Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Topiccsendőr #19314 üzenetére

    nem lötyögött. direkt néztem, ráadásul direkt ezért kívülről fújkálom kontakt-sprével, nem húzom szét teljesen.
    ezek ilyen szarok sajnos, mindegyik, kivétel nélkül.
    gyárilag összerakják úgy jó, egyszer-kétszer szétszeded, kitágul a saru, hiába nyomod össze fogóval, amint összerakod, megint túl-tágul, és ez lesz a vége.
    cimborám 400-as rvf-jén ugyanez volt, haverom 400-as vfr-jén szintúgy, most nekem is előjött a 800ason, pedig mindegyik made in japan, a többit nem is mondom.

    az a baj, hogy kazalnyi tennivalóm van, nem értem rá szórakozni vele, hogy összerakjam... majd talán ma.

    mod:
    de mondom, ebben az a durva, hogy tavaly kevés volt a töltés a gépen, alapjáraton 11.7-8 környéke. ez miatt meg is sz.ptam egyszer, alapjáraton paff, leállt a gép, mondom mifaszom. szerencsére pont dolgoztak a közelben jókondis autóút építők, ők készségessen segítettek betolni a gépet, majd szétvágtam egy ellenállási kábelt a fesszabin, ami adott ~0.6v-ot. utána már nem volt ez a baja, jó lett a töltés, de még akkor sem láttam, hogy baja lenne az érintkezőnek.
    vágás után kb 400km-t ha mentem, annyi idő alatt szétégett az egész.
    faszért nem lehet generátort tenni egy motorra, alternátoros-túlfeszelfűtős dióda monnyon' le.

    [ Szerkesztve ]

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Új hozzászólás Aktív témák