Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Somatom

    veterán

    Nem hagyott nyugodni a dolog, visszamentem. Az a pult üres volt, húztam egy sorszámot. Kiderült, hogy az 1. -es pultnál ideiglenes, kisegítő kolléga dolgozik, aki az ügyfélkiszolgálás meggyorsítása érdekében (egyedül voltam ügyfél a boltban) online végzi az adategyeztetést. De, a végeredmény ugyanaz. Ahha, mondom, ez szép, de mi van akkor, ha nem az 1. -es, hanem a itt, a 2. -es pultnál kérem az adategyeztetést?
    -Akkor kiállítunk róla egy A4 -es, hivatalos igazolást.
    -Tényleg? Szinte lényegtelen különbség. Akkor most kérek egy ilyen igazolást.
    Úgyhogy most már van igazolásom arról, hogy a Telenor képviselője ellenőrizte az adataimat. Csak azt nem értem, hogy ehhez miért kellett megint plusz köröket futnom?

    [ Szerkesztve ]

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Új hozzászólás Aktív témák