- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- UHD filmek lejátszása
- Hajlított gamer monitorral támad a TCL
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
válasz Dexar007 #31963 üzenetére
Megnézve a videót azért nem mondanám, hogy a miénknél nevetségesebb lenne a japán vizsga. Lehet élesben ott is megkövetelik az irányjelzést, de ettől függetlenül vannak olyan feladatok amik itt is ráférnének a tanoncokra. Például az emelkedőn való megállás/elindulás vagy rögtön az elején az egyensúlyozás. Amikor én csináltam a korlátlant egyből az volt a vicc, hogy a beugró feladat annyi volt, hogy meg kellett tolni 8-ason a motort. Persze akkoriban a 60kg-ommal nem volt olyan vicces, de visszagondolva a feladatnak sok értelme nem volt.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
.mf
veterán
válasz Dexar007 #31963 üzenetére
A japán hogy lenne nevetségesebb, mint a mi rutin-vizsgánk? Pont ellenkezőleg, tartalmazza mindazokat az elemeket, amiket a miénk, méghozzá keményebben (szlalom -- szűkebb kanyarokkal; kigyorsítás felváltással és vészfék is megvan; bólya helyett egy sokkal keskenyebb palló); s ezen túl olyanokat is, amik a magyarban nincsenek, de kellenének (megállás és elindulás lejtőn fel illetve le; egyenetlen terep; vészkikerülés; felfestések, lámpák, stb). Szóval pont, hogy ahhoz képest a miénk nevetséges.
Bogyó: pedig indexelt rendesen, nézd meg jobban, figyeld a bal kezét. Az első másfél percet megnéztem, mindegyik "úti" kanyarodáshoz indexelt (csak a szlalomhoz nem).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Xaels
félisten
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Dexar007 #31988 üzenetére
Kézzel indexelni már nálunk sem kellett: tavaly a vizsgán kérdezte a vizsgabiztos, hogy karjelzést fogok adni, vagy indexelek. Az utóbbit választottam, mivel hogy úgy gyakoroltam...
(#31991) Xaels: rutinvizsga legelső feladata a "nyolcas tolás". A1-en nem volt, csak a nagyobbakon. Van még dupla nyolcas, a második (?) rutingyakorlat pályájának végén is.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
-
vendingo
veterán
válasz Dexar007 #32297 üzenetére
Nem tudsz mit csinálni, ha a kiindulási ponttól 800+km az otthonod. Vagy megszállsz 1 éjszakát valahol, vagy hazatepersz. Nekem az utóbbi jobban bejön.
Látnod kellett volna a teneres arcát tavaly, amikor kiderült, hogy pályán megyünk haza (1000+km)
Inkább elindult egy nappal korábbanCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Pocee
senior tag
válasz Dexar007 #32317 üzenetére
Akkor Neked jól megy Nekem most kellett mert máshol volt legarázsolva és elfelejtettem levenni az egyik sarut és az imo lezabálta,úgyhogy valszeg kuka lesz,de még teker mióta fel lett töltve,amúgy hosszú téli állásokban szoktak azért csepptölteni vagy egyszer kétszer rátölteni,hogy ne merüljön.
Mr.Brightside
-
Daywalker
addikt
válasz Dexar007 #32393 üzenetére
Jó, annyiért van az enyémhez is, kínai noname, de akkor azt felejtsd el szépen...
Csak gyári, EBC vagy Brembo (esetleg még 1-2 márka, Lucas stb) jöhet szóba, a többi egy kalap szamócát sem ér.
Autóval ne hasonlítsuk, teljesen más piac...ott megy a többet értékesítünk kevesebbért dolog. Ott Brembo tárcsát veszek én is gombokért, de motornál a Brembo és a gyári is egy árban van."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
-
.mf
veterán
válasz Dexar007 #32634 üzenetére
Hol is írta ezt?
"Aztán jöttek a "száraz" kenőanyagok, mint pl. a PTFE (politetrafluoretilén; a szimeringhez hasonlóan "magyarul" Teflon(R)). [...] Én szeretek a motorral vacakolni, de mostanában erre nem nagyon van lehetőségem, ezért én a száraz kenőanyagot használom."
== teflonos láncsprayt használ.
Mondtam már: láncspray, pont.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vlevi
nagyúr
válasz Dexar007 #32678 üzenetére
Szerintem az a beépített hangrendszer
Amúgy erről jut eszembe, a Discoveryn az autókereskedők vettek valami lengyel rettenetet, kábé a régi wartburg, vagy még annál is rosszabb. Ők jártak úgy, hogy a dinamó nem bírt annyit tölteni még nyélgázon se, hogy a gyújtás és a világítás együtt tudjon működni Ami csak azért gáz, mert majdnem egész európában világítással kell közlekedni
Aztán átvezetékezték az egészet és raktak bele egy rendes generátort a dinamó helyett.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Dexar007 #32820 üzenetére
Legjobbakkal is megesik...én is így jártam anno aznap, amikor megvettem a motort, annyi különbséggel, hogy én már leszálltam, épp hátat fordítottam, amikor valami fura hangra lettem figyelmes. Még alá tudtam ugrani Azóta már a helyes technikát alkalmazom
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Dexar007 #32822 üzenetére
nekem nem volt ekkora arcom azért, hogy ilyeneket mondjak, mikor persu, ali meg lajcsi emelték le rólam a fézert anno a benzinkúton....
nekem ez beépült, én már csak így szállok fel és le a motorról, másképp nem is érzem biztonságban magam fel- és leszálláskor. kb én vagyok az egyetlen a környezetemben, aki így csinálja, a többiek még pöffeszkednek meg rúgdossák a kitámasztót leszálláskor. párszor már röhögtem hangosan, mikor láttam a dőléseket. hiába, nem tudok azonnal rohanni segíteni a röhögés miatt, van pár másodperces késés...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
válasz Dexar007 #32822 üzenetére
Én sem így csinálom, holnap megpróbálom. El még nem döntöttem, de volt már, hogy megrántott és picin múlott a borulás. Mindezt télen a garázsban.
Még nem volt megcsinálva a kormányütközőm, addig tartózkodtam a kormány végállástól, de már jó.
Amikor az ember 3x próbál elindulni és mindig lefullad. Mondom mi a f van? áá semmi csak az oldalstender maradt kint.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Dexar007 #32855 üzenetére
már ne is haragudj, de ez a te hülyeséged. nem fog megváltozni egy motoros társadalom a te kedvedért meg azért, mert rosszul értelmezel egy mozdulatot...
én is sokszor köszönök lábbal, motorosnak, autósnak egyaránt, mert két kézzel fogom a kormányt. kalimpáljon a kezével aki akar, én nem szoktam alapvetően. motorozol, két kézzel fogod a kormányt.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Dexar007 #32857 üzenetére
ha motorozom, akkor odafigyelek és nem engedem el a kormányt, teszek rá, ki mit gondol. de gyere utánam a hungárián csúcsforgalomban, ha tudod követni a tempómat, akkor ügyes vagy és gyakorlott versenyző a darálóban
továbbra is nálad a hiba, nem azokkal akik lábbal köszönnek. a cikk meg konkrétan egy ökörség. nyomorulttól nyomorultaknak. rengeteg a félkegyelmű, debil, retardált, folytathatnám, de minek...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Dexar007 #32857 üzenetére
digit:
ami pedig a kétlábas köszönést illeti, ami egyébként inkább kigyorsítás, mint köszönés, azt jelenti, hogy így terhelik a hátsó tengelyt az optimális kigyorsítás érdekében. drag versenyen rajtnál ez jól megfigyelhető, de mozgásban is szokás, ha valaki tényleg nyelez és visszadug pár fokozatot és minimálisra akarja venni az ilyenkor fellépő egykerekezés fennállását.
semmi rossz nincsen benne, sem a kétlábas, sem az egylábas jelzésben, ha lenne az egylábasban, azt úgyis tudni fogod, ahhoz baromságot kell, hogy elkövess és veszélyeztesd a másik motoros épségét. ne dőlj be a hülye cikkeknek meg szövegeknek....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Dexar007 #32860 üzenetére
nem kell köszönnöd és nem kell foglalkoznod azzal, hogy ki mit gondol, hogy megsértődik e vagy sem a másik. motorozz és a biztonság az első a németeknél beakarták tiltani konkrétan az integetést baleset megelőzési okokból, de asszem végülis elmaradt. feltételezem azért, mert pár balesetnél kiderült, hogy ez okozta a balesetet. nem lepődnék rajta, hogy ez valóban így volt.
ha mindenképpen kell, biccents egyet, aki akarja, úgyis meglátja, mert az ilyen amúgy is figyeli, várja a mozdulatot. érdekes ennek is a pszcihológiája egyébként.
én biccenteni szoktam, vagy refizni egy pillanatra, ha olyan helyzetben vagyok, de ha éppen nyakig benne vagyok a gépészkedésben, semmi ilyenre nem figyelek, nem érdekel, 10 autót kell figyelnem egyszerre, meg ami még van, nincsen idő hülyeségekre. autósoknak szoktam lábbal köszönni elsődlegesen. de én soha nem láttam még motorosok között sem konfliktust a lábbal köszönés miatt. főleg akkor van lábbal köszönés motorosok között, ha nagy a sebesség különbség és az is nagyobb sebességnél. légáramlás az oka, meg a biztonság, 200 felett nem fogsz kalimpálni a kezeddel, de a lábad leengedheted a lábtartó konzolról[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Dexar007 #32862 üzenetére
de miért foglalkozol ezzel? nem vagy hülyebunkómotoros, az meg, hogy ő mit gondol... na és? ne akarj mindig mindnekinek megfelelni, úgysem fog menni, ez nem természetes te csak élvezd a motorozást és azt csináld, amit te érzel helyesnek és jónak
ha bezúgok csopperes srác mellé pirosnál, átnézek, bólintok, mind motorosok vagyunk. ok, nem lát semmit, mert szívárvány plexim van, de ettől még biccentek, ha van időm. nem biccent vissza? nem baj, nem zavar, nem fogok morogni rá, hogy hülyebunkócsopperes. nem várok el senkitől semmit. csak magamtól....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Pocee
senior tag
válasz Dexar007 #32862 üzenetére
Kicsit túlliheged ezt a témát,nem köszönsz és kész,de aki köszön valamilyen formában,még ne legyen bunkó mert pont a lábát emelte meg,és amikor pl jobbra döntök biztos nem veszem el a kezem a kormányról,de lábbal biztonsággal tudok jelezni.Semmi baj nincs a köszönéssel,régen mindenki köszönt,mert régen az emberek összetartóbbak voltak,most ha valakit szurkálnak az utcán elsétálnak mert "nem is ismerem minek segítsek"...remélem Te nem ilyen ember vagy.
Mr.Brightside
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Dexar007 #32857 üzenetére
A cikk hozzászólásai közül egy remek idézet: magunkra ismerünk?!
Dietmar Wischmey: Krómozott tojások
Plattengüllében egy kis északnémet faluban, ahol a szerecsenjuhok és a kotlóstyúkok jóéjszakát köszönnek, lakik Günther, a traktoros, aki járgányával a sík barázdákkal küszködik és a sík vidék közepén mindig a helyzet magaslatán van. Günther most végre a motorozásról fejtette ki nagyjelentoségu értekezését.
- Most, hogy mán künn ölég hideg van, ezek a muanyagtökfödosök még mindig rohangásznak a tájon át pléhkecskéiken. Általában olyan gyorsan elhúznak, hogy az ember nem is igazán figyelheti meg, mifene szorult a virgácsaik közé. Hát ezér elmesélem gyorsan nektek, miféle durrogó túrók vannak egyáltalán az utcán.1. A mopedos, a legalsó kategória
Vagy harmadszor vonták be a jogsiját vagy túl csóró, hogy letegye. A legszívesebben a szupermarkecba püffög el a szúnyogriasztójával, telepakolja a vaklizó utánfutkosóját krumpliszirommal és olcsó sörrel. A hétvégén, ha éppen nem csipszet zabál, a moped könyökcsövit furészeli le, hogy a montenbájkosokat kiakassza. A legmeredekebbek azok a moped-idióták, akik ócska roncshalmazukat ezer visszapillantóval és szorös farokkal úgy telepakolják, hogy ellenszélben alig tudnak állva maradni. A legfobb vágyuk ezeknek a szegecsfejueknek, hogy eccer mopedjükkel az autópályán lehessenek a közlekedés hosei.2. Az MZ-s
Megszálltövezeti jármuutánzatát jó néhány évvel ezelott vette, amikor még a Sachsen-Harlit a Neckermannál tapizták. Neki aztán tökmindegy, hogy kétütemu tökgyaluja olyan ronda, mint az éjszaka és a tank úgy ül a tetején, mint egy rákos daganat. Ez azért mindegy neki, mert o maga is ronda, mint egy halott görény sminkelés elott. A csülkein többnyire gumicsizma, aztán sárga gumigatya az útépítoktol - tuggyátok, eshet is. Fölül pedig a hosszú anorák az áruházból. A sisakot egy havertól kapta, aki már háromszor nekivitorlázott vele a védokorlátnak és már kalap szart sem ér. Ezzel a szerkóval ronygol szombatonként a Honecker-láncfurészén a dizsibe vagy buzölög a fagyizó elott és csodálkozik, hogy a pulykák még a seggükkel se néznek rá. Amióta a zóna Németországhoz tartozik, a kétütemubarkácsok összeszegecseltek egy új kecskét. Ennek angol neve van, osztrák motorja és úgy néz ki, mintha egy koreai ámokfutást rendezett volna a dizájn-részlegben.3. Az endurós
Négy év óta, amióta a lakótelepek és a szemétlerakók miatt már alig van terep, ezek a bütykösgumijúak röhelyes módon, de csak a közeli fagyizóba kolbászolnak. Ha éppen nincs rajtuk a teljes szerkó, akkor trikóban és rövidgatyóban száguldoznak a városon keresztül és szednek össze egy pár tökös horzsolást, amikor párszor betont fognak. Valamennyi arról álmodik, hogy egyszer muanyagtökgylujával átszeli a Szaharát, de ebbul sose lesz semmi, mert egyik közülük mindig a spitálba fekszik, mert tökeit a magasra szerelt kidurrantó megsütötte. 4. A Goldfinges Legnagyobb álma a motorkerékpár - mint beépített konyha. Ül a hájas mubornyergen, hátul a mama és a fölso kofferbúl az uszkár gúvasztja szemeit. Elül-hátul beépített CD játszón nyomatja a kauntrizenét. A hétvégén azon töri a fejét, hová tunna még valamilyen készüléket beépíteni vagy mit tunna még tölgyfaerezetu fóliával beragasztani. Így aztán a tank mellé már beépített egy mikrohullámú sütot, a kormányra egy videorekordert, (Jaj! - a szerk.) de azt már nem tuggya, hová helyezze el a kávéfozot anélkül, hogy a mosogatógépet újból le kelljen szerelnie. A tipikus Goldfinges úgy 40 és 60 között van, az ido kissé megszínezte a haját és legszívesebben a tökeit is bekrómoztatná.5. A Herlis
Régebben mindegyik boxert hordott magánál, a bádogkecskérol mindent leszereltek, ami valahogy muködött, a maradékot pedig mattfeketére fújták. Az agyukra legszívesebben Wehrmacht-sisakot pakoltak és 3 Herlisnek több büntetés volt a púpjában, mint ahány évig egy teknoc él. Azok a szép idok elmúttak. Ma a Midlife-Crisis puffog keresztül az ósdi városon polisz-sityakban meg franclis bordzsekiben. A farmis alatt az új Herlisnek bokszológatyája van Herliemblémával, sot otthon a rötyipapíron is amcsi zászló és nagy 1-es van. És, mint fogorvos vagy reklámszakembró kell dógoznia. A roncshalmazán mindent bekrómoztatott, még az ülést is, aminek a bure hegyikecske pöcsérol vagy hunnan származik, mindenesetre kurva drága és szuper érzékeny. A Herli vagy az Olasz elott áll vagy a márkakereskedonél javítás céljából. Végszükség esetén motorozik is, de csak ha nem esik az eso. A meno Herlis már ifjúkorában Herlin akar rongyolni. Ez foleg abbúl adódott, hogy ifjú korában egy csajoknak való Solex-mopedja vót csak, miközben a haverok a pulykákat Kreidler-Mustanggal dobbantották meg elole. Akkor megfogatta, hogy eccer mindet elképeszti a Herlijével. Most 45, megvan a kurva drága krómbringa, a szépséghiba mindössze az, hogy az egykori pulykák inkább Opel Vectrában horpasztanak. Szép kis disznóság!6. A rizskályhás
Fo, hogy gyors legyen, fo, hogy sok színes muanyag legyen rajta. Hogy hová ronygol, úgyse veszi észre, mert csak a fordulatszámmérore gúvaszt száguldás közben és kurva dühös, ha egy-két hegyi utatlezárnak elole, ahol szívesen holtraszáguldotta volna magát. A hétvégén legszívesebben elrohan 800 km-t, megiszik egy kávét majd elhúzza a csíkot haza. Rajta minden rohadt modern, még az alsógatyája is az urkutatásból származik és elöl farokprotektor van benn kevlárból. Egy olyan országban, ahol nincsenek közlekedési lámpák, biztosan megorülne, mert nem tudná minden kétszáz méteren rikító muanyagkecskéjét úgy felágaskodni hagyni, hogy szegény pára 5 centivel megnyúlik.7. A BMW-s
Ezekbol többféle van, akiknek egymáshoz semmi közük. Van az idosebb, aki szerzett egy szép kecskét, most minden szombaton kiáll a garázs elé, átfut egy nedves ronggyal a tankon és legfobb gondja, hogy inkább ot karcolják meg, ne a motort. Aztán vannak, akik a hetvenes évek végén szert tettek egy 1000-es boxerra, teljes áramvonalidommal és legszívesebben minden hét végén elbútoroznának az északi sarkkörre, hogy egy újabb címkét tapaszthassanak az oldalkofferra. De mivel ezt koruk nem teszi lehetové, ezért úgy tesznek, mintha a sarkkör a garázs elott lenne és ezért egy markolatfutést építenek az ezresre. Mikor a K sorozat kigyütt a piacra, az összes boxeres tök szarnak találta, mert úgy csöpögött, mint a mosógép centrifuga-üzemben. A legmenobb aztán a K1 volt, a világon a leggyorsabb fogpasztástubus. Akkora körön fordul, mint egy teherautó és úgy be van burkolva, mint egy román motoroller. Ha egy R50 mellé állítod, akkor azt kell gondolnod, hogy valamikor a 80-as években a földöntúliak vonultak végig a BMW fejlesztési részlegén. Az ellenkezoje volt az utóbbi években az R100R, az úgynevezett klasszikus boxer, ami aligha néz ki klasszikusnak, inkább úgy néz ki, mintha az R75-öst indiai licenc utánépítették volna, viszont jobban megy, mint az öreg gumitehén, ezért aztán olyan sokat eladtak belole, hogy a BMW motorosfonökét menesztették tervenfelüli teljesítés miatt. Ezt a kecskét úgy szétkapkodják, mint a banánt Magdeburgban, mer úgy néz ki, mint egy igazi motorkerékpár és nem úgy, mint az agyonkrómozott betonreszelok Amerikából. És még 10000 márkával olcsóbb is, mint a milwaukee-i rozsdánakvaló. Csak azt nem tudom, mi a francért építenek mindig újabb boxert, mikor a régi is tök jó volt. Errol még nekem sincs halványlila dunsztom se, úgyhogy errol kérdezzétek a fritzeket a BMW-nél.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby elektronika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- EA Sports WRC '23
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs