- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Plazma TV topic
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- Apple asztali gépek
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Fujifilm X
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #24493 üzenetére
hát de, pont ezért szeretne fesziteni
Bocsi:ha úgy működik a feszitőd,ahogy a kisCBReké,akkor van tippem:
csak akkor hangos,amikor frissen beinditod?akkor közepesen nyúlt meg a lánc
ha utána is,akkor erősebben.gyári állitási lehetőség nincs rajta.gányolással lehet segiteni rajta, 8as anya befér a feszitő és a gomba(ez a neve) közé.
én svájci CBRt vettem ilyen megoldással.eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
-
Integra
titán
válasz TayRol #24504 üzenetére
rettenetesen, engem úgy kellett lekönyörögniük a motorról, hogy most szünet van..
egyszer már leraktam a vasat a földre, egyszer majdnem lerepültem motorral a pályáról szlalomnál a végén, és párszor már egykerekeztem is szintén szlalomnál kigyorsításkor. király volt egykeréken átdobni a motort, tiszta dzsípí feeling
jó, hogy tudatosan lehet feszegetni a határokat, saját motorral azért ezt nem csinálnám ebben a formában, mert tuti csilingelt volna a szemem előtt a dolcsijel...és nem azt mondják hogy ne tépjem a motort, mert látják, hogy az alapok már mennek, hanem finomhangolnak, csiszolnak és azt mondják, hogy hogyan csináljam, hogy noha agresszívan szlalomozom, de mégis folyékonyabb legyen az egész, harmónikusabb.
pl nálam az a gond még mindig, hogy szlalomnál sokkal inkább arra figyelek, hogy mikor adom vissza a gázt és nem arra, hogy mikor veszem el a gázt és hátsó fékezem. mert utóbbi adja meg a harmóniát és nem előbbi.a 180 fokos visszafordítóknál is mit szenvedtem, te jó ég.. mire megtaláltam az ívet, és hogy hova és mikor kell nézni.. de aztán mikor ráéreztem, onnantól fogva már gáz fék kanyar és jöhetett a következő, királyság. a jó ég a megmondhatója annak, hogy ezt mikor tanultam volna meg helyesen, ha nem jövök ide...
vészfékezés összehangolása. a legjobb féktávom fél motorral volt a végén több, mint az oktatóknak, úgyhogy ezt nagyjából sikerült párszor összehozni. a hátsó féken nagyot bukhat a történet, ha azt elrontod a féktávod is szar lesz. meg a progresszív fékezés lényegét is végre megértettem
és akkor a kitérés. na itt mind megszívtuk. mindegy, hogy kezdő, vagy 15 éve motorozik. SENKI sem tudta rendesen. szinte mindenki telibe vert minden bólyát.
én ezzel küzdöttem meg a legjobban, most már sima ügy a technika, de ülepednie kell. hazafelé már tudatosan így kerültem minden kanálist meg gödört ki, hát hogy eddig miért nem így csináltam..nekem eddig röviden a legfontosabbak:
-helyes tekintet
-hátsó fék használata
-gáz kezelése
-ne foss a motoronszóval iratkozzá béééé és húzzá el te is
most pedig valami motoros farmert kéne vennem S.O.S, de lehet, hogy bemegyek az első farmer boltba és veszek egy utcait. a cordura a 45 fokban rámolvadt tegnap
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz Integra #24505 üzenetére
hát azért agyon nem csaplak De jó lenne. Nagyon kíváncsi vagyok milyen guminyomáson toljátok.
A hondánál láttam utoljára motoros farmert. Abban van kicsi protinak is hely, meg azért mégsem olyan az anyag, hogy rád olvad esésnél, mint ahogy egy utcai farmer csinálná.Na meséld csak el, hogy mit mondtak a kikerülésről? Úgy érzem nekem is be kellene iratkoznom.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
-
Integra
titán
miben más a farmer anyaga mint egy normális farmeré?
nekem nem kell protektor bele, mert van saját amit nadrág alá húzok.
és amiket eddig neten találtam motoros farmer nadrág alatt, hát.. annyira bűnrondák, hogy én azokat fel nem vennémelőször semmit se mondtak. megmutatták, aztán menj, kerüld ki.
vicces volt, kolbászolt mindenki jobbra-balra, vagy épp telibe verték a bólyát.
aztán csak ezt gyakoroltuk, közben mindenkit vittek pár körre, hogy megmutassák, milyen érzés. ijesztő, milyen játszi könnyedséggel csinálták 2 személlyel.
aztán jó sok bénázás és úgy ahogy összeállt mindenkinél a történet.
ma úgyis ismételni fogjuk szerintem ezt is picit...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
állsz a pálya végén, megindulsz, előtted egy bólya a távolban, rátartasz és kerüld ki úgy, hogy tartod a sebességet és nem nyúlsz bele se fékbe, se kuplungba.
mintha valami kiugrana eléd az útra, vagy bejött egy birka a mellék útról elsőbbség adás nélkül, vagy kurva nagy luk az út közepén.
vészkikerülés, amikor semmire sincsen időd, csak kormányozni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
TayRol
nagyúr
válasz Integra #24506 üzenetére
jo hangzik! remelem valamikor eljutok csak a melotol fugg...
en borruhaba jarok dolgozni (esetleg protektoring), de jobb mint a cordura, legalabb szellozik valamit.a motoros farmer anyagaba beleszonek valami kulonlegeset, amitol nem eg rad (olyan hamar) es nagyobb a szakitoszilardsaga.
mod: alpinnak meg spidinek vannak jo farmerjai, nezzel majd vissza a Motorlinehoz.(csak aranytalanul dragak, olyan 40-nel kezdodik, nezegettem en is)
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz TayRol #24513 üzenetére
megnéztem a motorline-t.
hát ezek elég ganék.
inkább veszek egy majd egy jobb fajta bőrnadrágot ami lágyéknál szövetes.
beringek elég jók és visszafogott a design is, semmi csicsa.
úgyhogy ma rámolvad a cordura még egy kört[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nincs megszabva, mert úgyse mersz még 40nel se menni az elején, de még a vége felé sem kicsit stresszes, hogy menj gyorsan, merre told a kormányt előre, mit fog a motor csinálni és miért, merre nézz, milyen távol.. úgyis telibe viszed párszor kapásból
meg jól megdicsérték a fézert, hogy eszembe ne jusson eladni
mondtam, hogy nem is tervezem, max az ezres nagytesóra majd később.. bár most hogy luxusadózok kocsi után is.. valszeg a motorokra is kivetnek még valamit..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Nippon
őstag
Spool fekete 52-es bőrnadrág nem kell valakinek, hibátlan, színre-szagra új. ócsóér?
-
jasszer
őstag
Srácok, ha lesz is hétvégén túra részemről bukó. Szelepvezető, szelepcsere után is uazt produkálja a motorom, hétfőre lesz kölcsönkarbi amivel megy tovább a szerelés.
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
.mf
veterán
Ma már Murphy sem tudott megállítani (pedig nagyon próbálkozott, minden busz, metró, villamos az orrom előtt ment el, minden megálló utáni elindulásnál még egy piros is volt, hogy dagadjon az a lúd, aztán a vas gereben utca páratlan oldali számozása is egy érdekes darab...), így végre megszereztem a kresz-vizsgát
Az odajutás durvább volt, mint maga a vizsgaFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Gaboman
nagyúr
Holnap megyek Mezőfalvára kipróbálni a Ducit 10 órára,persze ha az idő is engedi.
Ő az a szépség!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
félisten
Na, remelem Integranak lesz akkora makja, hogy elkapja oket egy eso, es azt is kiprobalhatja becsovezett motoron
while (!sleep) sheep++;
-
Gaboman
nagyúr
válasz SzalaiG #24537 üzenetére
2005 KTM SMC 625
Tayrolálunk már esik,viharos szél,még durva vihar lehet ebből.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Boci_83
őstag
válasz bajnokpityu #24502 üzenetére
Nah leszedtem a vezláncfeszítő végéről a csavart, ami gyakorlatilag egy kupak, és benne a feszítőn csavartam, húztam rajta egy fél fordulatot, így kicsit feszült a lánc.
Cseréltem olajat, kapott fincsi Repsol 10W50-es részing olajat. Kicsit jobb hangja is lett, Ha így marad elégedett leszek. K&N légszűrőt lehet vízzel mosni amúgy??**********
-
veterán
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Integra
titán
hehe, első cseppre faroltam be az utcámba
hát ez kurva nagy volt, elképesztő mennyit tanultam, a végén az összefoglaló gyarkorlatnál már karcoltam a vázat a fordulókban, teljesen kész vagyok
ha ezt magamnak kellett volna összeszedni alapokat...a 8ast a kettes szintből a második kanyar végén elcsesztem, de kész csoda, hogy odáig megcsináltam, bár rolleroztam is utána meg volt minden, szóval azért kell mgé bőven tanulni
de a szlalom viszonylag jó sebességgel megvolt. arra nagyon ráéreztem. továbbra is a nagyon lassú kanyarok a mumus nálam de ezen is rengeteget csiszoltam, fejlődtem.ROLI: húzzá el amilyen gyorsan csak tudsz erre, mert magaddal cseszel ki, ha nem teszed, de ez most komoly!!! friss motoros vagy Te is, nincsenek rossz alapjaid, sokkal jobban fogsz fejlődni, minden pénzt megér!! egyszerűen nincsen értelme x ezer km-t elpöcsölnöd, ahelyett hogy ezekkel az alapokkal hatványozottan jobban tudsz fejlődni és biztonságosabban tekerni!
nem érzem, hogy fals önbizalmat szereztem volna, de olyan alapokat kaptam, amit most beverek 2 hónap alatt jó pár ezer km-rel és megyek a második szintre. végre van miből építkeznem, hogy biztonságosan tudjak közlekedni. aki teheti menjen el, ne sajnálja rá a pénzt és az időt.
Ali: 2.2-2.3 körül voltak a bringában
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz Integra #24549 üzenetére
Mármint elől 2.2 hátul meg 2.3? Az elsőt ennyire sejtettem, de ha az a hátsó kerék nyomás akkor elég durván alacsony Nem szaroznak a tapadással az fix
A 2. szint miből áll?
Én voltam Bocival a motorshow1-es cuccon, az is sokat ért, egy nap alatt rengeteget lehet fejlődni (bár a hozott motorral csínnyán bánik az ember ), de nagyon nehéz az utcára átültetni. Akárhogy próbáltam, egyszerűen a tudás elszállt. Még jó, hogy ingyen volt
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest