Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ghandi

    aktív tag

    Tegnap készen lettünk a kuplung cserével és a velejáró dolgokkal.Hát már csak nagyon kicsi hiányzott a szegecsekig a tárcsán,de a többi alkatrész egész jól nézett még ki.Na de ha már kuplungnál van probléma akkor ott mindent érdemes kicserélni,nem válalnék be 2hónap mulva egy ismét szét-öszeszerelést.Mindent alkatrészt kaptunk Valeoban és az olcsóbbik fajta kinyomócsapágy volt benne! Kicseréltük még a kuplung oldali főtengely szimmeringet,a féltemgelyek szimmeringjeit és ugye a váltóolajat.Amikor levettük a váltót akkor beáztattam brigéciolba majd alaposan lepucoltam mindenhol :) Azt hittem hogy majd olyan tiszta lesz mint egy gyári uj,de csalodnom kelett.Igaz hogy az olajsár meg stb koszok lejöttek,de maga az alu felülete olyan mint egy hányadék.Na mindegy ugysem látszik.
    Végülis a fina olajat tettük bele,majdnem mind a 3liter belement.Abszolut semmi baj sincs ezzel az olajjal,igaz a váltómmal semmi baj sem volt,ugyan olyan is maradt olajcsere után is.Na de a kuplung! Istenem mennyire más lett az egész autó uj kuplungal.....egy álom vezetni,sokkal finomabb és könyebb is a pedál.
    Ami elkeserített hogy a váltó alján lévő kutyacsont szerű váltótartó bakom rossz :( Amire észrevettük addigra már bezárt az autósbolt,de ugysem hiszem hogy lenne nekik ilyen polcon.Azt még majd szereznem kell.Azt egyedül is ki tudom cserélni,csak két csavar tartja és nem kell miatta megemelni a blokkot sem,ez inkább csak a motor oldalirányú elmozdulása miatt van..Kiváncsi leszek mennyi lesz ez a tartó.

    Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

Új hozzászólás Aktív témák