- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- Projektor topic
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házimozi belépő szinten
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
PROHARDVER!
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
Sziasztok!
Egy olyan problémám van, hogy pénteki napon hívtam vízvezetékszerelőt, mert a konyhai csap alatt a szifonnál és a falban is folyt a szennyvíz. Ezt orvosolta, tömítésekkel, és duguláselhárítással. A mai napon újból elkezdett folyni a falból a szennyvíz.
Rögtön fel is hívtam ezzel a problémával. A köszönés után pedig el is mondta a problémát, miszerint amit ő tömítgetett el van repedve (a falban lévő cső), ezért ereszt ez, garanciát nem vállal.
Szerintetek ez jogilag helytálló, hogy a szerelés alatt nem jelezte, hogy repedt a cső, dugulásra fogta a folyást. Majd nem hajlandó orvosolni a problémát? A csőrömet leginkább az bántja, hogy végig nem jelezte a problémát, csak most, amikor garanciális munkát szeretnék kérni.Segítségeteket előre is köszönöm!
UI: számla magyar szokás szerint nem járt a mutatványhoz, cserébe a társasház be van kamerázva, bizonyíthatóan járt itt (nemtudom releváns információ-e)
[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz LuckyL #25011 üzenetére
Értem, csak azért problémáztam, mert úgy lett kihívva, hogy folyik, lehet csőtörés, tömítés, dugulás probléma. A repedt csövet pedig nem volt hajlandó se jelezni, se semmi és még a problémát sem oldotta meg.
A cső aránylag új, 4-5 éve lett felújítva minden, a felújítást követően 1-2 évvel később vásároltam a lakást.Illetve lehet félreértettem, de ha valaki a munkájára vállal garanciát, az nem jelenti azt is, hogy a problémát is elhárítja? Illetve észlelte is a hibát, de nem azt hárította el.
Köszönöm a válaszodat!
[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz LuckyL #25013 üzenetére
A mosogató alatt a szifon egy csővel van összekötve, a falban lévő csővel (ez repedt el, ez igazából az összes hiba forrása). Mivel ez a cső el van repedve, ezért a mosogatóból is lassabban folyik le a víz, mert ott is kap levegőt Ezért elkezd a repedésnél visszafolyni, ezzel áztatja a falat és a konyhabútort. Ő ezt azzal orvosolta, hogy berakott 1 tömítést, ami működött 1 egész napig. Továbbá csinált 1 duguláselhárítást, biztos ami biztos alapon. Ezért folyt a szifon is, mert amint megtelt, elkezdett visszafolyni. Így igazából továbbra is a repedt csőhöz jutottunk vissza, amiatt nem folyik le (állításai szerint). Arról viszont nem szólt, hogy el lenne repedve a cső, csak kicsit tukmálta a tömítéseket, hátha jó lesz de továbbra sem a problémát oldotta meg.
Mivel eléggé kétbalkezes vagyok, ezért én nem is nyúltam hozzá, nézegettem nehogy elrontsam, ezért bízok inkább ilyesmiket szakemberekre, akár kárt is okozhatnék a hibákkal.
A repedt csőről csak akkor szólt, amikor jeleztem neki ,hogy nem működött a megoldása, ezért legyenszives kijönni, orvosolni a problémát. Ez ellen tiltakozott, mert nem az ő munkájában van a hiba, hanem a cső van elrepedve, ő azt nem kívánja kivésni (itt szólt először a repedésről).Ezzel a lendülettel le is rázott, telefonban nem szeretek erősködni, semmi értelme szerintem, ezért írtam a topikba, hátha jogilag is problémás az ügy. Etikailag szerintem biztosan az.
Kicsit olyan érzésem van, mintha egy ácsot kihívnának, mert beázik a tető. Az ács lecseréli a cserepet, de kiderül, hogy a lécek és a fóliák a hibásak. Továbbra is ázna a tető, de ő azt mondaná, hogy ő a cserepeket szakszerűen tette fel, a beázás őt nem érdekli.
[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz babcehh #25014 üzenetére
Kis update:
A szaki végül kijött szerelni, a könyököt megjavította. Kiderült, hogy maga a szerelés jó volt, a duguláselhárítás volt sikertelen, ezért folyt vissza a víz, így elismerte, hogy ezt ingyen kell megcsinálnia (csütörtök).
Ezért ismételten duguláselhárítást eszközölt, amely a mai napig működött . Viszont a jó hír, hogy a konyhai rész továbbra is jó, mellék ágat dugított el a csőgörénnyel.
Kíváncsi vagyok mikor lesz vége a dugulásos történeteknek. -
tag
Sziasztok!
Ha AAM számlával értékesítek KATA-s egyéni vállalkozóként, használt elektronikai cikkeket, amelyekre többségében van bolti jótállás, abban az esetben van-e bármilyen kötelezettségem? Áruvisszavétre, jótállásra vagy ilyesmikre gondolok főképp. Könyvelő nem igazán tudott ebben segíteni.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
[ Szerkesztve ]
-
tag
NEAK adatszolgáltatási hiba. Nálam is hasonló áll fenn, hívtam már a NAV-ot, NEAK-ot stbstb...
Jeleztem, hogy már nincsen semmilyen jogviszonyom, majd közölték, hogy adjam be a kérvényt miszerint szeretném fizetni magam után a járulékokat, majd megérkezett tőlük a válasz postán miszerint minden rendezett, semmit sem kell fizetnem, fellebezésnek helye nincsen.Ezt követően ismét e-mail telefon ahova csak tudtam, megoldást nem tudtak kínálni, csak jelezték hogyha bármi változna jelentkeznek.
Hogy mi a megoldás? Fogalmam sincsen.
Esetemben TB-t szerettem volna fizetni, mivel a felsőoktatási képzésemet passziváltam. Ennek ellenére például a TB lámpa is zöldet jelez. -
tag
Röviden tömören semmi. NEAK telefonon említette, hogy sok az efféle adatszolgáltatási hiba mostanában, mert valamiféle rendszert újítanak. Ilyen esetben nem érhet téged hátrány, mivel ígyis úgyis ugyanannyit fizet utánad a munkáltató.
A másik cég, ahol korábban felmondtál kötve hiszem, hogy fizetné továbbra is az egészségügyi hozzájárulást. -
tag
Sziasztok!
Egy olyan problémába ütközött párom, hogy márciusban a BKK bérletét itthon hagyta, metrón való utazás közben egy ellenőr emiatt megbüntette. A bérletét április 2-án bemutatta a közeli BKK irodában, ezzel együtt kifizette a 2000ft bírságot. A fizetés készpénzzel történt, a bizonylat azóta nincsen meg.
A mai napon jött levél a BKK-tól, miszerint a bírságot nem fizette be, így ha holnapig nem teszi ezt meg, már 50,000Ft-ra nő a tétel. Az ügyfélszolgálatot kérdezve elhajtották, miszerint ha nincs bizonylat akkor bírságot kell fizetnie.
Van bármilyen mód arra, hogy a bírságot ne kelljen többszörösen kifizetnie?
Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fűnyíró topik
- 3D nyomtatás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- EAFC 24
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen