Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • longwild

    aktív tag

    válasz csongi #44716 üzenetére

    Hat hat, azert jobb a rosszra szamitani. De 60k korul nagyszerviz??

    Olasz beverly forumon van aki atlepte egy 250essel a 100k-t...

    szoftver szakmabeli && Beverly250

  • kcsa

    veterán

    válasz csongi #44716 üzenetére

    Burkolat cserélhető, gyanús hogy ezen is volt valami, mert a matricák nem éppen úgy vannak a helyükön, ahogy kellene. Viszont amit idáig megbontottam, az 100% rendben volt, fényezésnek nyomát nem láttam, fülek nem voltak töröttek, sőt, alig jött szét, olyan passzosan a helyén volt. A csavarok gyáriak, nem hiányos, nem szedett-vedett bontós csavarkészletből van összerakva. Lehet hogy a matricákat csak sz.rrá szívta a nap, azért jön fel a széle. :F

    Úgy gondolkodtam amúgy én is, hogy ebben van óra szerint 20k, kb. én is ennyit mentem, de ha 50k, akkor se dől össze a világ, valószínűleg kibírja, ha rendesen volt szervizelve. És valószínűleg rendesen volt, mert pl. légszűrő is gyári kymco volt. Két dolgot tudok ezzel kapcsolatban is elképzelni: soha nem nyúltak hozzá, ez esetben rendben van a 20k óraállás, mert annyira nem volt mocskos, ha meg szervizelték, akkor jófajta alkatrészeket kaphatott.

    @longwild: hát igen, valamilyen szinten tényleg hiba volt eladni: Minden hibáját, minden zaját ismertem már, viszont öt év után már nagyon keveselltem a 22 lóerőt, főleg hogy eleinte elég sokat jártunk ketten az asszonnyal. És igaz, hogy alulról karcolja az 60 kilót a feleségem, de én már duplája vagyok :B Úgy néz ki, hogy idén nyáron is sokat fogunk kettesben járni munkába, ezért cseréltem nagyobbra. Újra persze nincs pénzem, de ezt vállalható kompromisszumnak érzem. A fogyasztással kapcsolatosan van némi félelmem, de elég sokat járt ezen is az agyam: lehet hogy 6.5 lesz a fogyasztás, autóé is annyi. Viszont azzal nem 20 perc alatt érek munkába, úgy, hogy még élvezem is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák