-20 km) olajszint nívópálca felső jele alatt, kijelzőn 00000-.Kérdés
Ez így teljesen normális?
Melegen "felmegy" annyi olaj a motorba, hogy a kijelzés hiányt mutat?Korábbi, szintén K4M-es kocsiknál ilyet nem tapasztaltam, sőt nívópálcán "fél" jelzés esetén is simán teljes töltést jelez a rendszer.
Köszönettel.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Vino
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- sziku69: Szólánc.
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- World of Tanks - MMO
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...