Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Goose-T

    veterán

    válasz tildy #24 üzenetére

    Hát igen, nem sokat ér magában a műmájer diploma, mert igazából mindenből csak egy keveset tanulnak. Én azért megyek ilyen szakra, mert egyrészt megvan a lehetőségem rá, másrészt nincs kedvem közgázra menni, ez jó lesz olyan köztes sulinak. Itt biztos több tantárgyat fognak elfogadni, ezért kevesebbet kell majd tanulnom, ami nem mellékes dolog így aktív meló mellett.

    Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

  • Gh0sT

    addikt

    válasz tildy #24 üzenetére

    ''Tanultak ebből is abból is, de talán jobb egy műszaki diploma egy közgazdásszal kiegészülve, mint ez.''

    Ezzel abszolut egyet tudok érteni. Ha adott egy jó közgazdász és mellette még akár programozás szinten ért a számítógépekhez, akkor hatalamasakat lehet kaszálni.

    Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.

  • lorcsi

    veterán

    válasz tildy #24 üzenetére

    Ezt könnyen rámondják, de megmutatnám miket tanulunk...asszem az építészek tanulnak hasonlót

  • Pikkolo^^

    addikt

    válasz tildy #24 üzenetére

    Nálunk a BME-n is csak büfészaknak nevezik, sztem a MM egy normál műszaki diploma után rendben van, de elsőre nem. Mindent tanul: gépészm., villamosm., info, építészm cuccokat kicsiben és lényegében semmihez sem ért.

  • td

    senior tag

    válasz tildy #24 üzenetére

    Meg kell, hogy mondjam, hogy most, hogy másoddiplomás mérnök informatikára járok, úgy érzem, hogy ''semmit'' sem tud hozzátenni a műszaki menedzser végzettségemhez. Tiszta dedónak érzem az egészet. Lehet, hogy nem tanultunk fizikát, vagy annyi elektro mérést, villanytant, de rá kellett jönnöm, hogy ezek nem is jók ''semmire''. Betanított majom kategória gyakorlatilag az egész, a fizika zh-któl kezdve a dig.tech-es tervezésen át az UML-es rajzolgatásig, de a szoftech előadón is csak nevetni tudok (kínomban), mert bár azt mondta, hogy a megértéshez be kell járni, mert hozzátesz az anyaghoz, valójában azonban csak felolvassa a .ppt-fóliákat, aztán a zh-n leíratja a vázlatpontokat. Majd gratulál a 60-mittudoménhány pontos produkciómhoz, hogy egyből meglett vele az aláírás. Az is egy vicc volt elsőben, amikor PPT-n az OO után algoritmusokat kezdett tanítani T.M., gyorsan átvette a láncolt listákat, fákat, mindent, de gyakorlaton való megvalósítása még a nappalin sincs... Hát no comment, mert menedzser szakon volt (persze ez nem nekem baj, hanem azoknak, akik életükben nem foglalkoztak ilyennel). Ráadásul az OO is leginkább a delphis és C#-os/javás Windows-alkalmazásos bohóckodásra (textboxok, rádiógombok, legördölőlisták stb. stb.) megy ki, ami meg haladó programozás címén volt (szálak, dll, web) az se volt egy nagy durranás, ezért aztán megérte idejönnöm.

    Nekünk egyébként sok előadásunk (prog, infe, adb, oprsz-ek stb.) az infósokkal volt együtt, közös progszigorlat is stb. Emellett az infóról kikerülő emberek nagy része szakbarbár, már elnézést a kifejezésért. Persze egyéntől is függ, de sokan olyanok a végén, mint az elején, alig művelődtek valamit. Ebben szerintem jobb a menedzser szak, a volt bánkis legalábbis. Amikor elvégeztem, úgy éreztem, semmit nem tudok, de miközben ott ülök az Isten háta mögött (Óbudán), rá kell jönnöm, hogy ezzel sem tanulok meg sokkal többet, hasznosíthatót. Egy informatikus mit tud hasznosítani? Pl. a fejlesztéssel kapcsolatos tudást, de az meg érzésem szerint alig van. Van viszont helyette sok frusztráló ''baromság'' (agyam eldobom az elektronika laboron is: a csávónak az a legnagyobb gondja, hogy hogyan állnak a monitorok meg a billentyűzetek...).

    A Cs*** a legjobb amúgy, aki úgy tudja hype-olni ezt a szakot, miközben amit tanít, abban nincs semmi nagy durranás. Aztán lehet, hogy csak a másoddiplomás beszél belőlem, de akkor kövezzetek meg.

    ''Pre-visualization hardware by AMD Opteron processors.''

Új hozzászólás Aktív témák