Hirdetés
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Norbika88 #50239 üzenetére
Tegyünk egy kicsit rendet... Mindenhol olvasom ezeket... TÉVHIT!
Tehát jelenleg SMKP- kategóriába tartozik minden olyan két-, három- vagy négykerekű jármű, melyet max. 50 cm3-es belső égésű motor vagy max. 4 kW teljesítményű egyéb motor hajt és tervezési végsebessége max. 45 km/h és saját tömege legfeljebb 350 kg.
Tehát: A Tact tud menni ~70km/h-val fogjuk rá, hogy sík úton... Ekkor már jelentősen túlpörög, nem megfelelő hozzá a fék és futómű rendszer. Hívhatjuk SMKP-nak? Igen, mert 45km/h-hoz ideális az egész motor. Mérete, féke, futóműve, abroncsai... stb. Más kérdés, hogy megítélésem szerint az 55-60km/h-s tartományban is biztonságosan használható volt, az én tudásommal, súlyommal, és normál útviszonyok közt.
Igazad van, egyértelműen az '50-es papírokkal' kategóriára utaznak, nagyon helyesen.
szerk: NAB@Z'MEG
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs