Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Milyen házat vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen videókártyát?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen monitort vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Projektor topic
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
ma Tovább javultak a teljesítménypontszámok, az órajelek már-már gyanúsak.
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz gergo5991 #105194 üzenetére
Szerintem nem. A Tracer, hiába néz ki úgy, mint a túraenduró, sokkal inkább az egy MT07, amin egy kicsit magasabbra tették a kormányt, és van rajta plexi.
De én a V-Strommal se gyakran jártam terepen. Ebben persze az is benne van, hogy nincs meg hozzá a tapasztalatom, és egyedül nagyon nem mernék (éppen emiatt) terepre menni.
Vagyis, hogy úgy fogalmazzak, terepen sose voltam vele, csak földúton."kell-e nekem egy mondhatni komolyabb terepen is boldoguló motor, "
Itt egy komolyabb terepen is elboldoguló motor [link][ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz gergo5991 #105198 üzenetére
Szerintem a DL650 a maga kategóriájában jó motor. A blokkja már sokat bizonyított, és ilyen-olyan világból kimenős túrákra is alkalmas. Mivel a DL elég nagy méretű, hely is van rajta bőven, csomagoknak, utasnak is, és a közel 70 lóerő sok mindenre elég. Oké, Multistrada-t kergetni az Alpokban, arra nem mindíg, de, ha nagyobb a társaság, akkor ez sem gond, mert nem a DL lesz a leglassabb.
Nem vagyok elfogulatlan a típussal szemben, mert 15 évig ilyen volt alattam.
Ja, igen, jut eszembe, az összefoglalóból kivennétek a képemet?
Tegnap óta már új tulajdonosa van. -
vlevi
nagyúr
válasz etnies #105203 üzenetére
"a visszapillantóhoz szerintem nem 10 éve, hanem 20 éve nem nyúltak "
15-t akartam írni, de van az 30 is, már a DR BIG-en is ez a tükör volt
Viszont tényleg jól használható tükör, nagy, széles, jól látsz benne hátra.
[link]
"Szerintem pl a Vstrom kifejezetten randa"
Az első generációs az tényleg eléggé baltával faragott volt, de nem volt azzal semmi gond. A következő, én cicalámpás-nak hívom, olyan semmilyen. Finomítottak rajta valamit, a mostani viszont elsőre nagyon furcsán nézett ki a szememben, de mostmár azt mondom, nem néz ki rosszul, sőt, jól áll neki ez a forma.
De ez nagyon ízlés kérdése, mi tetszik.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz gergo5991 #105209 üzenetére
Igen, amikor megcsinálták az egylámpás változatot, az nagyon olyan lett, mint Dodó kacsa, főleg pirosban
Aztán valamelyik évben egy kicsit igazítottak rajta, és mostmár szerintem igenis jól néz ki.
Azért nagy, mert a 650-es ugyanakkora, mint az ezres.
Én is első nagymotoronak vettem 2004-ben. Ez alapján azt mondom, elsőnek érdemes megnézni valami kisebbet, amivel próbálkozhatsz. Mondjuk egy olyan típust, amit pár hónap, 1 év után könnyen el tudsz adni, kis értékvesztéssel.
GS500, Honda CBF600, ilyenek. Nem tudom, mekkora vagy, de szerintem egy CBF600-al is jó sokáig ellennél, sokan használják feldobozolva, nagy túrákra is. Az sem egy izgalmas motor, hanem olyan, ami bármikor elvisz bárhova. -
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #105216 üzenetére
Oké, igyekszem megtalálni az utódot.
Amikor a srác elvitte, akartam csinálni egy videót, ahogy elmotorozik vele a naplementében. A baj csak az, hogy felhős volt az idő, nomeg dél körül vitte el. Ez nem is lett volna baj, csak az akciókamerám videó helyett fotóra volt állítva, így az utolsó emlékem az, hogy a ház elé kitolva áll a tuja mögött
[kép] -
vlevi
nagyúr
válasz cotag #105243 üzenetére
Ha lábon szeretnéd elhozni tőle a motort, akkor már abban a percben lenned kell kötelezőnek, hogy a kezedbe adja a kulcsot.
Én is így adtam el múlt héten. Eljött, megnézte, ment vele egy száz méteres kört (addíg a két gyerek+asszony ott volt túsznak, szóval oda mertem adni), lefoglalózta, és hétvégén már úgy jött el a motorért, hogy volt rajta kötelező. -
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #105287 üzenetére
Szerintem, ha értelmes áron rakod fel, hamar elmegy.
Felnéztem a hahu-ra, hogy mégis kb hogy mennek a V-Stromok, és lehidaltam.
2004-2005-ös modellek millió körül, 1.2milláért, satöbbi.
Nooormális???
Legjobban ez tetszik, 4 évesen konkrétan drágább mint egy új. Oké, van hozzá pár extra, de akkor is.
Felraktam az enyémet, lefotózva, ahogy szépen, szimmetrikusan, minden oldalról le van karistolva a bukócsó, lábtartó, és beírtam 850-et. Ez volt vasárnap, szombaton már le kellett venni a hirdetést, mert a srác letette érte a foglalót. Közben meg volt még pár érdeklődő. -
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #105358 üzenetére
Wartburgból van 115 lovas verzió is
[link] -
vlevi
nagyúr
válasz h_benjamin #105445 üzenetére
Túra endúrók valószínűleg magasak a 165 centihez.
Ha nem tudsz stabilan, két teli talppal megállni a motorral, akkor könnyen kerülhetsz olyan helyzetbe, amikor csak az egyik lábad ér le, az se teljesen, és magadra borítod a motort.Viszont az összes csupasz motor ideális ehhez a testmérethez. Az viszont már más kérdés, hogy csupaszon túrázni nem a legideálisabb, de a csupasz motorokból szokott lenni túrásított változat, mint pl. Honda CBF600, Yamaha Fazer, Suzuki Bandit, ésatöbbi.
De az, hogy csupasszal nem jó túrázni, ne tántorítson el azonnal a naked bikeoktól, mert vannak nem kevesen, akik ilyenekkel igenis eljárnak többezer km-es túrákra, mert úgy állnak hozzá, hogy megéri az a sokszáz (ezer km) egyenes országúton, pályán eltöltött idő, hogy új helyeken kanyarogjanak.
Első 1-2 évben úgysem az lesz a mérvadó, hogy jó-e a gép egy Nordkappra, vagy sem. Olyan motort érdemes elsőnek választani, amit vagy nagyon sokáig használni fogsz, vagy pedig egy népszerű típus, amit, ha nem jön be a stílus, könnyen el tudsz adni. Habár, szerintem most bármit el lehet adni, annyira kevés a normális használt motor.
-
vlevi
nagyúr
válasz zgospel #105491 üzenetére
Tracerre (GT-re nem) pedig 300 ezer kedvezmény van, ha jól emlékszem májusig.
Az MT10-re pedig talán 400.
Ez, ha jól emlékszem egyébként pont annyi kedvezmény, hogy idén jól megdobták az árakat, és nagy kegyesen egy ideig a tavalyi áron adják a motorokat...De a kistigris 3 milláért még mindíg tényleg jobb ajánlat. Kár, hogy itt a keleti végeken nem ismerik. De, talán mégsem, mert ahogy nézem ez azért mégiscsak használt motor.
-
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz etnies #105620 üzenetére
"Goproval és Sonyval nem nagyon lehet mellényúlni."
Csak a pénztárcába kell nagyon mélyen belenyúlni
Nekem Firefly 8SE van, fogjuk rá, hogy egynek elmegy. 4K-s felbontásra képes, de attól, hogy 12millió kockából áll a kép, az a 4K azért nem az a 4K. 1080p-ben használom, a képstabilizátor miatt. Az, hogy "használom", erős túlzás, néhányszor be volt már kapcsolva.
Tavaly ősszel felraktam a biciklire.
[link]
Ha bele akar valaki nézni a videóba, töltse le (1.5Giga), mert böngészőből nézve a Onedrive erősen lerontott minőségben mutatja. -
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz #74459392 #105720 üzenetére
Pont ma történt velem, hogy a tavaszi kabátom, aminek ilyen műanyag-selyem szerű bélése van, szépen rám olvadt. Mármint a karom, ahol a rövidujjú pólóban ezzel a csodás bélés anyaggal érintkezett, tiszta víz.
Nem motoros kabátról van szó, hanem sima utcairól.Aláöltözőből én a Lidl-st használom. Nem azért, mert ez a legeslegjobb, hanem, mert ezt megvettem, gondoltam, hátha jó lesz valamire, és egyelőre van annyira jó, hogy nem gondolkodok a cseréjén.
Ja, meg éppen most felesleges is cserélni, biciklire nem kell, motorom meg jelenleg nincsen -
vlevi
nagyúr
Nekem egyszer volt defektem motorral, de akkor valahogy olyan szerencsétlen lett a lyuk, hogy két kukaccal se sikerült rendesen megcsinálni.
Pontosabban, amikor defektet kaptam, akkor elgurultunk benzinkútra, megkukacoltuk, de másnapra leeresztett. Újra kapott kukacot, de 1-2 napnál az se bírta tovább. Végül itthon, gumisnál javult meg végleg, akkor már a téli állás során sem vesztett a nyomásból.
Pedig, amikor útközben csináltuk, akkor nem én kínlódtam vele, hanem egy olyan srác, aki már csinált ilyeneket, rendesen kipucolta a lyukat, satöbbi, de mégse lett 100%-os. Lehet, hogy volt még benne egy olyan rész, ami a csavar által ütött lyuk mellett még valahol eresztett. -
vlevi
nagyúr
válasz Novics #106021 üzenetére
Mert a víztől elveszíti a vízállóságát, azért nem szokták ajánlani a mosását.
Ritka hülyén hangzik, de tényleg így van
Nem is a sima víz a problémás, hanem a mosószerek, a hosszú ideig vízben áztatás, ami a vízállóságot biztosító impregnáló és egyéb csoda anyagokat kioldhatja. Legalábbis én valakitől ezt hallottam, akinek egyik ismerőse állítólag már látott ilyet.
Nekem van egy régi kabátom. Ha az rajtam van, akkor hamarabb lesz vizes a karom, mint a sisakplexi[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Na, hogy kicsit témábavágóbb legyen a dolog. Elvégre tavasz van, motorozzunk, ne télre való ruhapucolásos témák legyenek előtérben
Ma sikerült kb fél órát gurulnum a 900-as Tracerrel. Most sokkal jobb tapasztalatom volt vele, mint tavaly nyáron. Akkor, kb semmire nem volt időm, mert haladni kellett az előttem menővel, most viszont egyedül, saját tempóban próbálgathattam.
Az első 1-2 km-en még kicsit furcsa volt az üléspozició. Hiába néz ki úgy, mint egy túraenduró (illetve crossover, mert terepre nem jó a gólyalábakon lévő 17"-es kerék), szóval, hiába a kinézet, az üléshelyzet nagyon hasonlít egy naked bike-ra. Jóval közelebb van az üléspozíció az első kerékhez, mint egy nagy túraendurón (GS, AT, DL, ... ).És a lábtartó is olyan nakedesebb helyen van, nem teljesen lent, és kicsit előre, hanem majdnem olyan, mintha inkább hátrafelé lenne. Jobban be kell hajlítani a térdet, na, ez van.
De szerintem hamar megszokható. Amikor visszafelé jöttem, akkor már nem nagyon tűnt fel ez a dolog, akkor már nem keresgéltem a lábammal a váltót, meg a féket, akkora már kb a helyére került. Most nem is csúszkáltam az első ülésen, igaz, most átraktuk az ülést a felső állásba, ebben az állásban ugyanis az eleje kerül magasabbra, kicsit vízszintesebb lesz tőle az ülés.
Szélvédelemről nem tudok nyilatkozni, mert a próbakörön nem nagyon sikerült 80 fölé gyorsulni, de a plexi eddig minden elmondása szerint inkább csak látványelem, a fejet egyáltalán nem védi.
Szóval, lehet, hogy ez lesz a DL után. -
vlevi
nagyúr
válasz Micsurin #106126 üzenetére
"Kár, hogy ótvar idő van. "
Nézném a Superbike közvetítést, de egyelőre csak annyit látni a Spíler1-en, hogy Melandri ül a boxban, nagykabátban, a hősugárzó előtt. Assenben kb 5° van, néha ki-kisüt a nap, de amikor beborul, akkor valami havaseső féle hull az égből."egy kétkerekű verzióját szívesen kipróbálnám"
Akkor tavaly nem voltál sem kecskeméten, sem Parádon. Mindkét helyen volt MT-09, sima is, SP is. DL-650 után nagyon érdekes. A 3 henger miatt a hangja nem jön be mindenkinek, nekem nincs vele ilyen bajom. Én a Tracerre vagyok ráizgulva, mert én inkább a hosszabb gurulásokat szeretem, 183 centihez jól jön a kényelmesebb üléspozició. A DL után azt mondanám, a blokkja vajpuha selymességű. Ami persze nem igaz, mert egy 1000-es négyhengeres biztosan még simábban jár, és az is igaz, hogy pl. az új 1000-es V2-es V-Strom is jobban bejövős motorikusan, mint a 2004-es DL.
De a 3 henger az egy más világ. Tudják ezt nagyon jól, akiknek Wartburgjuk van[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Nem tudom, most hogy van, de mintha Kecskemétről a Rodeoride-tól el lehetne vinni egy rövid időre tesztmotort.
Az MT09 blokkja egyébként nem döglött alul sem. Igaz, nyugger tempóban, de 3-asban végig lehet vele csinálni a mátrai 24-as utat. Legalábbis a Parád-Mátraszentimre elágazás közötti részt. Még a hajtűkanyarokat is. Tudom, mert próbáltam. Igaz, nem direkt, hanem bénázásból, mert akkor elsőre még (14-5 év DL-ezés után) furcsa volt az üléspozició, és inkább azzal voltam elfoglalva, hogy mi merre, nagyon elöl ülök, majdnem az első keréken, satöbbi.
Ez a tegnapi, kb félórás próbakörön viszont nagyon hamar elmúlt. Igen, előrébb ülök rajta, mint a V-Stromon, de ez valószínűleg mindegyik motorra igaz lenne, a nagy túraendurókat kivéve.
A fék az kb 2 ujjas, a gázreakciók sokkal simábbak, mint a DL-en. És akkor még ott van a B mód is. -
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #106136 üzenetére
Milyen SV-d volt?
Én a régi, karburátoros Honda Varaderorol hallottam (ismétlem, csak hallottam, olvastam, de látni nem láttam) 10L körüli fogyasztási értékeket. Nnnna, az már gyilok.Ja, Tracer fogyira visszatérve.
Mennyire takarékos a Tracer 900 GT? Költséges lenne? -
-
vlevi
nagyúr
válasz bigdady #106343 üzenetére
Szerintem visszalepes.
Az mt07 kéthengeres, távolról hasonlít az sv650-re, alulról, közepén is szépen muzsikál, viszont felső fordulatszám tartományban nincs meg az ami az fz06-ban.
Akkor már inkább mt09.Én mentem tavaly parádi mindkettővel. Nem rossz az mt07, de aki rá van kattanva az 5 számjegyű fordulatszámokra, annak nem való.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Tamás9x #106355 üzenetére
Egy hónappal ezelőtt még meg tudtam volna mutatni neked, hogy milyen egy V-Strom.
Csak az alacsony koltseggel van egy kis gond ezzel a típussal, mert nagyon népszerű, és emiatt nagyon jól tartja az árát. 15 éve az ára 1.8M volt, most 800-ert elvitték 1 hét alatt, de a hahu-n vannak fenn nem sokkal fiatalabb példányok, 1M körüli áron, miközben 0km-est kapsz belőle 2.4M-ert
Viszont, ha már megvan, nem kell költeni rá.dellfanboy: na, igen, az egy másik jó választás lehet. De akkor már az mt09 is szóba kerülhet, legalábbis annak, aki bírja a szakad kipufogós Wartburg hangot (nekem teccik) A duke mellett az szól, hogy Mattinghofenben belepakoltak mindent, amit a helyi elektronikai bolt polcán találtak.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #106368 üzenetére
Te is fehér frottir zokniban nyomod a pedalt, hogy ne karcolodjon össze????
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #106371 üzenetére
Küszöbre lépni szerencsétlenséget jelent :)
-
vlevi
nagyúr
válasz Tamás9x #106387 üzenetére
Szerintem nem veszek egy ideig V-Stromot.
Sok mindentől függ, hogy mi kell a hegymenethez.
Fel lehet menni a Transzfogarasra 125-s MZ-vel is, de valahogy a DL-el szerintem élvezetesebb volt
Igazad van, nem feltétlenül kell 70+ lóerő hozzá, az első V-Strom is csak 67, az újak 71[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #106391 üzenetére
Hát, igen, ebben az árban nem sok választás van.
Pegaso, XT600 (esetleg 660), KLE.
Ja, tényleg, a Freewind.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #106413 üzenetére
Hát, a platón felborulni nem fog, az biztos
Nem tudom, de, ha a műanyag kanna alá beraksz valami gumi lapot, akkor nem fog kidörzsölődni, mert a gumi felfogja az súrlódást. Írtad, hogy fennhagyod a csomagrögzítőt. Arra én tennék kétoldalas ragasztóval gumicsíkot, akkor biztonságban lenne a kanna.
Gondolom.
Vagy, tudom ajánlani a Givi E360 dobozt, ezt tapasztalatból mondom, hogy légmentesen zár.
Elindultunk reggel a hegytetőről, mire leértünk, behorpadt a légnyomás különbségtől, alig bírtam szétfeszegetni. Kár, hogy nem csináltam róla képet. -
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #106435 üzenetére
A gyári se néz ki jobban.
-
vlevi
nagyúr
válasz baboss #106636 üzenetére
Itt keleten most szakad az eső. Egész nap.
Ha holnap szikrázó napsütés és 25 fok lenne, az erdőben akkor is tiszta takony lenne még az út.Ha majd egyszer elindulnal Lillafüred felé, akkor próbáld meg Pasztó, Mátraszentimre, Parád, Sirok felé. Majd visszafele kipihened magad a 3-ason :)
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz PRDZsolesz #106814 üzenetére
"Első nagymotorja lenne az illetőnek"
Velük van tele a Youtube
[link]Persze nekem is volt első nagymotorom, szerencsére nem ilyen volt az első utam, de tényleg benne van az emberben az ideg, ha ismeretlennek kölcsönadja.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #106838 üzenetére
" Minimum 1000-es gép kell..."
Akkor én b***hatom a Tracer900-at
Sokan azért meglepődnének, hogy alacsony fordulatról mekkorát tol egy 650-es V2-es. Jó, tudom, magasabb fordulaton meg nem történik semmi, mert a nyomatékcsúcsa közepes fordulaton van, de éppen ez a jobb, hogy a gyakrabban használt tartományban több az ereje, mint egy sor4-nek.
A három henger meg valahol a kettő között.Na, de, hogy jó hírt is mondjak.
Itthon van az új gép !
Tracer900, vadiúj, 2019-es évjárat, bordó+ alapozó szürke.
Olyan mint ezen a képen , csak most nálunk éppen esik, ezért nem nagyon van kedvem fotókat készíteni róla. -
vlevi
nagyúr
válasz -Mike- #106849 üzenetére
Szia!
Nem, nincsen haspáncél.
DL-en se volt.
Mivel sosem jártam a V-Strommal terepen, de még földúton se nagyon, így bevállaltam a Tracert, a DL1000 helyett. Az lett volna a másik kiszemelt, de a kb 30-40kilóval kisebb súly, +15 ló, és persze a 3 henger különlegessége győzött.
Az sem ért meglepetésként (mert már több tesztkört mentem vele vásárlás előtt), hogy nem olyan terebélyes, mint a DL, illetve, hogy a tükör , de főleg a plexi inkább csak dísz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 5
- Milyen házat vegyek?
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen