Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lugosi

    MODERÁTOR

    válasz mephi666 #59726 üzenetére

    "boltban is azt állította a nő, hogy "nem évül el a tartozás" (szándékosan félre akarják vezetni a kedves ex-ügyfeleket?)"

    Ez az egyik lehetőség, a másik az, hogy tévedett.

    "ami nekem furcsa: hogy átadták az adataim a behajtónak és emiatt nem adhatnak már ki nekem másolatot a szerződés megszűnéséről és akkori egyenlegközlőt sem"

    Ez nekem is nagyon furcsa, remélem hogy a GDPR hatályba lépése után ezt a gyakorlatot a szolgáltató felülvizsgálja, vagy viseli annak a jogkövetkezményeit.

    Sify:
    "de sajnos 5 éven belül beadták jogi útra és így fizetnem kellet. Ennyi. Ha 5 éven belül elindítják a jogi eljárást (Fizetési meghagyás kiküldése), akkor megy az ügy tovább"

    Ítélet volt, vagy megegyezés? Azért kérdezem, mert lehet, hogy feleslegesen adtad be a derekad.
    Megnéztem az Eht-ban, az előfizetői szerződésekből eredő polgári jogi igények egy év alatt évülnek el. 5 év elteltével tehát előfizetői szerződésből eredő igény körében tehát az elévülés már beállt a véleményem szerint, nem kellett volna fizetned. Esetleg csak a készülék esetén, ami adásvételi szerződés, de előfizetői díj tekintetében a véleményem szerint már nem. Érdekes lenne megnézni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák