- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
Aktív témák
-
Boci_83
őstag
Már cseréltem fékolajat is. Az alap. Hanyadt is estem az árától!
Mondjuk én 1950-ért vettem. Mondom a csajnak mikor beütötte, hogy ez nem az olcsóbb féle úgy látom.**********
-
Integra
titán
válasz Boci_83 #25452 üzenetére
vicces árak vannak
bementem a kawa boltba ahol állítólag fuchs-ból van láncspray, nem volt már, valam c betűvel kezdődőt forgalmaznak, piros csomagolású, és 4300pénz...
mivan?! a fuchs is csak 2600..
hihetetlen azért...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
jasszer
őstag
Épp most váltunk privit Persuval, ha megkapom holnap reggel a (legújabb) ígéret szerint a motoromat akkor biztosan megyek, de ha megint csúszik a dolog akkor értelemszerűen nem. Ha gondolod neked is küldök smst/felhívlak ha reggel kiderült hogy mi a sztájsz.
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
jasszer
őstag
Szerintem inkább délután lesz belőle.
Reggel beszélek a szerelővel, ha már 9-kor át tudom venni a motort az nem rossz, utána haza kell mennem beöltözni (azaz otthonról kb. 10-kor indulnék), onnan meg Persuval találkozva irány Kakucs. (így legjobb esetben is 11-re érnénk ki).
Te meddig érsz rá?
P.S.:
Nyitva tartás: 08-18 - óráigPályahasználati díjak (gokart, motor, robogó)
08-18 óráig : 6000 Ft
13-18 óráig : 4000 Ft[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
bajnokpityu
félisten
ótóknál egyik legjobb fékbetét-gyártó a textár.mondjuk fékfolyadékot nem hsizem h maga gyárt
Gabo:de krosszosabb motorok nem első kerékről veszik a sebesség jelet?
sportmotorok jó ideje mind első lánckerék tengelyéről,igy áttételmódositással bukod az órát is.eleinte a ghostrider K1es ezres gixere is ezért mutatott olyan sokat.haver aszongya,neki van olyan motorja.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
[Vazz]
tag
válasz jasszer #25463 üzenetére
Ha mentek kakucsra, akkor érdemesebb délelőtt mert akkor nincs senki. Ma is voltam, egyig a madár se járt arra, azaz tiétek a pálya. Ha 11-re mentek akkor is ki kell fizetni az egésznapit mert csak egytől 4k. Mielőtt mentek hívjátok fel a pályát telón és kérdezzétek meg lesz e azon a napon verseny vagy karbantartás, nehogy potyára mennyetek.
-
[Vazz]
tag
válasz jasszer #25468 üzenetére
viszont az a kétkát biztos lemotorozod mert általában nincs senki, aztán egyre jönnek a kemény arcok, supermotosok, egyéb motorozni tudók aztán nagyobb lesz a forgalom is. + délután mehetnek a gokartok meg a kicsik a kismotorokkal aztán óránkét 20 perced lesz motorozni vagy ha cask kettőbe van osztva akkor 30-30perc.
-
Boci_83
őstag
No megszületett a mostani [link] is. Fel akartam tölteni az egész 20 percet, de Youtube-ra csak 10-et lehet. A Kawással sokat mentem együtt, máskor is összekeveredtünk előtte.
Amúgy így visszanézve látok néhány dolgot, amit legközelebb nem így fogok csinálni, és még mindíg nem bízok kellőképpen a gumikban.
Nem pocskondiázni nagyon. Na.**********
-
Boci_83
őstag
válasz Gergello #25471 üzenetére
Az, mert gondom volt a töltéssel korábban. Ma vettem le.
ALI_G Hát már a 200-as után fékeztem legtöbbször, de ez már a vége felé van és itt már az összes fékezés az volt hogy tövig húztam az első féket, mindenféle fokozatosság nélkül, de olyan volt mintha egy szivacs lett volna az egész. Bánom hogy nem fényképeztem le a féktárcsát.
[ Szerkesztve ]
**********
-
veterán
válasz Boci_83 #25473 üzenetére
Jaaaa, hát, hogy magának pályázni kell a vas, az más.
Akkor alap az 5.1, meg a fémfékcső ugye ( ), de az uborka-szeletelős tárcsa sem egy utolsó dolog a lötyögős fajtából.Meg fogyjál le 70 kilóra, akkor kevesebb lendületet kell elfűtenie a féknek
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #25466 üzenetére
Ezt nem tudom hirtelen megmondani,elképzelhető.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Boci_83
őstag
Mondom hogy multiméter!
Rá volt kötve állandóan az aksira, amikor elindultam vele motorozni, mindíg bekapcsoltam és folyamatosan "monitoroztam" a töltésemet. Korábban megpuklisodott az aksim, azért volt rajta, mivel mindenki azt mondta hogy semmi baja a fesszabinak a töltés jó, de egyesek szerint csinálhat olyat hogy ha túlmelegszik akkor nem jól szabályoz, ezért kis időkre túltölthet, 10-15 perc, vagy ki tudja mennyi, és ha akkor sokkal többet tölt attól lehet hogy megpurcan az aksi. Na már most mentem vele vagy 1000 km-t de egyszer sem ment feljebb, állandóan ugyan annyival tölt. Amikor a felvétel készült azért nem volt bekapcsolva, mert bepárásodott, nem jól működött a kijelző, és nem akartam hogy tönkre menjen.
Tegnap amúgy le is szereltem.**********
-
jasszer
őstag
Alival ma kimentünk Kecsóringre, fasza volt. Az első néhány órában csak ketten köröztünk, aztán jöttek még páran és csúnyán lealáztak minket egy Derbivel... 5 rugóért egész nap kötetlenül azt csinálhatsz amit akarsz, teljesen jó a pálya burkolata is (bár nem olyan patika mint Kakucs), van egy-két érdekesebb kanyar is, sz'al...
P.S.: kb. 6-7* megjártam a pálya melletti füves területet, kétszer majdnem katapultált a motor a célegyensre ráfordítóban (nem értem hogy nem estem el), aztán elkapott a jégeső.
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Mr.Grincs
veterán
Erre esetleg valaki?:
HELP!!!
Pitbikeot akarok venni, ki is néztem egy faintot. De inkább a rendőrökkel lenne a gondom. Mit szólnak rá? 125 ccm is amit néztem nekem meg B jogsim van. Lehet rá kötni boztosítást?
Ha rakok rá lámpát meg féklámpát és biztosítást ktötök rá akkor is szopatn fognak?
A blokkon van egy 125 ccm felírat azt lefelxelném. Egy pár mmteres öntvény./ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
jasszer
őstag
válasz Boci_83 #25485 üzenetére
Ne is mondd... szétb*asz az ideg. Mivel Diósdon van a szerelő az "inasa" behozta Pestre a motort utánfutón, átvettem, stb. 10 percig még reménykedtem (szokatlan volt a saját motorom, mivel bő egy hónapja nem ültem rajta), de aztán egyértelművé vált hogy pontosan ugyanolyan szarul esik a fordulat, mint mielőtt beadtam a szervizbe, hiába cserélt rajta szelepet+szelevezetőt, semmi különbség. Kedden megyek Diósdra focizni, előtte benézek hozzá, lesz miről beszélgetni...
P.S.: hab a tortán, hogy megkértem hogy feszítsen a láncomon (a topiktalin kicsit megnyúlt, de nem volt időm megcsinálni), mondta hogy oké, meglesz az is. Elindultam ma Kecskemét felé, fel sem merült hogy gáz lehet vele, ehhez képest istentelenül csörög, megnézem, persze lóg mint a takony. Begurultam az első szervizbe (a szerszámkészletemben nincs ekkora kulcs), megcsinálták 10 perc alatt, tiszta sor, nade: jó fej volt a srác, rámért a guminyomásra... egyik 1,3, másik 1,5 bar. Na b+... mikor leadtam legalább 2 volt mindegyikben, előtte fújtam. No comment.
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #25494 üzenetére
jaja, kéne rá időt találni.
ha ilyen fos esős lesz hétvégén, én elcaplatnék délelőtt
voltál már?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
jasszer
őstag
válasz TayRol #25491 üzenetére
Mindenképpen érdemes. Egyrészt jó móka, másrészt többet lehet vele tanulni mint egy év kocamotorozással, simán megéri azt a 4-5-6 ezer forintot. Már egész jól tudok fékezni kiszáradt füvön, meg nyílegyenesen áthajtani a rázókövön.
Ali: Végignyomtad becsülettel zárásig?
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
ALI_G
veterán
válasz jasszer #25497 üzenetére
Igen, zárásig voltam, sőt még tovább is Már úgy kotortak le
Ez bármikor megéri ezt az 5000-et. Én úgy érzem és saját tapasztalatom alapján mondom, hogy 1 kilóméter versenypályán felér 100 km-rel az alföldön! Ha mátrában laknék akkor lehet csak 10-et, de akkor is! Annyi gumit felszedtünk mint atom, simán elmelegedett a gumin egy 30 perces etapon, legalább is én már olyankor éreztem némi bizonytalanságot, egyszer kigyorsításkor volt egy kis power slide, de minimális, egyszer 3-4-es kanyarkombinációban elcsukott gáznál indultam meg kifelé egy csöppet, de én állat még beletoltam egy hasonlóan erős kört, hogy biztos a gumi, vagy én bénáztam el de a gumi kezdett megforrni. Komolyan nekem sütött a széle mikor megfogtam, de NEKED IS! állatok voltunk. -
ALI_G
veterán
Na akkor a mai nap az én szemszögemből. Reggel kiderült, hogy nem jön persu. szopás, de azért jasserrel nem hagytuk ki. Oda felé féltem, hogy elkések ezért vertem neki rendesen, mert Szeged után akkora volt a dugó mint ha pesten lennék. A végén belekóstoltam már abba a kettessel kezdődő km/h-ba, de ott már üres volt az út Jasser eltévedt de meglett. Kimentünk ,fizettünk, felhajtottunk a pályára és hozzám képest a GS-sel űridőt nyomott a srác. Basszus 10 körönként legalább 1 kört vert rám a srác. Pislogtam is az első két etapon, hogy hogy lehet ennyivel menni, mikor itt a fasza gumim, kanyarban ledöntöm (első etap után is végig volt már gumizva majré csík nélkül a gumi). De mindig amikor megelőzött nem bírtam tartani a tempót.
3 etapon előtt szállingóztak a Talmácsis gyerekek meg jött ducati 999, CBF600 (csaj!), kawasaki akármi, meg még egy suzuki talán. Na de ők még nem jöttek fel csak a talmácsiék. Na itt már 50 kör bennem volt és hirtelen feljavultam, de nagyon, első pár körön gyorsultam vagy 5 másodpercet egy körön legalább kezdtem megtalálni a pöpec íveket, de tényleg ehhez képest eddig nem is tudom hol kóricáltam, meg nem találtam hogy hova kell nézni, hol húzhatok kövéret, a sikán se ment. De itt magamra találtam, végre mentem olyasmi időket mint jasser, itt már csak 1 kört kaptam 30 perc alatt és ÉLVEZTEM minden kanyart. Fájdalomig gyötörtem testem, hogy kijjebb rakjam a kanyorkban piciny porhanyós testem
Így a 4. etapon amikor már feljöttek a többiek is igazán képben voltam (kb 80 kör után) és közel apait anyait beleadva, saját tudásomhoz mértem közel határon már én veregettem a kawásat aki nem ment szarul és a ducatis sráccal aki mérföldekkel tapasztaltabbnak látszott, a kanyarokban tudtam tartani a tempót. Egyedül a célegyenesben ment el nekem kicsit jobban.
5. etapon már nem volt ott jasser, mert mennie kellett de basszus a kisebbik talmácsis gyereket elvertem lemotoroztam az igaz 100 lóerő VS 10-20 de kanyarban mentem el neki. Nagyon örültem, hogy elértem azt a szintet amire vágytam, faszán tempósan be kanyarba, amint lehet csumagáz kifelé, picifék, beenged stb és minden ívet lekoppintottam a talmácsis kölykökről szóval tuti-tuti-tuti
köszönöm, hogy elolvastadps.: amint lehet megyek ki megint. Nem mellesleg sokkal technikásabb pályának tartom kakucsnál (most) a kecsóringet, mert szopatósak a kanyarok
Videót meg majd feltolom. Sajnos csak jasserról van, de majd next time remélem lesz valakinél felfabrikálható is.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest