Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
ma Az Európai Unió szabályozásához hasonló lépésre készül az egyik legnagyobb volumenű mobilpiac.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz
Djuree #13216 üzenetére
Rosszul tudod, barátom. Kérlek, engedd meg, hogy idézzek:
A Kawasaki Ninja 300 teljesítménye a karburátoros múltat idézi, hiszen utoljára akkor érték el ezek a gépek a 40 lóerőt. Most 39-et kap a felhasználó, vagyis ez a típus már nem a korlátozott motorjogosítványhoz passzol, hanem a jövő évtől minden európai uniós országban bevezetett A2 kategóriához.Szóval egy másik kategóriába csináltak motort, ami ha itt nem is, de más országokban eladható lesz. Kérdés?
A másik, épp az h tudnak valamit kezdeni magukkal, nem csak az idomot farigcsálják. Szerintem egyik motorgyártónak sem megy olyan jól, hogy épp ne tudnának magukkal mit kezdeni a munkahelyükön.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz
Djuree #13216 üzenetére
Hát Gyurikám, most sem hazudtolod meg magad
A szokásos módon csípőből beszólsz valamit, amit végig sem gondoltál. Nézzük meg szíved csücske Yamaha jelenlegi kínálatát. Ott van a 125-ös, R1-es fazonnal (de csak formában utánozza, szakavatatlan szemeknek, burkolat alatt rejtegetve a falatnyi blokkot, meg virsligumik), s alatta az 50-es TZR, szintén szupersport fazonnal. Aztán következőként pedig a 600-as R6, amit már évek óta nem fejlesztenek. A kettő között pedig az űr. Aztán jön a gyakori kezdők dilemmája, hogy 125 túl kicsi és gyenge, másik túl nagy, hogy legyen így fokozatosság. Kawánál legalább gyártanak kettő közötti motort.Gyártanak 125-öset, csak nem szupersport formát mímelőt. Olyan van a konkurenciánál is elég. Viszont náluk 250-es meg most már 300-as van, ami pedig máshol nem volt egészen az idén megjelent Honda 250-ig.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA