- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na urak, egy hétre magatokra hagylak titeket: irány Erdély, idén még kocsival és az asszonnyal kettesben!
Jók legyetek és szobatiszták!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Daywalker #24936 üzenetére
Ha már csinálunk valamit, akkor csináljuk rendesen!
(#24951) canniball: nekem az A1 tavasszal 12 napra megjött, de engem is egy hónappal biztattak... A motor az 3 nappal hamarabb lett meg, mint ahogy a plasztikot kézhez kaptam.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
canniball #24967 üzenetére
Tavaly december közepén még virágzott a muskátli az ablakunkban, és én a füvet nyírtam a kertben. (+15 fok)
Addig tuti lehet motorozni. Ne legyünk már papírkutyák!
Majd szépen beteszed a termobélést a motoros ruhádba, a sisakon leengeded a plexit és nyomás!Más: ki kéne menjek a Szelidi tóra a motoros találkozóra (legalább a felvonulásra), de dögfáradt vagyok... Most értünk teljesen haza az autós erdélyi túránkról (a végén
egymásfél napot Debrecenben voltunk anyámnál).[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
zsolt19900 #24999 üzenetére
A boltban 2 félét is árulnak, csak az az érvényes, amelyiken a vevő / eladó állampolgárságának is van rovat, illetve amelyiken az adásvételkori km-óra állás rögzíthető. A boltok tele vannak viszont a tavalyról megmaradt, idén már nem érvényes vacakkal, és próbálják elsózni a gyanútlan ügyfélre..,.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
runner 125 #25008 üzenetére
Besza-behu, ez nem lehet igaz!
De kell rá egy ülés is, hogy a "fékező" tudja hová tenni a seggét!Mondjuk jó lenne tudni, hogy pontosan miből készült: fékalkatrésznek, alu lengővillának valaki esetleg örülne ennyi pénzért.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
canniball #25018 üzenetére
Pedig nem olyan rossz az a megoldás, amit írtam:
1., meg van a gyári dobod, műszakira azzal viszed.
2., a vizsgák között a sportdob van fenn, az "átlag randőrnek" meg meg lehet magyarázni, hogy ez gyári, ha a motor márkáját meg az E-jelzést bele lézergravírozzák.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
pakriksz #25032 üzenetére
A B125 szerintem meg egyáltalán nem lehúzás:
Mondjuk van pár éve B-s jogsid, mellette rendszeresen használod az 50cm3-es robogódat évek óta (tehát van rutinod), és most mindössze 30-35 ezer forintért lehetőséged van arra, hogy egy normális, utas szállítására is alkalmas 125-ös röbeszra / váltós mocira ülj át, szaré'-húgyé', legálisan. A KRESZ-tanfolyam is olyan egyszerű alapból, hogy gyakorlatilag csak az ismereteid felfrissítésére, aktualizálására szolgál, kiemelve az autós - motoros dolgok közötti különbséget. Pont erre találták ki ezt a kategóriát. Jól van ez így!Én tavasszal mentem B125-re, 32 éve nem ültem segédmotoron (50 éves vagyok, 33. éve vezetek balesetmentesen autót), nekem tehát nulla motoros gyakorlatom volt. Az oktatóval úgy egyeztem, hogy akkor engedjen vizsgára, ha szerinte át is megyek. Természetesen a gyakorlat hiánya miatt nem 3, hanem 8 órát vezettem, a kilencedikben vizsgáztam hibapont nélkül, elsőre.
(#25037) Daywalker: a tanfolyammal ellentétben én sem
nézekfordulok hátra, csak a tükörbe, viszont a kis csopperen - a tanulómotorral ellentétben - nagyon jól elhelyezett, bazi nagy tükreim vannak, abszolúte holttérmentesen látok magam mellé / mögé. Tudom hogy nem helyes, de a mostani zárt bukómból hátra fordulással sokkal kevesebbet látok, mint a tükrökből.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
fattyu #25041 üzenetére
Teljesen igazad van, de én már 50 éves vagyok, és néha olyan, mint egy reumás csiga. A tanfolyamon forgattam a fejemet rendesen (nyitott bukóban tanultam, vizsgáztam, abból sokkal jobb a kilátás), de mindig attól féltem, hogy hátra fordulva maradnak a meszes csigolyáim...
(#25044) SymbianOS: Félre értettél. Ilyen sisakban vizsgáztam, természetesen lehajtott plexivel:
A mostani Kappa KV4 Jade sokkal szűkebb látóterű.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Daywalker #25047 üzenetére
A villamosnak - a KRESZ-szel ellentétben - mindig elsőbbsége van: alig van rajta fék, és marha nagyot üt!
A mostani tényleges vizsgakérdések között egy hibás van (vagy legalábbis áprilisban még volt): a patentszem felhelyezésének helyes iránya. Én szóltam a vizsgabiztosnak, igazat adott nekem, azt mondta, továbbítani fogja. (Tudtam, hogy a rosszat kell beikszelni, így hibapont nélkül mentem át)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kolondrum #25051 üzenetére
Én 12 perc alatt írtam 100%-osat!
Az autós iskolánál online gyakorlóprogram volt elméleti órák helyett (lehetett választani a 2 oktatási mód között, árban azonos), (ugyanaz a program, mint a vizsgán), kb. 50x csináltam végig, eleinte néhány hibaponttal (de mindig megfelelt eredménnyel), az utolsó tizenegynéhány alkalommal már "nem tudtam" hibázni.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kolondrum #25053 üzenetére
Sajnos tényleg nem jelent semmit: jobbkezes útkeresztnél, ahol nekem van elsőbbségem, mindig árgus szemekkel figyelem, hogy legalább a szándék meg van-e a másikban, hogy megadja az elsőbbségemet...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
vendingo #25077 üzenetére
Neked már rutinod van sz*rrá ázásban!
Engem még motoros pályafutásom alatt egyetlen csepp eső sem ért: május óta gyakorlatilag sivatagi szárazság van felénk (Kalocsa), most viszont éppen itt is csepereg egy kicsit (Időkép: tegnap dél óta összesen 1,5 mm), ilyenkor viszont nem ülök motorra a megkeményedett, 9 éves hátsó gumim miatt. Ezt a szezont ki kell bírnia (3,5-4 mm profilmélysége van még), tavaszra kap újat. Sajnos ritka méret, így csak qrva drágán beszerezhető...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kolondrum #25082 üzenetére
Ha a motort jól méretezte a tervezője, nem lehet különbség élettartamban a 2-féle konstrukció között.
Én a 2 hengerest találom kedvezőbbnek, a kisebb alkatrésszám miatti egyszerűbb karbantarthatóság miatt:
- fele annyi szelephézagot kell állítani, fele annyi karburátort kell jól összeszinkronozni, stb.
- mondjuk nem olyan szép egyenletes a járása, az biztos.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kolondrum #25060 üzenetére
Utána olvastam ennek a CBF 250-nek, és egyre jobban tetszik! Nekem egyedül éppen elég is volna, a Népítéletben meg szinte mindenki 3L-es fogyasztásról ömleng. Lehet, hogy egy ilyen lesz a következő?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
canniball #25092 üzenetére
Szépnek nem nevezném, inkább csak egy tönkretehetetlen, nagyon kis fogyasztású "igásló", melynek 125-130 körüli végsebessége, és 90-100 körüli utazósebessége van, egy személy esetén. Ráadásul kényelmes hosszú úton is.
szerk: 2 hengeres 400-asból melyik fogyaszt a legkevesebbet? (10 évnél nem öregebb típusban gondolkodom a jövőt tekintve)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
canniball #25096 üzenetére
A CB500 az egy benzintemető (5 liter fogyi a népítéletek szerint). Én lassan, de sokat szeretnék motorozni, minél kevesebb pénzből. A GS 500 az talán egy fokkal szimpatikusabbnak tűnik...
szerk: "túra üzemmódban" 3,5-4 lityi fogyi, igen ez jobb!Van is egy szép, bár honosítva már nem lesz annyira olcsó... A2 kategóriába is belefér!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
-Mosquito- #25101 üzenetére
Eltérő az életkorunk, eltérőek a preferenciáink a motorozással kapcsolatban is. Egyedül járok túrázgatni a kis 125-össel is, és éppen azért gondolkodom egy kicsit nagyobban, hogy a forgalom ritmusát tudjam tartani, ne legyek forgalmi akadály. Az autópályát kocsival is betegesen kerülöm, nekem az egyszerűen túl unalmas: szeretek nézelődni, ha meglátok valami szépet, akkor megállni, nem sietek sehová sem.
Nekem tökéletesen megfelelne egy 250-es ETZ teljesítménye, csak természetesen fele fogyasztással és - rendszeres karbantartás mellett - 100%-os üzembiztonsággal. Ezek az elvárásaim, nem több, és nem is kevesebb. Azért gondoltam, hogy a CBF250 számomra tökéletes választás lehetne...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
-Mosquito- #25106 üzenetére
Na, ezért vagyok tanácstalan, már a kezdet kezdetén is nem "motorozni", hanem "motorral kirándulni" szerettem volna, ezért is vágtam bele az egészbe. Annyira fillérb*szó nem vagyok, hogy - akár kocsival - leállítsam a motort lefelé jövet, viszont mivel keveset keresek, menni viszont nagyon szeretek, így talán érthető, hogy keresem az optimumot. Például a - normális tempóban - 7 litert fogyasztó 9 éves, de makulátlan állapotú Thaliámat szívfájdalom nélkül cseréltem le az átlagban - ugyanolyan tempó mellett - 5,5 litert fogyasztó 12 éves ezres Yarisra tavaly. (Más kérdés, hogy a Thalicska full gyalulatlan fapados volt - klíma és szervó nélküli, a Yaris meg Linea Sol felszereltségű, azaz full extrás, klímával, szervóval, villanyos mindennel)
A 125cm3 az "éppen nem elég" kategória, a 250 viszont a talán "éppen elég" lehet számomra. Az asszony soha nem ülne fel motorra, így az utassal való kirándulgatás nem szempont, viszont mindenhová "elenged", nem balhézik ha motorozgatok...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
csongi #25120 üzenetére
1., Azt sem tudtam, szeretni fogok-e motorozni. Ennek kipróbálásához legolcsóbb megoldás a B125 jogsi megszerzése volt.
2., Ha robogót vettem volna, már rég ráuntam volna az egészre, kidobott pénz lenne mindenestől.(A robogó nem motor, és szerintem tényleg így is van)
3., Egyelőre nem sürget a dolog, jogsi kategóriaváltás is csak jövő tavasszal, csak elgondolkodtam, hogyan tovább.... ...sokallom az 500-as gépeket teljesítményben, fogyasztásban, mindenben. Azt mondtátok, hogy a 400-asok meg jellemzően japán belpiacosok, így mivel a 2. motorom már tényleg hosszú távra kellene, nem akarok "belenyúlni" a lecsóba.
4., Csak túrázásra kell a motor, kicsi túramoci vagy chopper játszik. A gyorsasági gépek nem az én világomnak valók, még a kisebbek sem.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
-Mosquito- #25130 üzenetére
"... Helykínálat/pakolhatóság itt azért nagyban különbözik a két autónál..."
Igen, valóban: csak épp fordítva, mint gondolod!
Szemes kukoricából valóban 2x annyi fér a Thalicskába, de egy kis képernyős TV-t nem lehet bepasszírozni a csomagtartójába a 38 cm "széles" résen át. A Yarissal meg hazavittem a 160 literes hűtőszekrényt!
Ke6tten vagyunk az öreglánnyal, nekünk nagyon OK a kis 3 ajtós Yaris. A Thalia 1.4 8V 75 lóerős 940kg önsúlyhoz, a Yariska meg 68 LE a 830-hoz. Egyedül végsebességben van 10km/h előnye a réginek, másban semmi sem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
csabyka666 #25154 üzenetére
Rotweiler a hátsó ülésre. Az elég riasztó tud lenni...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na jó, de motort úgy lopnak, hogy 2-3 markos fickó bedobja egy furgonba. Akkor meg nem sok sz*rt ér a riasztó...
(#25161) SymbianOS : a rendszám nélküli furgonban elvinnyoghat a riasztó, majd a tanyán lesz idejük kikötni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Az új bukósisakom és a fejem közötti fél számnyi méreteltérést egy huszárvágással sikerült eltüntetnem (kicsit még szorított): elmentem fodrászhoz, és a frizurám 90%-át ott hagytam nála...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Djuree #25178 üzenetére
Arra még gondolni sem merek, hogy a zasszony mit fog szólni hozzá, hogy a szép hosszú, csapzott sörényem helyén 1 centis borosta ékeskedik....
Viszont a sisakba sokkal könnyebben bele férek!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Grillo #25214 üzenetére
Az egyik kisebb, a másik meg nagyobb.
Megbízható motorok hírében állnak, bár öregek, és a megkíméltebb darabokért messze többet szoktak kérni, mint amennyit érhetnek. Nézegettem én is őket hajdanán (125-öst), de nem hoztak lázba,,, ...a Yamaha SR-rel megegyezően kedvelt futármotorok voltak, így legtöbbjük már kétszer-háromszor megkerülte a Földet...
(#25215) SymbianOS: Átíratás összes költsége:
- eredetiségvizsgálat, vagyonszerzési illeték, új törzskönyv, új forgalmi engedély, azonnali biztosításkötés (anélkül nem is írják a nevedre)[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
TommyGun #25237 üzenetére
Az nem rossz. Én csak a Motoros Népítéletből szoktam nézegetni a tulajok által - remélhetőleg őszintén - megadott fogyasztási értékeket egy-egy adott motortípusnál. Meglepett, hogy a kis egyhengeres 250-esek többsége eljár ugyanannyi, vagy max. fél literrel több benzinnel, mint én a kis 125-össel. Gondolom, hogy az 5-600-asoknak meg húzzák a bajszát rendesen, mert ott majdnem mindenki 5-6-7 litereket ír, az pedig számomra elviselhetetlenül sok lenne (akkor már megyek a Yarissal kirándulni, az 2 személlyel, megpakolva stabilan hozza az 5,5-öt, és még meg sem ázok rajta. Múlt heti erdélyi körút 2200 km az asszonnyal, negyedrészt klímával is ennyire jött ki.) Mint már írtam régebben, én nem "motorozni", hanem elsősorban "motorral kirándulni" szeretnék, így nem mindegy, hogy a sajnos elég csekély fizumból mennyit tudok megtenni. Pedig nem vagyok különösebben fillérbaßó...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
TommyGun #25240 üzenetére
Eszemben sincs lenézni senkit sem, nem is értem, ez hogy jön ide?!
Egy - a jogsi és a motor ára miatt - 125 -ös robogó vásárlásán gondolkodtam hajdanán, az viszont számomra totális zsákutca lett volna. Az ideális nagyvárosi közlekedési eszköz, én viszont picike alföldi városban lakom, tehát semmi szükségem nem volna rá, azt untam volna meg már 4 hónap alatt. A mostani kis gyösz viszont igen nagy örömöt okoz, szinte naponta: esténként szoktam vele menni a környező falvakban 40-80km-t, hétvégenként meg akár 200-280-at is. A mi felénk lévő alsóbb rendű utak nyomvályúsak, nagyon rosszak, azon már rég kitörtem volna a nyakamat a tervezett kiskerekű robogóval. Vagy legalábbis marhára nem élvezném...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
DigitXT #25242 üzenetére
Tényleg nem akarok flémelni, ki-ki válassza az ízlésének leginkább megfelelőt, vagy a motorozási szokásaihoz legcélszerűbbet. Mindjárt meg is szűnök. Valójában nem csak a váltás adja szerintem a legnagyobb különbséget a "motorozás" és a "robogózás" között, hanem a kerekek mérete, és az a horpadt vasdarab a két térded között, amiben többnyire a benzint tárolják, viszont rossz úton nagy biztonságot ad a kezdő motorosnak, hogy "kapaszkodhat" bele, nem csak úgy "lobog" a kormányon.
Az én kis vackom (szoftcsopper, tudom: broáf...
) viszont félig-meddig tudja mindkettő előnyeit (leszámítva persze a picike teljesítményét): valójában egy tök közönséges naked kismotor, mint mondjuk a CG 125, de szinte robogósan kényelmes üléssel, alacsony üléspozícióval, nagyon kellemes (igen, robogós) testtartással. Nekem mint abszolúte kezdőnek nem volt rossz választás, úgy érzem. Viszont egy-két éven belül szeretnék nagyobbra váltani (igen, az a fránya teljesítmény nagyon sokszor már kevéske...), és azt hiszem maradok a "hagyományos" motorkerékpárnál. Nekem ez jött be, na! De nem folytatom, senkit nincs szándékomban a saját "marhaságaimmal" terhelni...
A nagyrobogók minden erényét elismerem, a szél- és esővédelmet, a pakolhatóságot, kényelmet, stb. Pár hete linkeltem egy fotót arról, hogy egy 3 napos sátoros motoros túrára (Savage találkozó, Orfű) milyen rettenetesen fel kellett cuccolnom a kis gépet, ez egy - akár 125-ös - Burgival sokkal egyszerűbb lett volna. (Más kérdés, hogy akkor valszeg meg sem hívnak ide...
)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
TommyGun #25279 üzenetére
Akkor én szerencsésebb voltam: Kalocsán, mióta nem "okmányiroda" van hanem "kormányhivatal", azóta minden nagyon flottul megy: május eleji motor-átíratás várakozással, sorszámhúzással együtt belefért bő 1 órába (és lehet ülve várakozni). Tavaly még iszonyat volt ugyanez a procedúra a régi helyen az autóval... (5-6 óra és állni kellett végig, egyetlen darab szék nem volt sehol sem)
kieg: pedig a motorra még új rendszámot is kértem, mert a régi nagyon gányul nézett ki az előző tulaj munkájaként... ...tartót nem használt, 2 db rozsdás átmenő 10-es csavarral volt felrakva, ráadásul félbe is hajtotta a marhája valamiért
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kolondrum #25332 üzenetére
Akkor meg semmi gond. Tavaszig nem használod (miután lejárt), majd akkor viszed műszakira. Bár annyira olcsó a vizsga, hogy nem igazán értem az okát a "spórolásnak" Ha jó a motor, akkor át is megy.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
Vaze, ezzel mekkorát lehet taknyolni! (52km/h!!!)
(#25360) csongi : ma még nem voltam teljesen rendben, holnap meg nem érek rá...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Néhány "motorostársunk" megint alakított: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...