Hirdetés
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
konyi79
addikt
válasz
Beca1990 #51008 üzenetére
Van clio4-em, de nagyon relatív megéri-e az árát egy autónál
Betegsége a stabilrúd szilent nyikorgás, az első kis háromszög ablak első szériánál szélzajos tud lenni, talán azt később javították, de ezeket gariztatni lehet.
Az autó kategóriájához képest nagy, vezetőnek tágas, bal oldalt nem szeretem az ülés túl magas nekem, nem állítható. Műszerfal jó anyagú, de sok helyen van kopogósabb. ebben a kategóriában elnézhető szerintem. Viszont tartós belül. Nekem most van a kis dci-ben 170k, de belül szinte semmi nem lászik. Nepperek álma lenne 70k-ra visszatekerni.
Városban simán jó, országúton vállalható, pályán érződik a zajon nem egy lagúna, bár az 5. buzi hosszú, szóval motorhang nincs nagy. Hosszú útra is simán bevállalható, de nem egy laguna. Futóműve játékos, jól el lehet vele lenni, kb 160-ig elég jól fut pályán is. Szeret kanyarogni. Elég már rá a 15-ös kerék is, 16-nál nagyobbat nem szabad rakni rá.
Ami a legnagyobb baja, nem rendelhető az 1,6-os szívóval, csak 0,9tce meg 1,,2tce van benne. A 0,9 felejtős, nem túl erős, az 1,2 meg nagyobb betegágy lesz a Renaultnak, mint az első generációs 1,5dci volt. Messzire el kell kerülni. Majdhogy úgy van, az 1,5dci a legmegbízhatóbb választás, a gyengébbek Bosch befecskendezősek, azok a legstabilabbak.Még valamit?