Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Neoka

    aktív tag

    válasz I. Richard #2458 üzenetére

    Bár én már semmin nem lepődök meg, elhiszem, hogy szükséges a formalitás, de néha már túlzás, hogy milyen apróságokon képes fenakadni 1-2 ügy
    Sajnos ez nem csak erre igaz ebben az országban.

    Jah, és mindig az a szolgáltató intézi a számhordozást, akihez viszik a számot Igen ez akkor igaz, ha "egykapus" számhorodzásról beszélünk. -> pont ezért mondtam, hogy a hordozást a vodánál indítsd el és ne a pannonnál. De esetedben ez már csak akkor lehetne, ha megszakítatnád a pannonál az elindított "kétkapus" hordozást.

    [link]

    [I]A számhordozási folyamat a döntésed szerint lehet "egykapus", illetve "kétkapus" aszerint, hogy a folyamatot az eredeti vagy az átvevő szolgáltatónál indítod el.
    Az egykapus megoldásnál az átvevő szolgáltatónál kezdeményezed a számhordozási eljárást.
    Azonosításod után az átvevő szolgáltató eljár a nevedben az átadó szolgáltatónál addigi szerződésednek megszüntetése és a hordozási engedély kiadása céljából. Ha teljesíted a hordozási feltételeket, a hordozási engedély birtokában az átvevő szolgáltató megteheti a számhordozási folyamat további lépéseit.

    A kétkapus megoldásnál az átadó szolgáltatónál kezdeményezed a számhordozási eljárás megindítását. Ha a számhordozási engedély kiadási feltételeinek megfelelsz, azt az átadó szolgáltató kiállítja, és ennek birtokában felkeresheti az új, mint átvevő szolgáltatót. Ez a szolgáltató kezdeményezi a számhordozási eljárást, és a feltételek teljesítése után új előfizetői szerződést köt Veled, régi telefonszámod megtartása mellett.[/I]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák